Die flitsapps vreten echt stroom, en mijn batterij is al niet zo goed meer. Batterij van mijn navi is ook niet zo goed meer, dus ik doe het maar zonder Flitsmeister (op het zeldzame moment na dat een auto twee 12V aansluitingen heeft). Sowieso, op de snelweg rij ik voor EW eigenlijk nooit te hard en buiten de snelwegen ben ik er altijd heel erg op bedacht dus heb het ook niet echt nodig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:27 schreef S-RS het volgende:
Zo, binnenkort een nieuw testje.
Onderweg voor EW en privé in auto's zonder vaste navi zat ik altijd te prutsen met de navigatie.
Ik gebruik m'n telefoon met altijd als navigatie met Navigon en op de achtergrond flitsnav/flitsmeister voor de flitsers. Een losse wou ik niet, want ik wil graag ook flitsnav op de achtergrond hebben draaien. En als ik een losse navi doe dan moet de telefoon alsnog z'n gps aan hebben voor flitsnav, dus loopt de accu alsnog op sneltrein vaart leeg. Maar het gepruts van telefoon houder in en houder uit werd ik een beetje dol van.
Tot ik vanmiddag ineens op het idee kwam dat ze in vast wel cheape android navigaties verkopen. En jawel, op Dealextreme verkochten ze die voor maar ¤70,-. Dus die vanmiddag besteld en nu dus geen gepruts meer met de telefoon houder in, en uit onderweg. Ben benieuwd of het wat is
Ohja, en m'n nieuwe telefoon afgelopen week ontvangen. Had eerst een HTC One besteld, maar kreeg toch niet echt het wow wat een gaaaaaaf ding gevoel wat ik wel had bij de Xperia Z. Dus de One uiteindelijke toch maar geannuleerd en een Xperia Z besteld. Daaaaaamnn, ik heb m'n iphone nog geen seconden gemist. Wat heeerlijkIk vind de interface op android van Sony een stuk mooier dan die van Samsung of HTC met HTC Sense
![]()
Ik heb zo'n 12v-verdeler standaard in mijn tas zitten zodat ik altijd mijn navi en telefoon tegelijk aan kan sluiten. Was destijds een paar euro bij de aldi!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die flitsapps vreten echt stroom, en mijn batterij is al niet zo goed meer. Batterij van mijn navi is ook niet zo goed meer, dus ik doe het maar zonder Flitsmeister (op het zeldzame moment na dat een auto twee 12V aansluitingen heeft). Sowieso, op de snelweg rij ik voor EW eigenlijk nooit te hard en buiten de snelwegen ben ik er altijd heel erg op bedacht dus heb het ook niet echt nodig.
Ik vind een losse navi wel ideaal trouwens. Hoewel mijne steeds verder achter begint te raken
@Hojdhopper, kan zeker. Volgens mij heeft nog niet iedereen gemeld voor een datum die had aangegeven mee te willen
Dat ja, die heb je voor volgens mij nog geen euro bij Action.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:41 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 12v-verdeler standaard in mijn tas zitten zodat ik altijd mijn navi en telefoon tegelijk aan kan sluiten. Was destijds een paar euro bij de aldi!
Dus jij zit in de file gelijk "ME POKKIE!! WAAR IS ME POKKIIE!!"?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef S-RS het volgende:
@ Shefkee
Data is het probleem niet. Ik wil gewoon mn telefoon vrij hebben. Als je even pauze hebt of in de file ofzo staat wil ik direct mn telefoon kunnen pakken, en niet dat gepruts van houder in en houder weer uit. Zonder houder vind ik geen optie, dat gezwerf door de auto in elke bocht vind ik maar niets. En een navi meenemen is niet zoveel werk
http://www.autoverhuurapeldoorn.nlquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef RobinhoAjax het volgende:
Ah jammer dat karten leek mij ook best leuk, maar ik voetbal op zaterdag.
even een vraagje trouwens, ik wil in juli met twee vrienden een week of twee een roadtrip gaan maken richting scandinavie. Lijkt me dat een auto huren daar peperduur is, want alles is daar duur. Waar zou ik het beste kunnen huren? Moet wel een deftig wagentje zijn, liefst minimaal een ruime station of zoiets. Zou je korting kunnen regelen bij bedrijven waar je vaak gewerkt hebt?
Misschien is het een optie om een oude auto als een Volvo 850 ofzo te kopen en daarna weer te verkopen? Je kan er geluk mee hebben en hem met winst weer kwijtrakenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef RobinhoAjax het volgende:
even een vraagje trouwens, ik wil in juli met twee vrienden een week of twee een roadtrip gaan maken richting scandinavie. Lijkt me dat een auto huren daar peperduur is, want alles is daar duur. Waar zou ik het beste kunnen huren? Moet wel een deftig wagentje zijn, liefst minimaal een ruime station of zoiets. Zou je korting kunnen regelen bij bedrijven waar je vaak gewerkt hebt?
Tof idee, ik heb vorig jaar precies hetzelfde gedaan, maar dan met m'n eigen auto. Als je nog vragen hebt over de reis, PM me gerustquote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef RobinhoAjax het volgende:
Ik wil best gaan maar heb vanuit Eindhoven (wat nog redelijk in de buurt is, las hier iemand uit Rotterdam die uitgenodigd was) geen uitnodiging mogen ontvangen...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:27 schreef zazzel het volgende:
Wie gaan er morgen nou nog naar die Borrel? Ik ben wel van plan om te gaan namelijk..
Niet alleen in de file, je moet wat om de tijd te doden als je stil staatquote:Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef Babananana het volgende:
[..]
Dus jij zit in de file gelijk "ME POKKIE!! WAAR IS ME POKKIIE!!"?
Hebben de volgende mensen nog niets ingevuld die hadden aangegeven wel mee te willen:quote:Zaterdag 6 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Babananana
Zaterdag 13 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Fiorano
- MG_13
- Babananana
- Dalenbart
Zaterdag 20 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze (mits overdag)
- MG_13
- Babananana
- Hojdhopper
- Dalenbart
- Dery
Zaterdag 27 April karten - Utrecht
- QuiCk01
- Fiorano
- Babananana
- Hojdhopper
Gaarne nog even doenquote:• joppie_saus
• Dimitri
Tips niet echt, maar ik versta niks van die gozer in dat hokjequote:Op maandag 25 maart 2013 17:37 schreef Toet- het volgende:
Lekkere afstanden morgen!
Born-Den Haag en Den Haag-AmersfoortEen skoda octavia... en een audi a3
![]()
Iemand van jullie al eens bij Koopman geweest? Zo ja, nog tips?
Haha! Maar ik studeer gelukkig al een tijdje in Maastricht dus dat zal wel goed komen denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Tips niet echt, maar ik versta niks van die gozer in dat hokje
Tijd tussen rood en flitsen is 1 seconde, dus als het oranje was is het niet zo'n probleem. Aanvechten zal ongetwijfeld kunnen, maar administratief zal het wat meer gezeik opleveren. Wil je hem aanvechten dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef qua111 het volgende:
Er is hier vast wel een pechvogel die mij kan vertellen hoelang het duurt voor je een boete binnenkrijgt?
Vandaag op een provinciale weg waar je 70 mocht toch het oranje licht gepakt, maar het zal me niks verbazen als ik geflitst ben...![]()
En dan meteen ook maar; Hoe zit het met het aanvechten van boetes die je onder Easywaytijd krijgt? Valt hier net zoals bij een normale boete bezwaar tegen te maken of is dit niet mogelijk??
Staat uiterlijk 6 weken voor geloof ik, maar ik heb hem weleens binnen 10 dagen gehad. Hij flitst niet meteen als ie op rood springt toch, volgens mij zit er nog wel een halve seconde tussen ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef qua111 het volgende:
Er is hier vast wel een pechvogel die mij kan vertellen hoelang het duurt voor je een boete binnenkrijgt?
Vandaag op een provinciale weg waar je 70 mocht toch het oranje licht gepakt, maar het zal me niks verbazen als ik geflitst ben...![]()
En dan meteen ook maar; Hoe zit het met het aanvechten van boetes die je onder Easywaytijd krijgt? Valt hier net zoals bij een normale boete bezwaar tegen te maken of is dit niet mogelijk??
Dat alles daar duur is is enorm achterhaald; alleen drank (in de winkel) en vers fruit is er erg duur.. verder zit het op vrijwel hetzelfde prijsniveau als in NL..quote:Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef RobinhoAjax het volgende:
weet niet welke ervaring jij hebt, maar ik vond noorwegen en denemarken toch wel redelijk belachelijk duur. alles dus.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat alles daar duur is is enorm achterhaald; alleen drank (in de winkel) en vers fruit is er erg duur.. verder zit het op vrijwel hetzelfde prijsniveau als in NL..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |