wat danquote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik pis bijna in mijn broek van de zenuwen
We wonen beide in een huis waar nog 7 andere vrienden wonen, we hebben beide een eigen kamer. We woonde hier beide al voor we wat kregenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wonen jullie nou eigenlijk bij elkaar? Ik volgde dat niet zo omdat je het over 'eigen kamer' had, oorspronkelijk huisgenoten ofzo?
Oei, lijkt me ook wel moeilijk omdat je elkaar dan elke dag ziet. Kan nooit echt goed zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We wonen beide in een huis waar nog 7 andere vrienden wonen, we hebben beide een eigen kamer. We woonde hier beide al voor we wat kregen
Denk ook dat dat mee speelt hoor..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oei, lijkt me ook wel moeilijk omdat je elkaar dan elke dag ziet. Kan nooit echt goed zijn.
Goed klotequote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk ook dat dat mee speelt hoor..
ONZ / [ONZ STONERS!] #68 - Waar we jointjes draaien met korte vloei.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]ik vraag alleen wat er gebeurd is, doe niet zo dom.
Alleen tegen jou en in de klb scquote:Op maandag 18 maart 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit kan ik op 99,99% van jouw posts zeggen
Bleh.. Wat ontzettend kut voor je Amaquote:Op maandag 18 maart 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
1 grote jankparty van beide kanten, hij wilt niet verder en wilt gewoon los kunnen gaan en is bang mij te kwetsen als hij dronken is enz. Ik kan dit echt niet
wtfquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt fijne grinders trouwens, die die thc-haartjes opvangen waar je uiteindelijk ook een vette joint mee kan bouwenZo eentje heeft Henk er ook
Kutquote:Op maandag 18 maart 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
1 grote jankparty van beide kanten, hij wilt niet verder en wilt gewoon los kunnen gaan en is bang mij te kwetsen als hij dronken is enz. Ik kan dit echt nietTelkens als ik zei dat ik naast hem wakker wil worden en hem altijd wil kunnen knuffelen begon hij ook te huilen
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt fijne grinders trouwens, die die thc-haartjes opvangen waar je uiteindelijk ook een vette joint mee kan bouwenZo eentje heeft Henk er ook
Hoeveel heb je er al gehad?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt mijn persoonlijke record aan het verbreken qua blowen op één dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |