quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef bokkepoot het volgende:
Deelnemers karten:
• QuiCk01 - Utrecht/Huizen
• joppie_saus - Utrecht
• bokkepoot - Utrecht/Huizen
• Dimitri - Peer
•
Tentamens lerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:05 schreef discotex2 het volgende:
[..]
Heb jij loonheffingskorting wel of niet aanstaan?
Ja inderdaad een deel krijg je terug. En je maakt stiekem best veel uur met ov'en. Ondertussen kun je huiswerk maken. Het voelt helemaal niet als werken.
Liever een Up! dan een Aygo of een ander van die drielingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik mag morgen in een VW Up! van Groningen naar Maastricht
Ik zou lekker via Nederland gaan. Best mooie rit als je Zwolle eenmaal gehad hebt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef bokkepoot het volgende:
Cruise control aan op 160 en dan via duitsland?
Of cruise aan en verstand op 0 en gaan.
Dit dus +1quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou lekker via Nederland gaan. Best mooie rit als je Zwolle eenmaal gehad hebt.
Een Up heeft een veel beter interieur en aardige stoelen, maar stuitert veel erger dan de drieling doet. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Liever een Up! dan een Aygo of een ander van die drieling
Ik vind de A28 en A50 retesaai, bovendien is het in de spits altijd gegarandeerd vaststaan bij de A50quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou lekker via Nederland gaan. Best mooie rit als je Zwolle eenmaal gehad hebt.
Ik ook, veel minder gehorig bij 120 kmh en de stoelen zijn inderdaad beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind zo'n Up veel meer auto dan de drieling. Al is het alleen meer door die versnellingspook waarbij ik niet direct het gevoel heb dat ik hem in 3 stukken breek bij het opschakelen.
quote:13.3 Ziekmelding
Neem direct contact op met Easy Way zodra je je ziek begint te voelen (wij zoeken dan eventueel een andere chauffeur). Buiten kantoortijden neem je contact op via het noodnummer (06) 533 577 96 (niet bellen of sms-en tussen 23.00 en 07.00 uur).
Zorg dat je je ruim op tijd afmeldt - dus niet een paar uur van tevoren! Wij moeten genoeg tijd hebben om een nieuwe chauffeur te zoeken.
Als je twijfelt of je wel kunt rijden, meld dit dan ook. Dan is de planning al op de hoogte dat mogelijk een nieuwe chauffeur nodig is.
quote:
Ja, ik heb het gelezen. Ik had een flinke griep, maar dit is mijn eerste dag dat ik me weer echt "beter" voel. Hoop alleen niet op een terugval morgen. Daar zit ik mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |