Het zou kunnen dat het is veranderd, maar toen ik er kwam moest ik hem links naast het gebouw zetten. Daar zijn (als ik me niet vergis) twee parkeerplekken. Kan niet missen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef Ordinateur het volgende:
Mag morgen voor het eerst naar de veilig in Barneveld, vanuit Eindhoven. Is het daar een beetje overzichtelijk waar je de auto moet zetten?
Het is overigens in een renault modus uit 2008, einde lease, dus zal wel niet veel zijn.. Maar beter dan thuis zitten, een telefoontje naar AR helpt altijd wel!
850R, en ga ermee naar Afrikaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk veel goedkoper; scoor gewoon een oude 850 ofzo voor een paar 100 euro.
Je moet gewoon het terrein oprijden en links van de slagboom en dat hokje erbij parkeren. Vervolgens naar dat hokje de spullen inleveren en naar het station lopen via het transferium. Ik vind het nooit vervelend om daar te komen geen gedoe en snel klaar altijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef Ordinateur het volgende:
Mag morgen voor het eerst naar de veilig in Barneveld, vanuit Eindhoven. Is het daar een beetje overzichtelijk waar je de auto moet zetten?
Het is overigens in een renault modus uit 2008, einde lease, dus zal wel niet veel zijn.. Maar beter dan thuis zitten, een telefoontje naar AR helpt altijd wel!
2 is prima inderdaad denk ik. Ik ben er normaalgesproken gewoon, wellicht wel met kater.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef QuiCk01 het volgende:
Vorige keer hebben we 2 gedaan en dat vond ik toen al prima. Maar als sommige 3 willen moeten ze dat zelf weten
Klinkt goed, bedankt! Enige minpunt is dat ik rond 13:00 al weer thuis ben.. Nouja, dan maar andere dingen doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef Dalenbart het volgende:
[..]
Je moet gewoon het terrein oprijden en links van de slagboom en dat hokje erbij parkeren. Vervolgens naar dat hokje de spullen inleveren en naar het station lopen via het transferium. Ik vind het nooit vervelend om daar te komen geen gedoe en snel klaar altijd.
Ben ik ook. Ik heb eigenlijk bijna altijd wel werk, en als ik niks heb en ik wel graag wil werken bel ik gewoon op en 9 van de 10 keer krijg ik dan gewoon een rit, alleen dan iets verder uit de buurt of slechts een enkele rit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:57 schreef Dalenbart het volgende:
Wees blij dat je tenminste wat hebt. Ik heb geen ritjes voor morgen gekregen vanuit Amersfoort.. wel voor het eerst sinds lange tijd trouwens dat ik weer een dagje thuis zit.
Mwah er waren in het verleden toch wel wat vergelijkingen die ik onder een review schaar. Dit seizoen bijv met Megane RS vs Vauxhall vs Focus ST.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:40 schreef Viezze het volgende:
Top Gear is nooit een programma geweest met echte reviews. Het is een beetje als VI, je hoeft niet van voetbal te houden om het programma leuk te vinden.
Ik vind het nog steeds wel leuk, alleen je merkt wel steeds beter dat alles gespeeld is en dat is jammer.
Tja, dat zie je nu ook met de US versie van TopGear, elke week wel een "special"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:51 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Mwah er waren in het verleden toch wel wat vergelijkingen die ik onder een review schaar. Dit seizoen bijv met Megane RS vs Vauxhall vs Focus ST.
Je merkt gewoon echt dat het flink "achteruit" gaat vind ik, wat opzich niet gek is want entertainment verkoopt nu eenmaal beter dan infotainment. En uiteindelijk draait het om de kijkcijfers...
Die special in India die MG_13 noemt en de Afrika special als hoogtepunt denk ik.
VS die Corvette? Die was inderdaad gaaf, met dat bakkie deden ze ook een strandlanding geloof ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:07 schreef Viezze het volgende:
Wat ik wel geestig vond van die ingezonden brief, of ze een keer een echte review wilden doen. Vervolgens knallen ze met een (volgens mij) Fiesta door een winkelcentrum heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |