Ja ik weet het, spelfout mijnerzijdsquote:
Ik spreek het uit als Pakson eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet het, spelfout mijnerzijds
Ik spreek het spel uit als Pacxon
Dank. Herken je dat stukje gebouw buiten in mn straat?quote:
Oh? Ik dacht dat je het cbaa arrest had genomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
Trouwens Ryon, je praat onzin. Jouw arrest is uit 1990, die van mij uit de TT uit 2002.
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als Pakson eigenlijk
[..]
Dank. Herken je dat stukje gebouw buiten in mn straat?
Zoals ik zei, ik heb geen idee waar het over gaat. Maar het is deze in elk geval.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat je het cbaa arrest had genomen.
Euhm ergens bij het Noorderplantsoen?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dank. Herken je dat stukje gebouw buiten in mn straat?
Volgens mij woont Etsu meer in het centrum.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euhm ergens bij het Noorderplantsoen?
Ik zie ook alleen maar iets groensquote:Op maandag 18 maart 2013 17:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar nee.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe weet jij datquote:Op maandag 18 maart 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij woont Etsu meer in het centrum.
5 min lopen van Hereplein, ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:52 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar iets groensHij woonde ergens meer in t zuiden van de stad volgens mij.
Omdat je een keer in een topic zei dat je voor 700 euro midden in het centrum zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar nee.
[..]
Hoe weet jij dat
[..]
5 min lopen van Hereplein, ja.Goed onthouden
Dan weten we nog steeds niet waarom jij dat onthoudt.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je een keer in een topic zei dat je voor 700 euro midden in het centrum zit.
Omdat ik het bijzonder vond dat je een kamer van 700 euro kon betalen is het blijven hangen, denk ik. Weet ik veel. Misschien ben ik wel niet dement after all.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan weten we nog steeds niet waarom jij dat onthoudt.
Wou je soms... ?
Klopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:58 schreef Tchock het volgende:
Hé Ets, ik heb zelfs onthouden dat je er uit moet over niet al te lang
Moet moet ik me bij een schippershuisje voorstellen?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben al bezig met een andere woonruimte te zoeken. Ken iemand die op dit moment in een schippershuisje zit en die wil weg binnenkort, dus ik heb gevraagd of ik in z'n huis kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |