Die eerste twee niet nee. Skunk Anansie vind ik echt niets aanquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nouja, Franz Ferdinand, Prodigy en Skunk Anansie zijn toch niet zo heel verkeerd?
Je zat springend. Interessant.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die eerste twee niet nee. Skunk Anansie vind ik echt niets aanEr staan ook wel wat leuke dingen op, hier en daar, maar het is wel magertjes. Vorig jaar zat ik springend op mijn bureaustoel toen de eerste namen bekend werden
Lolobal ?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je zat springend. Interessant.
Precies, je loopt toch alleen maar stomdronken rond en dan is bijna alles wel leuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef Speedy_T het volgende:
Alsof je daar geen goede tijd kan hebben als de line-up je niet helemaal zint.
Het gaat toch vooral om de gezelligheid of zie ik dat verkeerd.
Deels eens. Als bijna niets je aanspreekt houdt het wel op. Zal ook prijzig zat zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef Speedy_T het volgende:
Dat was expres om mijn plezier uit te drukkenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je zat springend. Interessant.
Nou ja, je gaat in de eerste plaats voor de muziek naar een festival. Ik in elk geval wel. In de zon bier drinken en 's avonds in een tentje slapen kan ik een kilometer van mijn huis ook wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef Speedy_T het volgende:
Drie dagen dronken.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, je loopt toch alleen maar stomdronken rond en dan is bijna alles wel leuk.
Hemels!quote:
Jaaaaa da's best kut. Anderhalf bier en kachel of koppijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Vorig jaar echt nauwelijks gedronken overdag op Pukkelpop trouwens. Was niet aan te beginnen, van dat halfslappe festivalpils en dan bij temperaturen van bijna 40 graden
Inderdaad, was toen op Decibel tussen 1 en 3 was het niet uit te houden in die zon. 't Is trouwens al 5 jaar op rij lekker weer in dat weekend (een jaar zelfs hele week regen en 15 graden en alleen die dag 28 gradenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Vorig jaar echt nauwelijks gedronken overdag op Pukkelpop trouwens. Was niet aan te beginnen, van dat halfslappe festivalpils en dan bij temperaturen van bijna 40 graden
Werchter 2011 was het ook warm, maar dan meer in de 25-30 regionen. Dat is wel een stuk comfortabelerquote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Giku het volgende:
[..]
Inderdaad, was toen op Decibel tussen 1 en 3 was het niet uit te houden in die zon. 't Is trouwens al 5 jaar op rij lekker weer in dat weekend (een jaar zelfs hele week regen en 15 graden en alleen die dag 28 graden)
Hey, ik bedenk me ineens. Waar staat die laatste a voor?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad op een c.b.a.a gooien (...) Correctie: een c.b.a.a is wel appellabel.(..)
ja hoor, net lasagne gekookt en gegeten met een vriend van me en hijs net wegquote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
not much
moet wat aan de studie doen al de hele dag maar geen zin![]()
met jou¿
hoi en doeiquote:
doeiquote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hoor, net lasagne gekookt en gegeten met een vriend van me en hijs net weg
nu slapen![]()
goodnight.
[..]
hoi en doei![]()
ja ik kan goed lasagne koken en mensen vonden mijn lasagne lekkerder dan hun eigen lasagne of van hun moederquote:Op maandag 18 maart 2013 23:16 schreef Ties02 het volgende:
oeh kan je goed koken?
o je gaat slapen doei
zelfs?!quote:Op maandag 18 maart 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik kan goed lasagne koken en mensen vonden mijn lasagne lekkerder dan hun eigen lasagne of van hun moederzelfs pax vindt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |