abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 10:06:16 #251
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124241790
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat een geleuter weer. Echt zo lastig is het niet...
Klopt.

Ik gaf je al een voorzet met die 5 milj. vs. 30 milj. Die liet je al liggen... of beter, negeerde je.
Ik bedoel maar.

Dus dat jij-bakken van je haal ik al langer mijn neus voor op.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:06:37 #252
78918 SeLang
Black swans matter
pi_124241800
Waar komt trouwens die mythe vandaan dat de euro ons welvaart brengt?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 10:08:19 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_124241832
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef SeLang het volgende:
Van degenen die ons de euro in de maag gesplitst hebben.
pi_124241844
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat een geleuter weer. Echt zo lastig is het niet, probeer gewoon je loze claims eens een keer inhoudelijk te onderbouwen. Gewoon eens iets meer doen dan wat in de ruimte roeptoeteren ^O^
Je roeptoetert zelf ook en onderbouwt zelf helemaal niets.

En anderen verwijten dat ze leuteren Duke. Je niveau is weer om te huilen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:09:13 #255
111528 Viajero
Who dares wins
pi_124241846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef SeLang het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je die linksen de macht geeft...
Ik zie de EU niet als links. Ook niet als rechts.

Dat schapen die denken dat links/rechts het belangrijkste verschil is en daar fanatiek over blijven doorzeuren zorgen ervoor dat ze schaterlachend de tent blijven leegstelen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:10:44 #256
111528 Viajero
Who dares wins
pi_124241873
quote:
Van de EU politici en propagandisten. Ze zijn er al jaren mee bezig, maar jij had het niet door omdat je te druk bezig was met je "links/rechts" waanbeeld.

Wordt wakker man, zowel "links" als "rechts" bestelen het volk ten behoeve van de bankiers.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_124241952
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:00 schreef NomanIW het volgende:
T

[..]

Je leek me een redelijk intelligente poster, maar deze wanstaltige oversimplificatie van wat de euro inhoudt is nogal lachwekkend.

Zonder die euro zaten we nu niet in de gigantische problemen waar we inzitten als Europa.
Is dat werkelijk zo of is dat wat je hoopt?
In veel landen zijn de problemen structureel en niet zozeer afhankelijk van de euro.
Nederland had vermoedelijk dieper in de problemen gezeten zonder de euro. Dan was het redden van onze overmaatse financiele sector veel lastiger geworden (denk aan meer richting IJsland of G-B qua problematiek (en ja die is daar groter)) en waren we onze AAA-status al een aantal jaren geleden kwijtgeraakt.
quote:
Dan hoefden we namelijk niet collectief te bloeden voor een munt die overeind moet blijven om het belang van een x aantal economieën te dienen, maar konden we allemaal onze eigen monetaire koers varen en weer in enige maatschappelijke rust op onze pootjes landen.
Alsof dat zo'n geweldig idee is. Lekker allerlei munten in zuid-Europa laten devalueren zodat ze structurele hervormingen om echt concurrerender te worden weer op de lange baan kunnen schuiven. Blijven wij weer lekker klagen over die luie Spanjaarden en Grieken :D.
quote:
Dan heb ik het nog niet over het feit dat een einde aan de euro ook een voorlopig einde betekent voor de federale staat Europa die men ons zonder enige achting voor welke vorm van weerstand dan ook door de strot poogt te jassen.
Tja, dat complotonderdeel trek ik nooit zo goed eerlijk gezegd.
pi_124241967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Omdat ze gewoon niet weten waarmee ze bezig zijn. Het zijn net een stel kleuters die een huis willen bouwen en uiteindelijk met een slecht in elkaar getimmerde plankenhut zitten.
Nou, waar blijven jouw briljante economische ideeën die Europa wel uit de put zouden helpen?
Dan heb je die Nobelprijs zo binnen ^O^
pi_124241979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Die berekeningen zijn vaak genoeg de revue gepasseerd. Maar als eurofiel wil je het niet weten.
Ik heb er nog nooit serieuze berekeningen over gezien hier. Maar die kan ik net gemist hebben, je hebt dan vast een linkje bij de hand?
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 10:17:18 #260
341203 3-voud
pi_124241981
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nou, waar blijven jouw briljante economische ideeën die Europa wel uit de put zouden helpen?
Dan heb je die Nobelprijs zo binnen ^O^
Je hebt echt niets beters dat dit soort reactie he? En je maar verheven voelen... :')
pi_124242018
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klopt.

Ik gaf je al een voorzet met die 5 milj. vs. 30 milj. Die liet je al liggen... of beter, negeerde je.
Ik bedoel maar.

Dus dat jij-bakken van je haal ik al langer mijn neus voor op.
Wat loze getallen die jij roeptoetert zonder enige onderbouwing kan ik, gezien je geschiedenis, nu niet bepaald serieus nemen. Dus probeer eens serieus inhoudelijk iets te onderbouwen in plaats van loos in de ruimte te roeptoeteren ^O^
pi_124242036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je roeptoetert zelf ook en onderbouwt zelf helemaal niets.

En anderen verwijten dat ze leuteren Duke. Je niveau is weer om te huilen.
Waar blijft jouw inhoudelijke verhaal Nikita?
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 10:21:05 #263
341203 3-voud
pi_124242079
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat loze getallen die jij roeptoetert zonder enige onderbouwing kan ik, gezien je geschiedenis, nu niet bepaald serieus nemen. Dus probeer eens serieus inhoudelijk iets te onderbouwen in plaats van loos in de ruimte te roeptoeteren ^O^
Vent, flikker op met je anti 3-voud waanzin.
Die cijfers zijn gewoon bekend. Je hebt ze zelf al eens gebruikt in discussies, zij het in verschillende posts om de negatieve uitslag te ontwijken. Doe er nu eens wat mee.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:23:16 #264
111528 Viajero
Who dares wins
pi_124242135
99.999 e 3-voud, kunnen jullie ergens anders je persoonlijke vete uitvechten aub?
pi_124242168
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:15 schreef 99.999 het volgende:

In veel landen zijn de problemen structureel en niet zozeer afhankelijk van de euro.
Nederland had vermoedelijk dieper in de problemen gezeten zonder de euro. Dan was het redden van onze overmaatse financiele sector veel lastiger geworden (denk aan meer richting IJsland of G-B qua problematiek (en ja die is daar groter)) en waren we onze AAA-status al een aantal jaren geleden kwijtgeraakt.
Zou de fianciele sector in NL dan ook zo groot geworden zijn zonder euro, en zou de risicoperceptie in die sector niet behouden zijn gebelven met losse wisselkoersen?

Ik vermoed juist dat zonder euro er veel minder financiele problemen geweest zouden zijn in europa omdat er dan nog zichtbare risico's waren voor de financiele cowboys die ons door verkeerde percepties in dit moeras geleid hebben.

Zonder euro zouden we alleen wat synergie voordelen van makkelijkere prijzen vergelijken verloren zijn,

quote:
Alsof dat zo'n geweldig idee is. Lekker allerlei munten in zuid-Europa laten devalueren zodat ze structurele hervormingen om echt concurrerender te worden weer op de lange baan kunnen schuiven. Blijven wij weer lekker klagen over die luie Spanjaarden en Grieken :D.
Dat is hoe de economie altijd werkte maar de briljante euro economen hadden bedacht dat die 1 euro voor eidereen beter zou zijn.

quote:
Hoeveel van de dingen die onze euro politici de afgelopen jaren vorospeld hebben is uitgekomen, dat is net zo dubieus te noemen als elke willekeurige complot theorie.
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 10:24:32 #266
341203 3-voud
pi_124242173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:23 schreef Viajero het volgende:
99.999 e 3-voud, kunnen jullie ergens anders je persoonlijke vete uitvechten aub?
Sja, probeer het al vanaf het begin bij die feiten te houden. 99.999 blijft maar ontwijken en op de man spelen.

*edit*
Oh, dacht dat je mod was.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:25:59 #267
111528 Viajero
Who dares wins
pi_124242207
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:24 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, probeer het al vanaf het begin bij die feiten te houden. 99.999 blijft maar ontwijken en op de man spelen.

*edit*
Oh, dacht dat je mod was.
Ik ben geen mod, maar ik zie jullie constant dezelfde loze posts tegen elkaar plaatsen. Als je het over feiten wilt hebben plaats die dan ipv twintig keer te roepen dat je dat ooit ergens anders al hebt gedaan.
pi_124242226
quote:
Niet zozeer direct de euro maar de Europese samenwerking natuurlijk wel.
pi_124242243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:09 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik zie de EU niet als links. Ook niet als rechts.
de Europese Commissie heeft de laatste 5-10 jaar voornamelijk een rechtse signatuur.
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 10:27:30 #270
341203 3-voud
pi_124242248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:25 schreef Viajero het volgende:
Als je het over feiten wilt hebben plaats die dan
Zoals ik zei: i did.
pi_124242258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je hebt echt niets beters dat dit soort reactie he? En je maar verheven voelen... :')
Waar blijft die inhoudelijke onderbouwing van je? (En zo'n onderbouwing is meer dan 2 getallen roepen natuurlijk...)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:28:43 #272
111528 Viajero
Who dares wins
pi_124242282
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:27 schreef 99.999 het volgende:

[..]

de Europese Commissie heeft de laatste 5-10 jaar voornamelijk een rechtse diefstal signatuur.
Hou op met je nutteloze links/rechts onzin aub. Ze stelen beide precies even hard, en dat hele links/rechts is alleen bedacht om de aandacht daarvan af te leiden.
pi_124242353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou de fianciele sector in NL dan ook zo groot geworden zijn zonder euro, en zou de risicoperceptie in die sector niet behouden zijn gebelven met losse wisselkoersen?
Voor die ontwikkelingen lijkt het me geen significant verschil te maken. Dat speelde in die periode op vele plaatsen, onafhankelijk van de munteenheid. Zie ook bv IJsland of G-B, of een Cyprus dat pas veel later in Europa kwam.
quote:
Ik vermoed juist dat zonder euro er veel minder financiele problemen geweest zouden zijn in europa omdat er dan nog zichtbare risico's waren voor de financiele cowboys die ons door verkeerde percepties in dit moeras geleid hebben.
Leuke theorie :).
quote:
Zonder euro zouden we alleen wat synergie voordelen van makkelijkere prijzen vergelijken verloren zijn,

[..]

Dat is hoe de economie altijd werkte maar de briljante euro economen hadden bedacht dat die 1 euro voor eidereen beter zou zijn.

Op termijn lijken structurele hervormingen me juist beter dan maar doorrommelen.
quote:
Hoeveel van de dingen die onze euro politici de afgelopen jaren vorospeld hebben is uitgekomen, dat is net zo dubieus te noemen als elke willekeurige complot theorie.
Tja, uiteindelijk ligt er qua Europese integratie gewoon weer democratische besluitvorming op nationaal niveau. ben je het daar niet mee eens dan moet je massaal op een protestpartij als PVV of SP of een zwaar christelijke club gaan stemmen.
pi_124242361
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En de EEG had dat niet. Dream on please.
pi_124242373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:28 schreef Viajero het volgende:

[..]

Hou op met je nutteloze links/rechts onzin aub. Ze stelen beide precies even hard, en dat hele links/rechts is alleen bedacht om de aandacht daarvan af te leiden.
Oh, allicht :P. Maar ik gaf even de feitelijke situatie weer.
pi_124242392
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En de EEG had dat niet. Dream on please.
Er zijn sindsdien flink wat stappen gezet inderdaad. Maar goed marktwerking en vrij verkeer van goederen, arbeid en diensten is ook wel heel eng natuurlijk.
pi_124242412
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar die samenwerking hadden we ook al zonder de euro als munteenheid dat verleip uitermate succesvol, dit experiment met een gezamelijk munt moet men gewoon als mislukt gaan beschouwen, als de economieen van de verschielelnde landen over 50 jaar mischien meer naar elkaar toe geevolueerd zijn kan men het experiment nogmaals proberen of het dan wel werkt.
pi_124242450
Zeg Duke, waar blijft jouw onderbouwing van je? Ik zie alleen maar een hoop geraaskal van je ipv pagina's vol van cijfers hoe goed de EU en de Euro voor ons is.
pi_124242460
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De problemen zijn structureel? Leg dat eens uit als je wil. Volgens mij werd de problematiek pas een crisis toen de hypotheekcrisis zich uitbreidde en bleek dat de zwakke broeders de hele euro mee konden trekken.

En ik heb de EU niet bepaald selectief zien zijn... Ja, toen het kalf verdronken was kwamen de wijzende vingertjes. Wat een leiderschap! :')

quote:

Spreek voor jezelf, ik verlaag me niet tot dat niveau en ik meende vrij zeker te weten dat jij daar ook niet bijhoorde.

Overigens is structureel hervormen leuk, maar hoe zie je voor je dat de zuidelijke en noordelijke economieën ooit geharmoniseerd worden? En hoeveel moeten mensen daar voor bloeden? Hoeveel risico wil je nemen?

quote:
Complot? Logica.

Overal een complot in zien is slecht. Alles wat op enige wijze in verband is gebracht met complottheorieen afdoen als een complottheorie is zo mogelijk nog slechter.

Wat ik net zeg is logisch, niets meer of minder.
pi_124242474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar die samenwerking hadden we ook al zonder de euro als munteenheid dat verleip uitermate succesvol,
Het bleek dat het ontbreken van centrale besluitvorming soms juist erg beperkend werkte.
quote:
dit experiment met een gezamelijk munt moet men gewoon als mislukt gaan beschouwen,
Volgens mij valt dat best nog wel een beetje mee. Het heeft ons land bijvoorbeeld ook flink wat ellende bespaard.
quote:
als de economieen van de verschielelnde landen over 50 jaar mischien meer naar elkaar toe geevolueerd zijn kan men het experiment nogmaals proberen of het dan wel werkt.
Tja, alles kan.
pi_124242477
Waarom zou de euro en de europese unie nu ineens uit elkaar vallen?

De euro verdwijnt pas als frankrijk failliet gaat
pi_124242487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg Duke, waar blijft jouw onderbouwing van je? Ik zie alleen maar een hoop geraaskal van je ipv pagina's vol van cijfers hoe goed de EU en de Euro voor ons is.
Beter lezen dan Nikita. En waar staat jouw onderbouwde verhaal?
pi_124242492
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef 99.999 het volgende:

Tja, uiteindelijk ligt er qua Europese integratie gewoon weer democratische besluitvorming op nationaal niveau. ben je het daar niet mee eens dan moet je massaal op een protestpartij als PVV of SP of een zwaar christelijke club gaan stemmen.
Oh je vergeet even het verloren referendum waarna het toch nog in onze aarsch geschoven werd. Ga toch weg met die hypotcriete EU democratie die alleen toegepast wordt door eu regenten als het hun uitkomt, is het volk tegen dan verdraaien ze de woorden en mogen we ons er niet meer mee bemoeien
pi_124242508
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er zijn sindsdien flink wat stappen gezet inderdaad. Maar goed marktwerking en vrij verkeer van goederen, arbeid en diensten is ook wel heel eng natuurlijk.
Ah, je bedoelt dat alles 2-3 keer zo duur is geworden in die 12 jaar, ja dat ziet iedereen wel.
pi_124242525
En dat was met de gulden niet gebeurt nikita? als je geen inflatie meer wil, dan moeten we terug naar de gouden standaard
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 10:38:02 #286
341203 3-voud
pi_124242531
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens.
pi_124242562
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:35 schreef NomanIW het volgende:

[..]

De problemen zijn structureel? Leg dat eens uit als je wil. Volgens mij werd de problematiek pas een crisis toen de hypotheekcrisis zich uitbreidde en bleek dat de zwakke broeders de hele euro mee konden trekken.
Bijvoorbeeld een te lage arbeidsproductiviteit in de Zuidelijke landen. En ook de huizenbubble in diverse andere landen (NL, Ierland maar ook GB bv)
quote:
En ik heb de EU niet bepaald selectief zien zijn... Ja, toen het kalf verdronken was kwamen de wijzende vingertjes. Wat een leiderschap! :')

[..]

Spreek voor jezelf, ik verlaag me niet tot dat niveau en ik meende vrij zeker te weten dat jij daar ook niet bijhoorde.
Nee ik doe dat ook niet maar dat is wel wat je dan constant ziet. Zelfs nu nog terwijl ze daar harder aan het snijden zijn dan hier.
quote:
Overigens is structureel hervormen leuk, maar hoe zie je voor je dat de zuidelijke en noordelijke economieën ooit geharmoniseerd worden? En hoeveel moeten mensen daar voor bloeden? Hoeveel risico wil je nemen?
Geharmoniseerd hoeft ook niet, structureel een stuk sterker lijkt me echter wel haalbaar. En doe je dat niet dan blijf je uiteindelijk ook bloeden.

[..]
quote:
Complot? Logica.

Overal een complot in zien is slecht. Alles wat op enige wijze in verband is gebracht met complottheorieen afdoen als een complottheorie is zo mogelijk nog slechter.

Wat ik net zeg is logisch, niets meer of minder.
Nou, het komt me niet erg logisch over helaas.
pi_124242582
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Beter lezen dan Nikita. En waar staat jouw onderbouwde verhaal?
Niet met tegenvragen komen wat je de hele tijd doet. Dat is een laffe en achterbakse manier van communiceren.

Maar tot nu toe heb ik geen enkel steekhoudend onderbouwde argument van jou gezien.
pi_124242586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:35 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom zou de euro en de europese unie nu ineens uit elkaar vallen?

Dat is uit een soort vage hoop dat dan alles spontaan beter wordt.
pi_124242609
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Oh je vergeet even het verloren referendum waarna het toch nog in onze aarsch geschoven werd. Ga toch weg met die hypotcriete EU democratie die alleen toegepast wordt door eu regenten als het hun uitkomt, is het volk tegen dan verdraaien ze de woorden en mogen we ons er niet meer mee bemoeien
Sinds dat referendum hebben we nog een stuk of 2-3 landelijke verkiezingen gehad. Als het echt zo verschrikkelijk is allemaal dan hadden de protestpartijen en christenfundamentalisten wel meer gewonnen lijkt me.
pi_124242617
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:37 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ah, je bedoelt dat alles 2-3 keer zo duur is geworden in die 12 jaar, ja dat ziet iedereen wel.
Als ik dat bedoeld had zou ik dat wel gezegd hebben, denk je niet?
pi_124242646
Nou, geweldig die EU dan.
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 10:42:37 #293
341203 3-voud
pi_124242649
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als ik dat bedoeld had zou ik dat wel gezegd hebben, denk je niet?
Onderbouw nog eens hoe de huidige marktwerking en vrij verkeer van goederen ons goed gedaan hebben en ook hoe dat voorheen onze economische ontwikkeling belemmerde.
pi_124242664
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:35 schreef 99.999 het volgende:

Volgens mij valt dat best nog wel een beetje mee. Het heeft ons land bijvoorbeeld ook flink wat ellende bespaard.

Dat ellende bespaard is is niets meer dan propaganda dat weten we niet en zullen we nooit wetren omdat dit euro experiment zonder euro nooit uitgevoerd is, Stop toch eens met de propaganda van de eurofielen te herhalen waar je zo doorheen kan prikken.
pi_124242669
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:38 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens.
Vrij verkeer van goederen, arbeid en diensten is sindsdien een stuk eenvoudiger geworden. Alle nieuws over de hier werkende Polen vergeten? Allerlei weggevallen importberkingen vergeten?
pi_124242688
Ah, daarom is alles 2-3 keer zo duur geworden.
pi_124242690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet met tegenvragen komen wat je de hele tijd doet. Dat is een laffe en achterbakse manier van communiceren.

Maar tot nu toe heb ik geen enkel steekhoudend onderbouwde argument van jou gezien.
Lees nog eens terug aub. En waar staan jouw argumenten dan precies? Behalve dan dat alles 2-3 keer zo duur geworden zou zijn (heb je daar een bron van?)?
  Forum Admin dinsdag 19 maart 2013 @ 10:44:30 #298
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_124242702
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Vrij verkeer van goederen, arbeid en diensten is sindsdien een stuk eenvoudiger geworden. Alle nieuws over de hier werkende Polen vergeten? Allerlei weggevallen importberkingen vergeten?
Die hier werkende polen zijn ook echt een zegen voor het land. Al die maatregelen hadden prima in een situatie ala EEG vormgegeven kunnen worden. Niet dit ondemocratische gedrocht dat schijt heeft aan haar inwoners.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_124242715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:42 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Onderbouw nog eens hoe de huidige marktwerking en vrij verkeer van goederen ons goed gedaan hebben en ook hoe dat voorheen onze economische ontwikkeling belemmerde.
Je snapt de basisbeginselen van marktwerking?
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 10:44:49 #300
341203 3-voud
pi_124242716
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die Polen zorgen voor problemen. Dat is bekend.
En importbeperkingen... buiten die zowat nihile kosten die bespaard kunnen worden: wat scheelt er zo met de situatie voor de EU?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')