quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrolijk doen en doen alsof er niks is werkt ook niet. Ik weet het gewoon zeker nml anders zei ik het niet
Ik weet het. Probeer ook rustig te blijven hoor anders wordt ik gekquote:Op maandag 18 maart 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
Er is ook een tussengebied schatje..
Probeer rustig te blijven.. het kan hooguit fout gaan.
ik moest altijd zwaar kohalzen van l&mquote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Trollscience het volgende:
vandaag weer eens l&m gekocht sinds lange tijd, misschien niet het lekkerste om te roken maar die geur
shag/peuken? onaangestoken/om te roken?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik moest altijd zwaar kohalzen van l&m
peuken, en om zelf te roken ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
shag/peuken? onaangestoken/om te roken?
toen ik nog blowde altijd marlboro jointjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook in je joints? dat vind ik nooit zo lekker, pak dan meestal john player of pall mall
in joints vind ik het dan weer niet vies gek genoegquote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ook in je joints? dat vind ik nooit zo lekker, pak dan meestal john player of pall mall
Roken en ook voor joints.. vaker ook West in joints..quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Shag, van die goedkope met hele zachte smaak. Peuken zijn er zo snel doorheen andersquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie eigenlijk shag? of breken jullie je peuken kapot (ik vind dat zo kut)
NOOIT shag.. vind ik niet te roken... altijd peukenquote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie eigenlijk shag? of breken jullie je peuken kapot (ik vind dat zo kut)
vond peuken het chillste, maar die American spirit was ook wel erg chill.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
Gek genoeg vind ik jou meer een shagroker-typequote:Op maandag 18 maart 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond peuken het chillste, maar die American spirit was ook wel erg chill.
Wel goedkoper.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik jou meer een shagroker-type
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |