quote:Op maandag 18 maart 2013 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ten tijde van Asterix reed iedereen op de wondermiddeltjes van Panomarix.
quote:Bij aankomst krijgen de Galliërs tot hun schok en verbazing te horen dat er bij de spelen een verbod geldt op het gebruik van stimulerende middelen, waar de toverdrank ook onder valt. Dit houdt in dat Obelix in elk geval niet mee mag doen, en dat de andere Galliërs alleen mee kunnen doen zonder toverdrank.
De meesten willen na het horen van dit nieuws de Spelen opgeven en weer naar huis gaan, maar Asterix besluit door te zetten daar hij de beste hardloper van de Galliërs is.
Nikkels draait er wel om heen, je kan je ook afvragen welke arts er ooit heeft gezegd dat je de TDF wel schoon kan uitrijden.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan draai je toch om de vraag heen? Dit noem ik geen sluitend antwoord.
Net zo min dat hij kan weten dat hij wel wat gebruikt.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kan hij dat weten dan? hij is toch al geen jaren arts meer van Gesink.
Toch vind ik hem een betrouwbare bron en hij roept geen andere dingen, de media geeft weleens vaker een draai aan uitspraken.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Net zo min dat hij kan weten dat hij wel wat gebruikt.
Maar dat is het punt niet eens, als je het ene moment A roept en het volgende moment B kom je niet echt geloofwaardig over.
Dus jij gelooft hem ook dat Gesink schoon reed de laatste jaren?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toch vind ik hem een betrouwbare bron en hij roept geen andere dingen, de media geeft weleens vaker een draai aan uitspraken.
2010 en 2011 de TDF uitgereden en dan beweren dat je clean bent, no wayquote:Op maandag 18 maart 2013 18:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus jij gelooft hem ook dat Gesink schoon reed de laatste jaren?
Dus wat je nu wil zeggen is dat Nikkels een betrouwbare bron is al hij zegt wat jij denkt en in de andere gevallen uit zijn nek lult?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
2010 en 2011 de TDF uitgereden en dan beweren dat je clean bent, no way
verkeerd opgeschreven door de media en suggestieve vraagstelling van hun kant.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus wat je nu wil zeggen is dat Nikkels een betrouwbare bron is al hij zegt wat jij denkt en in de andere gevallen uit zijn nek lult?
quote:Camilla Nørgaard@CamiNorgaard
Rolf Sørensen indrømmer brug af doping #breaking
Dus als je ergens leest dat aangeeft dat sommige renners volgens hem 'schoon' waren kwam het door de media en suggestieve vraagstelling en is het verkeerd opgeschreven en anders klopt het allemaal wel?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
verkeerd opgeschreven door de media en suggestieve vraagstelling van hun kant.
Dat komt ineens redelijk uit het niks.quote:
waarom zou ik dat geloven, omdat renners aangeven dat hij schoon rijdt? renners zeggen van zichzelf dat ze schoon rijden, later komt de waarheid boven, laat staan dat je van een andere renner kan zeggen dat hij schoon rijdt?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus als je ergens leest dat aangeeft dat sommige renners volgens hem 'schoon' waren kwam het door de media en suggestieve vraagstelling en is het verkeerd opgeschreven en anders klopt het allemaal wel?
Dan heeft het in feite geen reet zit om over de laatste 2 jaar naar bronnen voor en tegen te zoeken omdat je toch deze mening al hebt al alles wat je niet gelooft als niet kloppend wegzet en de rest als bevestiging hier neergezet.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom zou ik dat geloven, omdat renners aangeven dat hij schoon rijdt? renners zeggen van zichzelf dat ze schoon rijden, later komt de waarheid boven, laat staan dat je van een andere renner kan zeggen dat hij schoon rijdt?
Nelissen zei, ik praatte niet over doping met collega's.
Verder is er de laatste tijd nogal wat naar buiten gekomen over rabo
vertel, wie is het?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Wombcat het volgende:
Brave New World
Is Thefxr een kloon?
Dan weet ik wel van wie
idd, anders zou je er gek van worden, die mediaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef Ericr het volgende:
Ik krijg het idee dat ik in de Twilight zone ben verzeild geraakt. Media die zaken verdraaid maar sommige zaken dan weer niet. Artsen die uitspraken doen die 'DE WAARHEID' zijn maar andere zaken worden verdraaid door die dekselse media.
Wordt wel lastig zo natuurlijk maar gelukkig hebben we nog iemand in dit topic die alles kan duiden.
Hij heeft het vooral over de jaren 90 (dus Rabobank), ik ben benieuwd of hij ook wat heeft gezegd over zijn jaar onder Riis bij CSC.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat komt ineens redelijk uit het niks.
Ronde van Vlaanderen gewonnen, dat kan clean niet natuurlijk.quote:
Hendriks laat zich wel kennen weer, Karl geeft indirect toe dat hij denkt dat ook de Belgen gedopeerd waren (tenminste in de jaren 90) en Martijn blijft gewoon verder discussiëren.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:20 schreef Szura het volgende:
Kom op Karl, maak er ff een Twitter-fittie van met Hendriks
1997 Denmark Rolf Sørensen (DEN) Rabobankquote:Op maandag 18 maart 2013 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ronde van Vlaanderen gewonnen, dat kan clean niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |