Ik vind de A28 en A50 retesaai, bovendien is het in de spits altijd gegarandeerd vaststaan bij de A50quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou lekker via Nederland gaan. Best mooie rit als je Zwolle eenmaal gehad hebt.
Ik ook, veel minder gehorig bij 120 kmh en de stoelen zijn inderdaad beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind zo'n Up veel meer auto dan de drieling. Al is het alleen meer door die versnellingspook waarbij ik niet direct het gevoel heb dat ik hem in 3 stukken breek bij het opschakelen.
quote:13.3 Ziekmelding
Neem direct contact op met Easy Way zodra je je ziek begint te voelen (wij zoeken dan eventueel een andere chauffeur). Buiten kantoortijden neem je contact op via het noodnummer (06) 533 577 96 (niet bellen of sms-en tussen 23.00 en 07.00 uur).
Zorg dat je je ruim op tijd afmeldt - dus niet een paar uur van tevoren! Wij moeten genoeg tijd hebben om een nieuwe chauffeur te zoeken.
Als je twijfelt of je wel kunt rijden, meld dit dan ook. Dan is de planning al op de hoogte dat mogelijk een nieuwe chauffeur nodig is.
quote:
Ja, ik heb het gelezen. Ik had een flinke griep, maar dit is mijn eerste dag dat ik me weer echt "beter" voel. Hoop alleen niet op een terugval morgen. Daar zit ik mee.quote:
Breda - RDV is echt een ellende met de bus, doet er zó veel langer over dan met de auto. Helemaal als je bij de japanner moet zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Babananana het volgende:
Morgen op één dag 3 keer hetzelfde bustraject nemen. spannendomgomg
Thuis(Breda)-Raamsdonksveer (bus)
Rdv - Breda in een Focus.
Dan weer terug naar Rdv voor een wissel Mitsubishi ASX / Peogeot 308 in Hilversum.
En dan natuurlijk weer Rdv-thuis
Idd, voor mij is het vanuit huis anderhalf uur met OV, 20min met de auto.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef zazzel het volgende:
[..]
Breda - RDV is echt een ellende met de bus, doet er zó veel langer over dan met de auto. Helemaal als je bij de japanner moet zijn.
Idd de koepel aan de maasdijk bij A27. Kan je mooi lopen vanaf halte Esseboomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:51 schreef Babananana het volgende:
[..]
Idd, voor mij is het vanuit huis anderhalf uur met OV, 20min met de auto.
Maar zo is het wel lekker cashen deze week. Vandaag 14:15 uur gemaakt, morgen dus minimaal al 4:30 voor alleen de Rdv OV stukken.![]()
Wat voor oen heeft bedacht op zo'n kutlocatie een leaseterrein neer te zetten
Editie: bedoel je met de japanner die grote loods vlakbij halte Maasdijk?
Wat moet je daar ophalen dan? :p ik zit daar nu nog, hoop niet voor je dat het de EV kangoo van NHTV is haha. Lijkt me niet dat de 107 van EW hier op de parkeerplaats staat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb een hikerritje gekregen. Vanaf de NHTV naar het kantoor van Easyway. Dat is een kleine 2 kilometer denk ik.
En ik heb weer te vroeg gejuicht. Eerste rit geannuleerd. Zal wel weer ene hele dag thuis zitten wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Mag morgen ook weer werken.
Eerst Heerenveen - Amsterdam in een V70 en daarna andere locatie Amsterdam - Amersfoort in een Octavia. Beide automaat.
Wel redelijk optijd klaar, dus hoop dat ze me daarna nog even bellen..
Meestal bel ik wel even om te zeggen dat ik nog wel beschikbaar ben 's middags en ook wel wil werken nog. Soms heb ik dan nog geluk dat ze wat hebben maar vaak ook niks meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:42 schreef MG_13 het volgende:
Ja hoe doen jullie dat als jullie vroeg klaar zijn? Bellen jullie EW dan om te zeggen dat je klaar bent en nog wel een rit kan doen?
Bus P&R Meerkerk vandaag nog genomen naar Utrecht, geen knopje meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:48 schreef Parpika het volgende:
Morgen eindelijk weer eens 2 ritten. Voor het eerst naar Meerkerk ook. Ik weet dat daar niet meer over gezeurd mocht worden, maar hoe zit het nou met die bussen vanuit Meerkerk? Begrijp ik uit de ritinfo goed dat je de halte P+R niet meer kunt gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |