Goed hequote:Op maandag 18 maart 2013 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Wat een ontboezemingen allemaal door Etsu
Staatsrecht was hetquote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Moet jij niet verder aan jouw bestuursrechtvak?
Vond het wel een terechte kaart eigenlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die rode kaart van Bizot is geseponeerd.
Twente
Ehh, je doet wel een hele extreme conclusiequote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik vond dat supermakkelijk. Die ambtenaren hebben toch een goed leventje.
Ja ik ookquote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond het wel een terechte kaart eigenlijk.
Ik gooi graag met vooroordelen. Je hebt gelijk;quote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehh, je doet wel een hele extreme conclusie
Ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik gooi graag met vooroordelen. Je hebt gelijk;
Correctie: Politici hebben een makkelijk leventje
aaah ambtenaren. Mooi leventje.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik vond dat supermakkelijk. Die ambtenaren hebben toch een goed leventje.
Het was geen afschuwelijke overtreding of zoiets, maar hij brengt wel degelijk Castaignos ten val nadat hij niet meer bij de bal kan en ontneemt hem daarmee een open scoringskans. Dat is rood.quote:
Zij zijn geen ambtenaar maar bewindvoerder. Die worden niet ontslagen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik meende trouwens ergens gelezen te hebben dat wethouders/gemeenteraadsleden/provinciale statenleden/gedeputeerde staten niet naar de bestuursrechter konden bij ontslag, dat dat in een bepaling was uitgesloten.
Weet iemand of dit klopt? Ik kan het niet meer terugvinden.
jij moet de politiek in!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
aaah ambtenaren. Mooi leventje.
waarom moet je als ambtenaar niet smorgens uit het raam kijken? Dan heb je 's middags niks meer te doen
Uhh?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zij zijn geen ambtenaar maar bewindvoerder. Die worden niet ontslagen.
Ik had meer het gevoel dat Castaignos zijn scoringskans zelf ontnam door hem zo op te zoeken.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was geen afschuwelijke overtreding of zoiets, maar hij brengt wel degelijk Castaignos ten val nadat hij niet meer bij de bal kan en ontneemt hem daarmee een open scoringskans. Dat is rood.
Die week niet af van zijn koers volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik had meer het gevoel dat Castaignos zijn scoringskans zelf ontnam door hem zo op te zoeken.
Ontslag is toch een civiel probleem?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik meende trouwens ergens gelezen te hebben dat wethouders/gemeenteraadsleden/provinciale statenleden/gedeputeerde staten niet naar de bestuursrechter konden bij ontslag, dat dat in een bepaling was uitgesloten.
Weet iemand of dit klopt? Ik kan het niet meer terugvinden.
Natuurlijk niet als het om ambtenaren gaat.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ontslag is toch een civiel probleem?
Nouja, aan de andere kant is het een beschikking van een bestuursorgaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ontslag is toch een civiel probleem?
ambtenaren mikado: wie het eerste beweegt of praat bij een vergadering heeft verloren.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
jij moet de politiek in!
[..]![]()
En afwassen, ik ben van alle markten thuis.quote:
Hij speelt de bal naar rechts en loopt vervolgens nog even door om ervoor te zorgen dan Bizot hem wel écht raakt. Bizot trok zn benen en armen zelfs om alles te voorkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die week niet af van zijn koers volgens mijDus tenzij hij al wist dat Bizot naar zijn benen ging duiken lijkt me dat niet.
Dat wist ik niet. weer wat geleerd. Ik lees dat in het ambtenarenrecht ook bezwaar, beroep en hoger beroep mogelijk is:)quote:Op maandag 18 maart 2013 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet als het om ambtenaren gaat.
Tegen ieder ontslagvoorstel is bezwaar, beroep en hoger beroep open hoor. Ik dacht dat jij derdejaars was of zo?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:41 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. weer wat geleerd. Ik lees dat in het ambtenarenrecht ook bezwaar, beroep en hoger beroep mogelijk is:)
Niet bij wethouders dus...quote:Op maandag 18 maart 2013 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen ieder ontslagvoorstel is bezwaar, beroep en hoger beroep open hoor. Ik dacht dat jij derdejaars was of zo?
Art. 49 Gemw spreekt toch echt over ontslag.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want die worden niet ontslagen omdat ze ook nooit in dienst treden.
Ja, ik heb geen diepzinnige bestuursrecht gehad. ik weet het ook niet:(quote:Op maandag 18 maart 2013 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen ieder ontslagvoorstel is bezwaar, beroep en hoger beroep open hoor. Ik dacht dat jij derdejaars was of zo?
Edit gezien heheehquote:Op maandag 18 maart 2013 18:56 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen diepzinnige bestuursrecht gehad. ik weet het ook niet:(
Belastingrecht is ook bestuursrechtquote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een fiscalist en geen bestuursmannetje.
ziekquote:Op maandag 18 maart 2013 19:05 schreef Tchock het volgende:
Dieven in Egypte halfnaakt aan voeten opgeknoopt en gelyncht
Saul, ik weet niet of je dit leest, maar ik geloof dat ik je een excuses verschuldigd ben
saul saulgoodman spytool
Iets anders: ben je blij met Ron Jans?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:
Wat een afschuwelijke stof is dit toch, appellabelheid van positieve en negatieve bestuurlijke rechtsoordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |