abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 maart 2013 @ 16:24:48 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124210176

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)
  maandag 18 maart 2013 @ 16:27:34 #2
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_124210351
Ieuw, die topictitel. ;(

Broekje :{, broekje ;(, broekje :'(, broekje :(,

BROEKJE! :r
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_124210577
Ik begin ineens ook een aversie tegen het woord 'broekje' te krijgen. Ik snap alleen niet helemaal wat er mis is met dat woord maar het begint steeds vervelender te klinken :s)
Spoilers!
  maandag 18 maart 2013 @ 17:25:18 #4
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124212988
Het is vooral de combinatie denk ik, korte broekjes met kindernamen..

zou zomaar iemand kunnen zeggen van stichting martijn..brrrr :|W
  maandag 18 maart 2013 @ 17:27:08 #5
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124213066
Het Broekje verdient eigenlijk wel een plek in de OP.
  maandag 18 maart 2013 @ 17:29:49 #6
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124213175
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
Neeeeeeeeeee! ;(
  maandag 18 maart 2013 @ 17:39:38 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_124213542
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef hexje het volgende:
Nee joh *)
  maandag 18 maart 2013 @ 17:44:23 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_124213744
quote:
Voet Badr Hari niet gebroken.

Kickbokser Badr Hari heeft zijn voet niet gebroken. Dat zei hij maandag tegen RTL Boulevard. Wel heeft hij zijn banden verrekt. "Ik zit tot aan mijn knie in het gips", aldus Hari, die vrijdag geblesseerd raakte bij zijn comeback in de ring tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb.

Het gala in de Kroatische hoofdstad werd door het ongeluk niet de glorieuze comeback in het internationale kickboksen waarop Hari had gehoopt. De hoofdprijs bedroeg 800.000 dollar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 18 maart 2013 @ 17:53:29 #9
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124214079
Gave foto erbij ook met Fiq op de bank van Estelle.. ( samenwonen?)
  maandag 18 maart 2013 @ 18:47:35 #10
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124216355
quote:
"Ik zit tot aan mijn knie in het gips waardoor Estelle mij moet helpen met het aan- en uittrekken van mijn broekje", aldus Hari
  maandag 18 maart 2013 @ 18:58:02 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124216727
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124217603
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Wat een onzin hij heeft toch "losse" handjes!
  maandag 18 maart 2013 @ 21:47:42 #13
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124226960
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:55 schreef barca1971 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik ben zeker voor het geven van 2e kansen aan mensen die fouten maken ( wie is er nou helemaal zonder immers) Waar ik wél moeite mee heb is het feit dat Badr al meerdere 2e kansen heeft gehad en toch telkens weer de fout in ging en niet zo'n beetje ook.
Je doet net of het een af andere draaideurcrimineel is :')
Hij is 1x in zijn leven veroordeelt voor zijn aandeel in een burengerucht.
Een volwassen vent had een 5 jarig kind geslagen en Badr ging met zijn manager (kennis van alleenstaande moeder van het kind) verhaal halen bij die man, maar ze kregen een grote bek, toen is er een handgemeen onstaan.
De rechter rekende ze vooral zwaar aan dat ze bij de woning van de man naar binnen zijn gedrongen en liet bij de veroordeling ook meetellen dat ze uit de vechtsportwereld komen en een voorbeeldfunctie hebben
Het slachtoffer was niet ernstig gewond en Badr heeft hier een taakstraf voor gekregen.

quote:
Zijn hele verhaal dat hij nu dus een 2e kans zou verdienen ( de zoveelste ) word nu enkel en alleen weer aangehaald omdat hij het met een vaderlandse socialite heeft aangelegd waardoor alles wat ze ( en vooral Badr) doen onder de loep komt te liggen... Hij zal het dus wel moeten zeggen wil Estelle haar plekje en imago niet kwijtraken, of hij het daadwerkelijk meent is een 2e,
Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij een 2e kans zou verdienen, hij had het tegen de rechter over een laatste kans :)
Hij wil zijn leven beteren en heeft gebroken met oude 'vrienden' en zocht een andere kennissenkring, dat pleit voor hem toch? :)
Dat hij met Estelle gaat legt hem hier wel onder een vergrootglas omdat hij in nederland nog niet zo bekend was (terwijl hij wereldberoemd is) daar valt imo toch uit op te maken dat hij echt een andere weg in wil slaan, als hij doelbewust dingen zou doen die het daglicht niet kunnen verdragen dan gaat hij toch zelf niet de schijnwerpers opzoeken :?

quote:
hij heeft immers al vaak genoeg laten zien dat hij zijn woord niet kan houden.
Ik zou niks weten :)
Heb je voorbeelden?
quote:
Enkele bekenden van mij hebben ook eens te maken gehad met hem en dat was niet prettig, dwingelarij en bedreigingen ten top.omdat dingen niet gingen zoals hij dat wilde.. Laat ik het zo zeggen; sommige karaktertrekken kan een mens niet veranderen...
Ik geloof er niks van.
Weet je het wel zeker, want ze lijken allemaal wel een beetje op elkaar toch?

quote:
Verder vind ik dat als je het dan toch weer doet, je daar een vent over moet zijn en eerlijk moet zeggen wat je hebt gedaan, Badr gaat er telkens over liegen totdat hij door de mand valt en biecht dan pas iets op.Hij loog erover tegen Estelle, de politie noem maar op..Allemaal nog tot daar aan toe..
Estelle was er zelf bij en in zijn verklaringen van de politie heeft hij niet gelogen :)

quote:
De rechter zal hem daar wel op aanspreken hopen we en Estelle is zelf zo dom geweest om zichzelf, maar vooral haar 2 kinderen te onderwerpen aan een sitiuatie vol stress en slechte voorbeelden aangaande haar relatie keuze..
Ik denk dat de rechter wel waardeerd dat hij spijt heeft betuigd en zijn leven wil beteren en zich wil concentreren op zijn carriere daarom heeft de rechter hem ook voorlopig vrijgelaten :)
En dat terwijl het OM hem van een zwaar delict verdenkt...

quote:
Wat me wél stoort is dat deze 2 mensen elke kans aangrijpen om ervoor te zorgen dat zij zelf beter uit de verf komen, met als enige doel de schade voor hen zélf te beperken, niet met de intentie om het juiste ding te doen.En dat er zoveel mensen in trappen is helemaal erbarmelijk.
Weet je wat erbarmelijk was, die mediahetze van de zomer en iedereen die klakkeloos die beeldvorming voor zoete koek slikt.

En die mediahetze had zijn uitwerking, in de publieke opinie was het een monster en het was een schande dat de rechter hem voorwaardelijk vrijliet, want het was een psychopaat die tbs zou moeten hebben en zo weer iemand op zijn bek zou rammen :')
Ik ving zelfs geluiden op van mensen die dachten dat dat hij na zijn vrijlating opgewacht zou worden door een uitzinnig woedende menigte :')

En vergeet niet dat een deel van die beeldvorming afkomstig is van het complot van die miljonairsbende, die Badr wilde laten hangen en iedereen om hem heen wel even zou aanpakken en de media hebben beinvloed en nadat bleek dat het in de tapverslagen terug te vinden was opeens inbonden en daarna is het media-offensief gestopt. Everink verklaarde in de media opeens dat Badr wel een sympathieke vent was waarmee hij een verzoeninggesprek wilde hebben :D

quote:
Het vluchtgedrag, of leugens verzinnen om ergens onderuit te komen passen mijns inziens niet bij iemand als Badr, die hele hordes heeft die hem als voorbeeld zien, om over de gedragscodes die nou eenmaal bij zijn sport horen nog maar te zwijgen..
Hij is wel eens tijdens een verdenking naar Marokko gegaan, maar ik vind het veel te ver gaan omdat vluchtgedrag te noemen omdat hij daar normaal ook vaak heengaat, hij heeft een huis daar (het grootste huis van Kenitra).
En het is ook niet om ergens onderuit te komen want hij komt altijd weer terug om zichzelf te melden.
Hij is zelf niet echt blij met zijn voorbeeldfuctie want hij heeft een hekel aan kuddegedrag en weet dat hij niet de ideale schoonzoon is (wat zal hij blij zijn met deze schoonmoeder :P).

quote:
Ik hoop dat hij meent wat hij zegt deze keer, enkel en alleen omdat hij vader is van een onschuldig meisje en hij het aan haar verplicht is..
En ik heb het al eerder gezegd, we kunnen veel over hem zeggen met zijn allen maar niet dat hij niet een ontieglijk groot doorzettingsvermogen en dicipline beschikt.
En ja ik vond en vind het uiterst ongepast om de namen van andermans kinderen die je net een blauwe maandag kent, zo pontificaal op je broek te zetten, maarja dat heeft weer met fatsoensnormen te maken die sommige mensen klaarblijkelijk niet bezitten..
Kickboxen is een hele zware sport wil je daar ver mee komen moet je juist heel veel doorzettingvermogen en discipline hebben.

En dat je zo begaan bent net het lot van de kinderen klinkt behoorlijk als vals semtiment :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 19-03-2013 00:42:48 ]
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:48:51 #14
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124227032
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef static het volgende:

[..]

Thunderbitch wat zal je blij zijn dat zijn 2 middenvoetsbeentjes niet zijn gebroken :+
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:30:11 #15
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124240004
Ik kan wel wat voorbeelden noemen hoor, hij heeft heus wel wat meer delicten op zijn naam staan dan die ene die jij noemt en waar hij voor veroodeeld is, er liggen er nu ook niet voor niks 9 bij de rechter. Het hele ABC team heeft zich met hem bemoeid, je denkt toch niet dat dat allemaal voor niks is?
Nadat hij naar Marokko was gevlucht heeft hij ook overal verkondigd dat het nooit meer mocht gebeuren en dat hij zijn leven zou beteren, maar vervolgens gaat hij indecember 2011, weer in de fout, hij leert begin 2012 Estelle kennen,komt terug uit Amerika en gaat in mei 2012 wéér de fout in, terwijl hij toen toch ook al stiekem wat met Estelle had. Ze had toen al kunnen weten dat er wat van waarheid zat in de verhalen die hij haar probeerde wijs te maken. Voorafgaande aan 7 juli heeft hij haar wel degelijk voorgelogen door te zeggen dat het merendeel van de feiten niet waar was. hij zou o.a nooit vrouwen hebben geslagen, terwijl toch echt wel bleek dat dat wel zo was.Hij beloofde in Juni nog beterschap omdat hij zich nu wel moest gaan gedragen, hij kon het immers niet meer maken tegenover Estelle, en 7 juli doet hij het wéér. Dat zijn dus al 3 keer, na zijn belofte dat hij zijn leven gebeterd had. Dus hij heeft wel degelijk moeite om zijn woord te houden, wat hem nogal ongeloofwaardig maakt, die schijn heeft hij tegen door zijn eigen gedrag..

In eerste instantie alles gaan lopen ontkennen omdat je bang bent om je nieuwe vriendin te verliezen is vrij kinderachtig, hij had wel kunnen weten dat het uit zou komen. En het zegt wat over hoe iemand omgaat met tegenslag en hoe er door Badr en Estelle mee om werd gegaan was niet bepaald fraai, over 7 juli werd in eerste instantie ook alles ontkent door Badr en Estelle liet hem dat gewoon doen, terwijl ze beiden wisten dat hij er wel degelijk bij betrokken was. Om dan als Estelle zijnde je maanden schuil te houden onder het mom van je verminderde psychische staat, om onder iets uit te willen komen wat ze moeilijk vond, deed de zaak geen goed. Ze had een beetje selectief last van die psychische toestand. Ik snap dat je in naam der liefde gekke dingen kan doen maar je zou verwachten dat gaandeweg normaal verstand terug zou keren, achter een man blijven staan die tegen je liegt, of zijn mishandelingen bagatelliseert, zou een eye-opener kunnen zijn...

Ik snap dat Badr miss zelf de rol van voorbeeld niet wil, maar dat is inherent aan goed zijn in je vak, in zijn geval het kickboksen, het minste wat hij kan doen is proberen bijpassend gedrag te vertonen. Het nachtleven terroriseren hoort daar niet bij..
Maar goed zoals ik al zei, hij verdient bewondering voor zijn doorzettingsvermogen en dicipline in zijn vak, dat staat buiten kijf. En ik blijf bij mijn standpunt dat alle partijen ontzettend slordig met de betrokken kinderen zijn omgegaan en laten we wel wezen, ook dát zegt iets over ze. Het egoïsme voerde constant de boventoon. Geen vals sentiment voor nodig c_/
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:45:32 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124240265
:')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:10:48 #17
15080 static
pi_124240717
Zullen we maar een ring voor jullie ook neerzetten? :P
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:16:32 #18
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124240803
lol...ik ga winnen ! ~O>
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:38:38 #19
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124244415
ff iets anders, Badr nu geblesseerd..een paar weken herstel nodig, hij zou nog eens goed op vakantie gaan, had hij Estelle beloofd en in mei weer een gevecht?

Dan heeft hij toch weer te weinig voorbereiding of niet?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:18:33 #20
15080 static
pi_124245766
Welk gevecht in mei?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:53:50 #21
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_124246914
schijnt in Rusland te zijn, volgens Evert
pi_124250847
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:16 schreef barca1971 het volgende:
lol...ik ga winnen ! ~O>
Als jij je frustraties omtrent Badr weet om te zetten in constructieve vechttechnieken, zet ik mijn geld zeker op jou in.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:51:32 #23
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124260000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef barca1971 het volgende:
En ik blijf bij mijn standpunt dat alle partijen ontzettend slordig met de betrokken kinderen zijn omgegaan en laten we wel wezen, ook dát zegt iets over ze. Het egoïsme voerde constant de boventoon. Geen vals sentiment voor nodig c_/
Huh? Hoe weet jij dat ze slordig met hun kinderen omgaan? Woon jij bij die mensen? Of vind je dat alleen maar omdat die kindernamen op Badr's broekje ( :{ ;( :'( :( :r ) stonden?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:54:07 #24
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124260106
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:30 schreef barca1971 het volgende:
Ik kan wel wat voorbeelden noemen hoor, hij heeft heus wel wat meer delicten op zijn naam staan dan die ene die jij noemt en waar hij voor veroodeeld is, er liggen er nu ook niet voor niks 9 bij de rechter. Het hele ABC team heeft zich met hem bemoeid, je denkt toch niet dat dat allemaal voor niks is?
Het is overdreven om Badr een 'ABC'er' te noemen en er is dan ook geen enkel bewijs voor, ze proberen je als je als ABCer te boek staat het leven onmogelijk te maken:

Team ABC volgt je dag en nacht en mocht je voertuigen op je naam hebben dan word je continu aan de kant gezet en anderzijds lastiggevallen.
Je werkzaamheden worden je onmogelijk gemaakt,dus als je een legale zaak hebt dan zal het team er alles aan doen dat je zonder werk komt te zitten.
Het gaat om een dadergerichte aanpak van de politie. Dit houdt in dat de politie zich richt op de persoon, de dader, in plaats van op het strafbare feit. Team ABC maakt persoonsdossiers op voor deze personen waarin alles wordt bijgehouden. Zo krijgt de politie een duidelijk beeld van deze daders en zijn/haar omgeving en relaties.

In het geval van Amsterdamse Beroepscriminelen (ABC-ers) is er meestal (nog) helemaal geen verdenking tegen de desbetreffende persoon. De geregistreerde ABC-ers zijn wel eerder veroordeeld of verdacht geweest van ernstige strafbare feiten.

En ondanks deze uiterst grondige aanpak is er nog geen enkel bewijs gevonden om de bewering te staven dat Badr een ABCer zou zijn.... ondanks de vele taps, waarmee ze wilden aantonen dat Badr zijn slachtoffers intimideerd om vooral geen aangifte te doen, maar er is niks van gebleken... juist de ongure daden van de volgevreten miljonairsbende kwam naar voren _O-
quote:
Nadat hij naar Marokko was gevlucht heeft hij ook overal verkondigd dat het nooit meer mocht gebeuren en dat hij zijn leven zou beteren, maar vervolgens gaat hij indecember 2011, weer in de fout,
Hij is helemaal niet gevlucht zoals ik eerder al zei.
Ik denk dat jij het hebt over de periode dat hij een jaar was gestopt met vechten om tot zichzelf te komen, omdat hij zijn leven wilde beteren omdat hij tijdens de K1 voor een 2e keer in de fout was gegaan.
Het een jaar niet vechten was een straf die hij zichzelf had opgelegd omdat het voor de 2e keer gebeurde, na de eerste keer tegen Bonjasky had hij al een straf verwacht van de organisatie, maar die wilden hem helemaal geen straf opleggen sterker nog die vroegen hem om binnen een paar weken weer te vechten en dan zou het het incident hem vergeven worden.
Dus dat hij zichzelf die straf oplegde moet juist veel bewondering opwekken (zeker op die leeftijd), hij is een van de grootste namen in het kickboxen en het jaar waarin hij zichzelf geschorst had heeft hem heel veel geld gekost.
quote:
hij leert begin 2012 Estelle kennen,komt terug uit Amerika en gaat in mei 2012 wéér de fout in,
terwijl hij toen toch ook al stiekem wat met Estelle had. Ze had toen al kunnen weten dat er wat van waarheid zat in de verhalen die hij haar probeerde wijs te maken. Voorafgaande aan 7 juli heeft hij haar wel degelijk voorgelogen door te zeggen dat het merendeel van de feiten niet waar was. hij zou o.a nooit vrouwen hebben geslagen, terwijl toch echt wel bleek dat dat wel zo was.Hij beloofde in Juni nog beterschap omdat hij zich nu wel moest gaan gedragen, hij kon het immers niet meer maken tegenover Estelle, en 7 juli doet hij het wéér. Dat zijn dus al 3 keer, na zijn belofte dat hij zijn leven gebeterd had. Dus hij heeft wel degelijk moeite om zijn woord te houden, wat hem nogal ongeloofwaardig maakt, die schijn heeft hij tegen door zijn eigen gedrag..
Hij is in 2012 in de K1 niet in de fout gegaan, dus ik denk dat je zaken door elkaar haalt en het nu opeens over de vermeende delicten hebt die hij op zijn naam zou hebben staan.
Hij heeft in 2012 iemand aan iemand een kopstoot uitgedeeld in het uitgaansleven aan iemand die hij persoonlijk kende (de Fuyk) en ik denk dat dit in de 'relationele' sfeer moet zoeken, het was namelijk de stiefbroer van een ex van hem en Badr heeft gezegd dat het ook de Fuyk zijn eigen schuld was en dat ze hem met rust moeten laten, hij vond het een vervelend mannetje die teveel snoof.
Badr was zelf kennelijk nogal geschrokken van zijn eigen actie, want hij heeft het slachtoffer nog nazorg geboden (wond schoongemaakt).
Het slachtoffer heeft toen geen aangifte gedaan.

Later toen het complot in werking was getreden op aangeven van van den Berg, die Everink heeft lopen te manipuleren dat Badr het wel geweest moest zijn terwijl Everink hem in vertrouwen vertelde daar zelf helemaal niet zeker van te zijn, toch is toen besloten Badr en zijn hele omgeving aan te pakken (ze hadden het zelfs over een potje die ze wilden maken voor het laten doen van valse aangifte), en toen begonnen ze een media-offensief.

Het lijkt me niet toevallig dat ze daar vooral de Revu voor gebruikte, daarover later meer...
Van den Berg schond zijn afspraak die hij gemaakt had met Badr om geen aangifte te doen als hij niet meer in zijn zaak zou komen en deed niet alleen aangifte, maar kwam met een heel gekleurd verhaal over hoe door Badr mishandeld te zijn, terwijl hij in de aangifte daar zelf helemaal niet zeker over was.
Ook komt hij met opgeklopte verhalen dat hij bij Badr in zijn zone stond en deze hem toen in elkaar sloeg, maar in de aangifte zelf staat een veel genuanceerder verhaal waarbij blijkt dat hij niet eens zeker weet of het Badr wel was en hem toen niet eens kende en hij de eerste was die fysiek werd.

Dan verschijnt er opeens het verhaal over de Fuyk in de Revu, iets waar hij zelf niet aan mee wilde werken, het heeft er alle schijn van dat dit verhaal afkomstig is van de miljonairsbende die Badr hoe dan ook wilde laten hangen..

In de Nieuwe Revu staat deze week een reconstructie van het incident in de kleine Cooldown in Amsterdam eind 2011, waarbij Badr Hari party-organisator Olivier de F. zou hebben mishandeld. Deze laatste wilde niet meewerken aan een artikel, maar vrienden en omstanders - die anoniem wilden blijven - hebben dat wel gedaan.

Hierna geeft de Fuyck aan note bene de revu (die eerder zonder toestemming foto's van hem publiceerde van vlak na de mishandeling) een eenmalig interview over de mishandeling door Badr waarin hij aangeeft helemaal niet bang te zijn voor Badr.
Wel is het vreemd en verdacht te noemen dat hij plots een interview geeft juist aan het blad dat eerder zonder zijn toestemming foto's van hem publiceerde, en hij opeens wel bereid is om aangifte te doen, het heeft er alle schijn van dat hij uit het 'complot-potje' van de miljonairs heeft lopen snoepen.

Het is imo geen toeval dat juist de revu een grote rol heeft gespeeld in de hetze tegen Badr, de hoofdredacteur had waarschijnlijk nog een appeltje met hem te schillen, want Badr heeft wat gehad met zijn dochter, het lijkt erop dat hij ook in het complot zit van de miljonairsbende omdat hij de slachtoffers met hun gekleurde verhalen graag een podium geeft en heel veel negatieve berichten over Badr de wereld in stuurt.
De dochter van de Hoofdredacteur komt opeens met het verhaal op de proppen dat ze ook net als haar stiefbroer door Badr mishandeld is (heeft ze misschien van haar stiefbroer te horen gekregen dat je daar geld mee kan verdienen?).
Er is iig geen enkel tastbaar bewijs voor deze mishandeling en was nooit eerder naar buiten gekomen en Badr ontkend dan ook de mishandeling in deze zaak.

En ook geeft de Revu ruchtbaarheid aan oude zaken waar Badr al wegens gebrek aan bewijs voor was vrijgelaten (is niet eens tot een zaak gekomen) en hebben ze het zelfs over dossiers die ze in bezit hebben die gewag maken van vermeende zedenzaken waar Badr een strafrechtelijke betrokkenheid in zou hebben.
Wilde ze zover gaan om zelfs kindermishandeling of verkrachting in zijn schoenen te schuiven?
Nadat bekend werd dat het comlpot in de tapverslagen terug te lezen was, zijn ze hier verder nooit op ingegaan... rara. (8>
Maar het heeft veel bijgedragen aan de beeldvorming, de Badrhype was hot komkommernieuws en alle media namen de verhalen grif over.

quote:
In eerste instantie alles gaan lopen ontkennen omdat je bang bent om je nieuwe vriendin te verliezen is vrij kinderachtig, hij had wel kunnen weten dat het uit zou komen.
Nogmaals Estelle was er zelf bij dus tegenover haar hoefde hij het niet te ontkennen, het was een paniekreactie en hij was bang de hele mishandeling in zijn schoenen geschoven te krijgen.
Hem zo op alle mogelijke manieren proberen hem blijven zwart maken zoals jij doet geeft veel meer blijk van infantiliteit.

quote:
En het zegt wat over hoe iemand omgaat met tegenslag en hoe er door Badr en Estelle mee om werd gegaan was niet bepaald fraai, over 7 juli werd in eerste instantie ook alles ontkent door Badr en Estelle liet hem dat gewoon doen, terwijl ze beiden wisten dat hij er wel degelijk bij betrokken was.
Nu zeg je opeens dat ze beiden weldegelijk wisten dat hij er bij betrokken was en vlak daarvoor zeg je nog dat hij alles ontkende om haar niet kwijt te raken :?

quote:
Ik snap dat Badr miss zelf de rol van voorbeeld niet wil, maar dat is inherent aan goed zijn in je vak, in zijn geval het kickboksen, het minste wat hij kan doen is proberen bijpassend gedrag te vertonen. Het nachtleven terroriseren hoort daar niet bij..
Het nachtleven terroriseren is een groot woord, dat zijn vooral wilde verhalen en in deze zaak vooral ingegeven door aan de ene kant de politie die hem wilde laten hangen en anderzijds het complot van de miljonairsbende die hetzelfde doel voor ogen hadden.

quote:
Maar goed zoals ik al zei, hij verdient bewondering voor zijn doorzettingsvermogen en dicipline in zijn vak, dat staat buiten kijf. En ik blijf bij mijn standpunt dat alle partijen ontzettend slordig met de betrokken kinderen zijn omgegaan en laten we wel wezen, ook dát zegt iets over ze. Het egoïsme voerde constant de boventoon. Geen vals sentiment voor nodig c_/
Badr gaat toch goed om met die kinderen en zij met hem :?
Dat jij er nou de hele tijd zuur over blijft doorzeiken maakt alles wat je zegt nog niet waar natuurlijk, integendeel.
Jij bent hier degene die slordig met hun belangen omspringt je gebruikt die kinderen waar je een betrokkenheid bij veinst zelfs in je hetze tegen de ouders, weldegelijk vals sentiment dus :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 19-03-2013 19:09:29 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:55:49 #25
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_124260166
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:45 schreef Leandra het volgende:
:')
Jij had het laatst over dat Badr bekend zou hebben een vrouw geslagen te hebben?
Nu dacht ik toch redelijk ingevoerd te zijn in deze zaak maar dat is me even ontgaan.
Over wie ging dat dan en heb je er een quote van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')