abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124476718
Ah jammer dat karten leek mij ook best leuk, maar ik voetbal op zaterdag.

even een vraagje trouwens, ik wil in juli met twee vrienden een week of twee een roadtrip gaan maken richting scandinavie. Lijkt me dat een auto huren daar peperduur is, want alles is daar duur. Waar zou ik het beste kunnen huren? Moet wel een deftig wagentje zijn, liefst minimaal een ruime station of zoiets. Zou je korting kunnen regelen bij bedrijven waar je vaak gewerkt hebt? :P
pi_124477697
Nog een spoedje erachteraan gekregen, anders zat ik nu al in de trein. Houten - Drachten in een Corsa. Ben alleen nu uiteindelijk wel eerder thuis denk ik :') . En ik had voor vandaag nog wel zo fanatiek een studieboek meegenomen voor in de trein.
pi_124478157
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:09 schreef RobinhoAjax het volgende:

even een vraagje trouwens, ik wil in juli met twee vrienden een week of twee een roadtrip gaan maken richting scandinavie. Lijkt me dat een auto huren daar peperduur is, want alles is daar duur. Waar zou ik het beste kunnen huren? Moet wel een deftig wagentje zijn, liefst minimaal een ruime station of zoiets. Zou je korting kunnen regelen bij bedrijven waar je vaak gewerkt hebt? :P
http://www.autoverhuurapeldoorn.nl

Niet de nieuwste auto's, maar imo prima prijzen.
pi_124481055
quote:
Misschien is het een optie om een oude auto als een Volvo 850 ofzo te kopen en daarna weer te verkopen? Je kan er geluk mee hebben en hem met winst weer kwijtraken :P
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
  maandag 25 maart 2013 @ 13:39:20 #230
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124481481
Die Outlander had Keyless entry etc. Voor ik er dus achter was dat ik de sleutel nergens in hoefde te steken was ik 10 minuten verder :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_124483252
Mijn vw Transporter vond het nodig om alle koelvloeistof uit te spugen, uiteindelijk dik 2 uur vertraging opgelopen en mijn 2e rit gemist.
pi_124483713
Ha, ik had afgelopen vrijdag problemen met een Transporter. :') Toen was er ook een monteur nodig om 'm aan de praat te krijgen, verder waren de remmen waardeloos, en de elektronica was niet helemaal in orde, het raam kon niet open, en de alarmlichten brandden de hele tijd, kreeg ze niet uit.
pi_124485234
De anwb was gekomen, echter ging de motor even later weer koken, heb toen de verwarming vol open gezet. Zo nog net in Amersfoort gekomen.
  maandag 25 maart 2013 @ 15:27:31 #234
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_124485935
Wie gaan er morgen nou nog naar die Borrel? Ik ben wel van plan om te gaan namelijk..
pi_124486751
quote:

Tof idee, ik heb vorig jaar precies hetzelfde gedaan, maar dan met m'n eigen auto. Als je nog vragen hebt over de reis, PM me gerust :)
Ik heb ook weleens gevraagd bij het verhuurbedrijf waar ik wekelijks voor werk of ik een busje kon huren voor een kleine verhuizing, hij had het wel willen doen, maar je moet minimaal 23 zijn bij dat bedrijf dus hij kon echt nie sjoemelen ivm verzekering enzo..
Oude Volvo op marktplaats kopen en na de reis weer verkopen is de beste optie denk ik :)
pi_124487290
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:27 schreef zazzel het volgende:
Wie gaan er morgen nou nog naar die Borrel? Ik ben wel van plan om te gaan namelijk..
Ik wil best gaan maar heb vanuit Eindhoven (wat nog redelijk in de buurt is, las hier iemand uit Rotterdam die uitgenodigd was) geen uitnodiging mogen ontvangen...
pi_124489648
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:28 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dus jij zit in de file gelijk "ME POKKIE!! WAAR IS ME POKKIIE!!"? :{
Niet alleen in de file, je moet wat om de tijd te doden als je stil staat :9
pi_124490577
Lekkere afstanden morgen!
Born-Den Haag en Den Haag-Amersfoort :) Een skoda octavia... en een audi a3 :D
Iemand van jullie al eens bij Koopman geweest? Zo ja, nog tips?
pi_124490636
N.a.v. de laatste voorkeuren;

quote:
Zaterdag 6 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Babananana

Zaterdag 13 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze
- QuiCk01
- Gehaktstaaf
- Fiorano
- MG_13
- Babananana
- Dalenbart

Zaterdag 20 April karten - Utrecht
- S-RS
- Panthera.
- Viezze (mits overdag)
- MG_13
- Babananana
- Hojdhopper
- Dalenbart
- Dery

Zaterdag 27 April karten - Utrecht
- QuiCk01
- Fiorano
- Babananana
- Hojdhopper
Hebben de volgende mensen nog niets ingevuld die hadden aangegeven wel mee te willen:
quote:
• joppie_saus
• Dimitri
Gaarne nog even doen ^O^ Dan prikken we daarna een datum.

[ Bericht 1% gewijzigd door Viezze op 25-03-2013 17:54:39 ]
  maandag 25 maart 2013 @ 17:42:18 #240
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124490720
Prik maar zonder mij, Ik kijk dan wel of ik kan.
S'avonds heeft voor mij sowieso de voorkeur omdat ik anders met mijn werk zit.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124490757
Ik ga geen enkele van die data redden waarschijnlijk, zit met mn andere werk op zaterdag waar vrij krijgen op het moment erg lastig is.
pi_124490770
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:37 schreef Toet- het volgende:
Lekkere afstanden morgen!
Born-Den Haag en Den Haag-Amersfoort :) Een skoda octavia... en een audi a3 :D
Iemand van jullie al eens bij Koopman geweest? Zo ja, nog tips?
Tips niet echt, maar ik versta niks van die gozer in dat hokje :')
pi_124490805
Er is hier vast wel een pechvogel die mij kan vertellen hoelang het duurt voor je een boete binnenkrijgt?

Vandaag op een provinciale weg waar je 70 mocht toch het oranje licht gepakt, maar het zal me niks verbazen als ik geflitst ben... :(
En dan meteen ook maar; Hoe zit het met het aanvechten van boetes die je onder Easywaytijd krijgt? Valt hier net zoals bij een normale boete bezwaar tegen te maken of is dit niet mogelijk??
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_124490869
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Tips niet echt, maar ik versta niks van die gozer in dat hokje :')
Haha! Maar ik studeer gelukkig al een tijdje in Maastricht dus dat zal wel goed komen denk ik :D Blijf het wel heel lelijk vinden :P
pi_124491176
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef qua111 het volgende:
Er is hier vast wel een pechvogel die mij kan vertellen hoelang het duurt voor je een boete binnenkrijgt?

Vandaag op een provinciale weg waar je 70 mocht toch het oranje licht gepakt, maar het zal me niks verbazen als ik geflitst ben... :(
En dan meteen ook maar; Hoe zit het met het aanvechten van boetes die je onder Easywaytijd krijgt? Valt hier net zoals bij een normale boete bezwaar tegen te maken of is dit niet mogelijk??
Tijd tussen rood en flitsen is 1 seconde, dus als het oranje was is het niet zo'n probleem. Aanvechten zal ongetwijfeld kunnen, maar administratief zal het wat meer gezeik opleveren. Wil je hem aanvechten dan?
pi_124491214
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef qua111 het volgende:

Staat uiterlijk 6 weken voor geloof ik, maar ik heb hem weleens binnen 10 dagen gehad. Hij flitst niet meteen als ie op rood springt toch, volgens mij zit er nog wel een halve seconde tussen ofzo.
pi_124491747
Hmm okee, nou hopen dat die halve seconde dan scheelt. Vond het een beetje een rare kruising om 70km/u te mogen rijden, en had nog een andere auto achter me zitten. Om dan vol in de ankers te gaan, leverde naar mijn idee alleen maar risico op, en had nog wel ruimte.
Maar na die keuze kwam toch de twijfel. Geen flits gezien verder, maar geloof ook dat je dat tegenwoordig niet meer ziet(?). Boete is hoger dan ik tot nu toe bij EW heb verdiend }:|

Aan de andere kant, met 70 pak je ook meer meters, en heb het licht niet rood zien worden in de meters ervoor dat ik het stoplicht nog boven me kon zien...
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_124493368
quote:

Dat alles daar duur is is enorm achterhaald; alleen drank (in de winkel) en vers fruit is er erg duur.. verder zit het op vrijwel hetzelfde prijsniveau als in NL..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_124493550
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:54 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat alles daar duur is is enorm achterhaald; alleen drank (in de winkel) en vers fruit is er erg duur.. verder zit het op vrijwel hetzelfde prijsniveau als in NL..
weet niet welke ervaring jij hebt, maar ik vond noorwegen en denemarken toch wel redelijk belachelijk duur. alles dus.
pi_124493795
Ik kijk wel of ik kom als de datum geprikt is, maar ik kan altijd wel op zaterdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')