Zie andere topic, ik ga zo mijn net aangeschafte setje inruilen voor geld. Hij is niet open geweest, maar die schroef moet eruit anders kom ik niet verder met mijn projectje.quote:
TS wil verkeersborden jattenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:43 schreef b4kl4p het volgende:
Hoi,
Ik heb een ingedraaide imbusschroef maar geen imbussleutel die er op past. Kent er iemand een cheat om deze zonder imbussleutel open te draaien?
Alvast bedankt
Ja met een imbussleutel ja. Sla die sleutel13 moeren er wel gewoon af met een gigantische imbussleutel. Barry.quote:
Ook weer opgelost dus.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef b4kl4p het volgende:
Ja dat is een goede, want ik heb hier een lasapparaat een een schroevendraaierkit maar geen imbussleutel.
Ja dat vroeg iemand vanmiddag ook al toen ik vroeg of hij een imbussleutel te leen had. Weet ik niet natuurlijk, wil wel even dat bureau meenemen op mn dak over de snelweg ofzo.quote:
dat is best een nice oplossing ja! Alleen denk ik niet dat de pen het had gehouden in dit geval. maar dit is er een voor in het boekje!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef LookAtMe het volgende:
De zelfde manier als hoe je vroeger je game cartridges en gamecube enzo kon openen.
Je pakt een plastic pen en haalt deze uit elkaar. Pak alleen het buisje, hou de punt hier van in een vlam tot die smelt en druk hem dan op het gat dat je open wil maken.
Even wachten tot het plastic weer hard wordt en je kan het als schroevendraaier gebruiken.
Aan het herhaaldelijk verkeerd schrijven van de naam van deze tool, kun je mijn klusfactor afleiden.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef Made-In-Holland het volgende:
TS het heet een inbussleutel vriendelijke groetjens Made-In-Holland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |