In 2010 10 weken in Finland geweest, en vond het daar enorm meevallen qua prijzen, Wat ik er in de cafe's e.d. altijd bestelde was daar zelfs goedkoper als hier.. (scheelde 1-2 euro.. )quote:Op maandag 25 maart 2013 18:58 schreef mothergoose het volgende:
[..]
weet niet welke ervaring jij hebt, maar ik vond noorwegen en denemarken toch wel redelijk belachelijk duur. alles dus.
Aanmelden kan nog prima, quote dit bericht en zet jezelf er even bij.quote:• S-RS
• Panthera.
• Viezze
• QuiCk01
• Gehaktstaaf
• Fiorano
• MG_13
• Babananana
• Dalenbart
2 uur is wel okaj, ik heb die dag denk ik toch vrij. Maar zeker weten doe ik het nog nietquote:• S-RS
• Panthera.
• Viezze
• QuiCk01
• Gehaktstaaf
• Fiorano
• MG_13
• Babananana
• Dalenbart
• Bokkepoot
Thnx, maar kom zelf uit Barneveld dus ik rij in 1x door. Barneveld-Nijkerk v.v. wordt al betaald door de KNVBquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:06 schreef bokkepoot het volgende:
Ik kom langs Nijkerk dus mocht je tzt een lift willen hoor ik het wel.
BTW is al 4 procent hoger dan hier. En als het een beetje hetzelfde is als Zweden, dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik het toch wel aardig aan de prijs vind.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat alles daar duur is is enorm achterhaald; alleen drank (in de winkel) en vers fruit is er erg duur.. verder zit het op vrijwel hetzelfde prijsniveau als in NL..
Die roffel van die oude Volvo 5-cilindersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:20 schreef bokkepoot het volgende:
bovendien heeft zo'n oude 5-cilinder ook een dikke charme.
Dat is waarschijnlijk veel goedkoper; scoor gewoon een oude 850 ofzo voor een paar 100 euro.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:20 schreef bokkepoot het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk een oude Lolvo kopen, noodzakelijk spul wat stuk kan gaan mee en dan gas erop. Mocht er wat stuk gaan gaan we met mijn gebakje verder.
Huren is veel te duur en je zit inderdaad met allerlei beperkingen, bovendien heeft zo'n oude 5-cilinder ook een dikke charme.
FOK! Studentchauffeur Kart Meeting op 13 april om 14.00 uur in Utrecht.quote:• S-RS
• Panthera.
• Viezze
• QuiCk01
• Gehaktstaaf
• Fiorano
• MG_13
• Babananana
• Dalenbart
• Bokkepoot
• Irritatie100
Grofquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
FOK! Studentchauffeur Kart Meeting op 13 april om 14.00 uur in Utrecht.
Zou ik wel doen, is iets meer zekerheidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Grof![]()
. Moeten we dat nog reserveren oh ni?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |