Nee, dus volgend jaar wel een leuke bonus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:05 schreef discotex2 het volgende:
[..]
Heb jij loonheffingskorting wel of niet aanstaan?
Ja inderdaad een deel krijg je terug. En je maakt stiekem best veel uur met ov'en. Ondertussen kun je huiswerk maken. Het voelt helemaal niet als werken.
Behalve dat ik ook achterstevoren in het gras stondquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het enige dat vuil was, was je kleding. Wij reden ook gewoon door zonder problemen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef bokkepoot het volgende:
Deelnemers karten:
• QuiCk01 - Utrecht/Huizen
• joppie_saus - Utrecht
• bokkepoot - Utrecht/Huizen
• Dimitri - Peer
•
Tentamens lerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:05 schreef discotex2 het volgende:
[..]
Heb jij loonheffingskorting wel of niet aanstaan?
Ja inderdaad een deel krijg je terug. En je maakt stiekem best veel uur met ov'en. Ondertussen kun je huiswerk maken. Het voelt helemaal niet als werken.
Liever een Up! dan een Aygo of een ander van die drielingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik mag morgen in een VW Up! van Groningen naar Maastricht
Ik zou lekker via Nederland gaan. Best mooie rit als je Zwolle eenmaal gehad hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef bokkepoot het volgende:
Cruise control aan op 160 en dan via duitsland?
Of cruise aan en verstand op 0 en gaan.
Dit dus +1quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou lekker via Nederland gaan. Best mooie rit als je Zwolle eenmaal gehad hebt.
Een Up heeft een veel beter interieur en aardige stoelen, maar stuitert veel erger dan de drieling doet. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Liever een Up! dan een Aygo of een ander van die drieling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |