Klein, klunsquote:Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet moet ik me bij een schippershuisje voorstellen?
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk gewoon bij hem thuis geweest.
Hij verkoopt zijn lichaam achter centraal?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel, maar het is wel begrijpelijk als je weet waarvan hij het betaalt
Ik ga niet los. Ik had het niet eens gemeld als Etsu niet had gevraagd waarom ik dat wist, aangezien hij het gewoon op FOK! had staanquote:Op maandag 18 maart 2013 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest gewoon even lachen omdat jullie zo los gingen over die 700 euro. Ik vind het ook veel, maar het is achteraf wel begrijpelijk als je weet waarvan hij het betaalt
Nog even.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest gewoon even lachen omdat jullie zo los gingen over die 700 euro. Ik vind het ook veel, maar het is achteraf wel begrijpelijk als je weet waarvan hij het betaalt
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij verkoopt zijn lichaam achter centraal?
Nee, ik zie het nu. Het is exact dezelfde. Maar het oorspronkelijke besluit was van 1993 en is in 2000 ingetrokken.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
Trouwens Ryon, je praat onzin. Jouw arrest is uit 1990, die van mij uit de TT uit 2002.
Aaaahhh. Op die manier. In dat geval staat de titel fout in mijn reader.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, ik zie het nu. Het is exact dezelfde. Maar het oorspronkelijke besluit was van 1993 en is in 2000 ingetrokken.
Ja, gênant. Wat kunnen ze tegenwoordig nog wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aaaahhh. Op die manier. In dat geval staat de titel fout in mijn reader..
Oh, dat is nog vrij heftig.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Etsu het volgende:
Laat ik 't erop houden dat ik doof ben door een medische fout en dat ik schadevergoeding heb gekregen en het daarvan betaal. In eenvoudige versie gezegd.
Kut man. Niet dat je geld hebt bedoel ik maar van dat gehoorquote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Etsu het volgende:
Laat ik 't erop houden dat ik doof ben door een medische fout en dat ik schadevergoeding heb gekregen en het daarvan betaal. In eenvoudige versie gezegd.
Holy fuckquote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Etsu het volgende:
Ik zou oppassen met dit soort statements als je geen idee hebt hoe veel geld het om gaat en wat zijn verdere financiële situatie is.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef Giku het volgende:
Heftig inderdaad.
Maar kun je dan alsnog niet beter dat geld sparen? Ik bedoel in je studententijd wat soberder leven is niet zo heel erg toch (bovendien erg gezellig)? Die 300 per maand die je nu gemiddeld meer betaald is al 18.000 euro na 5 jaar studie. Wil me verder nergens mee bemoeien natuurlijk, maar zo zou ik er denk ik eerder mee om gaan.
Wil geen haat ofzo, maar vraag me gewoon oprecht af, als niet wil antwoorden ook prima hoor!
Kan prima voor de rest van mn leven bij de AH werken en zo leven als je me snapt, dus niet echt nodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef Giku het volgende:
Heftig inderdaad.
Maar kun je dan alsnog niet beter dat geld sparen? Ik bedoel in je studententijd wat soberder leven is niet zo heel erg toch (bovendien erg gezellig)? Die 300 per maand die je nu gemiddeld meer betaald is al 18.000 euro na 5 jaar studie. Wil me verder nergens mee bemoeien natuurlijk, maar zo zou ik er denk ik eerder mee om gaan.
Wil geen haat ofzo, maar vraag me gewoon oprecht af, als niet wil antwoorden ook prima hoor!
Wow, dan is het wel heel veel dus?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan prima voor de rest van mn leven bij de AH werken en zo leven als je me snapt, dus niet echt nodig.En vergeet daarbij de rente per jaar niet.
Om het even in context te plaatsen: voor de redding van Cyprus is zeven miljard nodig. Hoe vaak red je dat?quote:
Die 20k wordt door de meeste studenten eerder geleend dan gespaard.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:09 schreef Giku het volgende:
Heftig inderdaad.
Daarom doe ik dat ookquote:Op maandag 18 maart 2013 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met dit soort statements als je geen idee hebt hoe veel geld het om gaat en wat zijn verdere financiële situatie is.
Ah. Zo. Duidelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan prima voor de rest van mn leven bij de AH werken en zo leven als je me snapt, dus niet echt nodig.En vergeet daarbij de rente per jaar niet.
Maar krijg je dan wel nog stufi en o.v kaart?quote:
Ik snap de vraag niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om het even in context te plaatsen: voor de redding van Cyprus is zeven miljard nodig. Hoe vaak red je dat?
Ja, want ik ben student?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar krijg je dan wel nog stufi en o.v kaart?
Als je teveel inkomsten hebt uit een andere bron dan verlies je daar geloof ik het recht op.quote:
Inkomsten is het niet. Het staat al op m'n spaarrekening sinds paar jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je teveel inkomsten hebt uit een andere bron dan verlies je daar geloof ik het recht op.
Inkomsten van meer dan ~¤13.000 per jaar volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Ties02 het volgende:
Als je werkt naast je studiefinanciering kan je het recht erop ook kwijtraken
Ehh. Je hebt nog nooit gehoord van de bijverdiennorm?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inkomsten is het niet. Het staat al op m'n spaarrekening sinds paar jaar.
En daarnaast heb ik er nooit van gehoord.
Ik heb vorig jaar maar 7000 verdiend met mn baantje. Grens is toch 15000 ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Ties02 het volgende:
Als je werkt naast je studiefinanciering kan je het recht erop ook kwijtraken
Hoeveel mag je bijverdienen?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar maar 7000 verdiend met mn baantje. Grens is toch 15000 ofzo?
Dan zal het wel goed zitten me dunkt.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoeveel mag je bijverdienen?
In 2013 is de bijverdiengrens ¤ 13.530,90. Zolang je met je bijverdiensten onder de bijverdiengrens blijft, is er niets aan de hand. In 2011 was de bijverdiengrens ¤ 13.215,83 en in 2012 ¤ 13.362,53.
Maar ik zie niets over spaargeld hier staan.
Het gaat om je verzamelinkomen, volgens mij valt spaargeld daar niet onder maar rente wel. Kan er verder niet veel nuttigs over melden.quote:
Maharbal zal het wel wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om je verzamelinkomen, volgens mij valt spaargeld daar niet onder maar rente wel. Kan er verder niet veel nuttigs over melden.
MAAR 7000?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar maar 7000 verdiend met mn baantje. Grens is toch 15000 ofzo?
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om je verzamelinkomen, volgens mij valt spaargeld daar niet onder maar rente wel. Kan er verder niet veel nuttigs over melden.
Bijna 600 per maand, lekker bedrag welquote:Op maandag 18 maart 2013 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
MAAR 7000?Ik wou dat ik dat verdiende.
niet eens genoeg voor de jaarlijkse huur hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, als het zo was komen ze het terugvorderen over een tijdjequote:Op maandag 18 maart 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Maar als dat zo was, dan reisde ik nu toch niet met ov en kreeg ik geen stufi?
Moet je op zondag werken, 44 uur contract hebben en in hogere schaal zitten, dan mag jij.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je op zondag werken, 44 uur contract hebben en in hogere schaal zitten, dan mag jij.
Ik heb toch niet gezegd hoeveel ik precies heb en dat ga ik ook niet zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Als ik trouwens Etsu was, was er al lang een 'gaat je geen reet aan' gevallen
Grappig, ik zei toch dat mijn scriptiebegeleider ook op fok zit? Dat heeft te maken met een onderzoek naar hoe mensen praten over inkomen en waarom dat in Nederland een taboe is.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Hahaha.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Grappig, ik zei toch dat mijn scriptiebegeleider ook op fok zit? Dat heeft te maken met een onderzoek naar hoe mensen praten over inkomen en waarom dat in Nederland een taboe is.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
Daarom heb ik aangeboden dat niet te vertellen, interesseert me ook niet alleen de achterliggende gedachte, maar ik snap jou wel natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd hoeveel ik precies heb en dat ga ik ook niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |