abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124412496
Ok, en het Barcelona geld?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 17:33:45 #277
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124412558
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Real-geld zou gaan om onkosten die Fuentes gemaakt heeft om te getuigen in de zaak van Real tegen Le Monde.
beste een goede cover :+
pi_124417119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 04:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Van Messi is publiekelijk bekend én door alle betrokken partijen toegegeven dat hij tijdens zijn jeugdopleiding meerdere kuren met groeihormonen kreeg om zijn kleine gestalte op te krikken tot enigzinds een postuur die in een voetbalploeg anno 2013 kan meespelen. Op dat nieuws reageerde nog geen hond. (Zelfs Piti niet) ( bv http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=36796 )

Of de Lionel Messi die groeihormoon heeft gekregen (en geen klein beetje) recht heeft op een bestaan als topsporter, is een aparte discussie waard. Stel heel even dat Lionel Messi een wielrenner was geweest en Barcelona een wielerploeg pakweg die van Johan Bruyneel. Johan Bruyneel weet dat ergens in Columbia een jongetje per fiets de bergen opvliegt, gaat zich ter plaatse vergewissen van zijn talent en komt na onderzoek in Texas tot de slotsom dat hij met zijn 1m55 te weinig body zal hebben om het in het moderne wielrennen te maken.

Als Johan Bruyneel vervolgens Lionel-het-koerstalentje in een Vlaams jeugdteam had ondergebracht en 3,5 jaar lang groeihormoon had laten spuiten om een beetje aan te sterken, wat dacht u zou onze reactie zijn als Lionel vier jaar later debuteert in het profpeloton en geregeld de tegenstand belachelijk maakt?

Doe dit in het wielrennen en alle betrokken partijen worden voor het leven geschorst ...
Bij Messi is daadwerkelijk Growth Hormone Deficiency vastgesteld, waarvoor je vandaag de dag ook een tue zou kunnen krijgen.
pi_124417347
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef wimderon het volgende:

[..]

Bij Messi is daadwerkelijk Growth Hormone Deficiency vastgesteld, waarvoor je vandaag de dag ook een tue zou kunnen krijgen.
Elk normaal kind zou dan toch ook een spuitje krijgen. Ik snap dat gehaat op Messi dan ook niet zo.
pi_124418135
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 07:51 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dus zowel Spanje als Nederland gediskwalificeerd in 2010? :P
Duitsland alsnog wereldkampioen _O-
weer in de blessuretijd iets winnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_124418319
quote:
Michael Boogerd bekent valse dopingbekentenis
‘Wie als ex-wielrenner wilde bijblijven, moest bekennen’

De afgelopen weken namen de twijfels over zijn dopinggebruik toe, maar nu heeft Michael Boogerd zelf toegegeven dat zijn dopingbekentenis verzonnen is. Hij zegt dat hij onder groeiende druk van pers, publiek en mederenners gelogen heeft.

Boogerd: “Na de bekentenissen van Armstrong en Rasmussen schreeuwde Nederland om een eigen dopingzondaar. Ik kon de wielerliefhebbers gewoon niet teleurstellen. Wie de eerste twee maanden van 2013 wilde bijblijven als ex-wielrenner, moest dopinggebruik bekennen. Ik wilde niet weer afhaken op beslissende momenten, zoals ik de in de Tour vaak moest doen.”

Aan zijn biecht werd al snel getwijfeld. Bram Tankink: “Zijn bekentenis was zo goed dat het niet waar kon zijn.” Floyd Landis liet in een reactie weten Boogerd een aandachttrekker te vinden met een stuitend gebrek aan respect voor grote renners als Marco Pantani, Jan Ulrich en Tom Simpson. Boogerd zal volgende week in een speciale uitzending van Koffietijd zijn valse dopingbekentenis toelichten.
Whehehehe _O- De meesten zullen wel weten waar ie vandaan komt.
pi_124418603
lol
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 maart 2013 @ 20:32:06 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124419003
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

Voor de zekerheid toch maar even gezocht, je weet het maar nooit tegenwoordig _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_124419514
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef TheArt het volgende:

[..]

De bron waarin Michael 'Ik zal de naam van mijn bloedbroeder Erik Dekker niet noemen' Boogerd vooral niemand erbij naaide?
pi_124419612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Voor de zekerheid toch maar even gezocht, je weet het maar nooit tegenwoordig _O-
Ah dus toch nog op voor het geel in 1996 :D

http://www.speld.nl/2007/(...)oers-voor-gele-trui/
pi_124420009
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)cakir-alptekin-drugs

Atletiek is inderdaad een stuk geloofwaardiger dan wielrennen. En er komen meer gevallen aan.
Heerlijk. _O-

En ik neem aan dat ze die titel kwijtraakt dan? Nu nog even die nummer 2 ook en die hordenloopster inderdaad. :)

Zijn ook gewoon grappenmakers die Turkse atleten, want tijdens de Spelen was dit natuurlijk al een lachwekkende vertoning, had iedereen gelijk door en toen ook al veelvuldig over gespeculeerd. :D

Net als over die bazige Chinese wereldrecords op de middenlange afstand, wat een fabuleuze 375 meter baan moet dat geweest zijn. :D _O_ Net als de progressie van die atletes in 2/3 jaar, hilarisch. :')
Jack does it in real time...
  zaterdag 23 maart 2013 @ 20:59:20 #287
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_124420158
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Elk normaal kind zou dan toch ook een spuitje krijgen. Ik snap dat gehaat op Messi dan ook niet zo.
Omdat ze het gebruikt hebben om hem vol te proppen met van alles en nog wat. Het is een dekmantel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_124420216
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Heerlijk. _O-

En ik neem aan dat ze die titel kwijtraakt dan? Nu nog even die nummer 2 ook en die hordenloopster inderdaad. :)

Zijn ook gewoon grappenmakers die Turkse atleten, want tijdens de Spelen was dit natuurlijk al een lachwekkende vertoning, had iedereen gelijk door en toen ook al veelvuldig over gespeculeerd. :D

Net als over die bazige Chinese wereldrecords op de middenlange afstand, wat een fabuleuze 375 meter baan moet dat geweest zijn. :D _O_ Net als de progressie van die atletes in 2/3 jaar, hilarisch. :')
Klopt, van die Turkse vrouwen wist iedereen het eigenlijk wel en bij Ostapchuk werd er zelfs tijdens de wedstrijd meer over gepraat dan over de sport zelf :D

Maar die dat ze nog steeds die laatste baan van die Chinese zo bijzonder vinden snap ik niet zo goed. Die vergelijking met de mannelijke atleet ging wel erg mank. Maar alsnog zal ze wel aan de dope hebben gezeten.

Nu nog wachten tot die obscure lange afstandszwemmer wordt gepakt. Hoe heet die ook al weer...
pi_124420261
Mellouli? Zou dan ook een recidivist zijn. :P
Jack does it in real time...
pi_124420448
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef DeeBee het volgende:
Mellouli? Zou dan ook een recidivist zijn. :P
Ja. En daar ga ik dan ook van uit. Buiten bovengenoemden wel een van mijn favorieten voor een verkeerd e testuitslag :P Of een 100m loper natuurlijk.

Trouwens ook wel grappig hoe veel Kenianen er nu ineens gepakt zijn. Zelfs daar is het allemaal niet zo clean geweest :D
pi_124420730
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef debeterebob het volgende:

Nu nog wachten tot die obscure lange afstandszwemmer wordt gepakt. Hoe heet die ook al weer...
Ik denk dat je doelt op Shiwen Ye.
pi_124420759
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik denk dat je doelt op Shiwen Ye.
Mellouli dus. Maar ik zie niet zo goed waarom Ye verdachter is dan die Litouwse, maar goed. En Sun was trouwens ook echt bizar goed :D
pi_124420813
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mellouli dus. Maar ik zie niet zo goed waarom Ye verdachter is dan die Litouwse, maar goed. En Sun was trouwens ook echt bizar goed :D
Omdat Ye de laatste(?) baan sneller zwom dan de winnaar bij de mannen.
pi_124420870
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:15 schreef alpeko het volgende:

[..]

Omdat Ye de laatste(?) baan sneller zwom dan de winnaar bij de mannen.
En dat vond ik meer een trivialiteit, dan dat ik er wat achter zoek. Heeft vooral te maken met het verloop en de indeling van beide races.
  Moderator zaterdag 23 maart 2013 @ 21:25:21 #295
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_124421268
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En dat vond ik meer een trivialiteit, dan dat ik er wat achter zoek. Heeft vooral te maken met het verloop en de indeling van beide races.
Haha, grapjas. Meisje van 16 dat het laatste baantje sneller zwemt dan volwassen kerels. Dat is niet zomaar een trivialiteit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_124421450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Haha, grapjas. Meisje van 16 dat het laatste baantje sneller zwemt dan volwassen kerels. Dat is niet zomaar een trivialiteit.
Een uitzwemmende Amerikaan tegen een versnellende Chinese. Mwoah. En 16 is ook niet per se bijzonder voor een zwemster. Al vaker gezien.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:32:16 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_124421563
Zwom Lochte uit ja?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_124431017
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Een uitzwemmende Amerikaan tegen een versnellende Chinese. Mwoah. En 16 is ook niet per se bijzonder voor een zwemster. Al vaker gezien.
Het punt was meer dat ze als 16-jarige het wereldrecord verpulverde en de tegenstand vernederde met een zeer slecht ingedeelde race. Want als je nog zo kan versnellen, dan had je met een betere indeling seconden sneller kunnen zwemmen, kan elke bewegingswetenschapper je vertellen.
pi_124433764
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Klopt, van die Turkse vrouwen wist iedereen het eigenlijk wel
Asli Cakir had natuurlijk al de schijn tegen omdat ze al eens eerder was betrapt. Gevalletje recidive.
pi_124433779
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 10:07 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Asli Cakir had natuurlijk al de schijn tegen omdat ze al eens eerder was betrapt. Gevalletje recidive.
Je had die Ayhan ook nog :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')