abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze maandag 18 maart 2013 @ 11:36:12 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124199501
Ok ik moet dit even van mij afschrijven, ik heb dit ook al in het topic gezegd waar ik veel zit hier op FOK! maar ik wil toch even wat meer advies. Ik heb sinds twee maanden *sinds een half jaar al aan het flirtten enz met elkaar* een hele lieve vriend waar ik echt onwijs gek op ben. Hij woont in het zelfde huis als mij, een soort studentenhuis

Nu heb ik alleen dit weekend het compleet verpest en ik ben ten einde raad. Ik heb een lichte versie van borderline en naja ik heb er weinig last van maar dit weekend was zo'n weekend dat ik er schijnbaar last van had. Ik heb hem Vrijdagnacht wakker gehouden met mijn gezeik over zijn kamer en het feit dat ik boven wil slapen met hem enz. Uiteindelijk om half 6 zijn we gaan slapen, 2 uur nadat ik was begonnen met zeuren. Echt onwijs dom natuurlijk maar ik moest het kwijt en ik begon echt gek te worden van dat gemaal in mijn hoofd.

Zaterdag was ik ook nog een beetje aan het zeuren tegen hem maar dat was nog niet zo erg (vind ik zelf) en dat ging verder de hele dag ook prima maar s'avonds barstte dus de bom compleet. We waren op visite geweest bij een vriendin van hem en daarna na een vriend van hem. Toen we thuis kwamen kreeg hij tot 2x toe een aanbod om uit te gaan. Ik heb vervolgens gezegd dat ik het niet erg vond als hij ging maar op het moment dat hij zijn jas aan ging doen ben ik schijnbaar heel zielig gaan kijken omdat ik hem liever toch bij me wou hebben.

Hij is toen chaggy naar zijn kamer gegaan, ik ben na een joint ook naar boven gegaan maar toen sliep die al. Ik zucht een keer en zeg tegen mezelf 'ik ga wel naar mijn eigen kamer' dit omdat hij al sliep en ik nog iets leuks wou kijken. Dit vatte hij met zijn half slapende hoofd verkeerd op, omdat ik dus al het hele weekend aan het zeuren was en hem de nacht ervoor wakker heb gehouden ermee en is toen compleet geflipt. Hij heeft het hele huishouden bij elkaar geschreeuwd, geschreeuwd naar mij dat ik op moest donderen enz.. Hij is weg gelopen vervolgens en ik ben er achteraan gerend en gesmeekt dat hij terug moest komen. Na wat praten en seks was dat weer goed en zijn we gaan slapen.

Maar goed toen was het Zondag.. Ik was allang uitgezeurd (was ik al sinds de laatste keer die Zaterdagochtend) en er leek niks aan de hand te zijn. Hij heeft de hele middag alleen op zijn kamer gezeten, schijnbaar met een reden want s'avonds gaf hij aan dat hij enorme twijfels had bij ons en bij mij als persoon. Ik wil hem dus gewoon niet kwijt door dit, ik ben echt belachelijk bezig geweest en dat besef ik mij al te goed (ook al paar keer tegen hem gezegd dat het me spijt en dat ik alles begrijp). Ik heb voor het eerst het gevoel gehad dat iemand echt blij met mij was en van me hield.. en nu? Nu is dit voorbij. Wat the fuck moet ik doen? Hij komt namelijk later vanmiddag thuis en dan komt hij me melden dat het over is, dat weet ik 100% zeker omdat ik ook geen eten mocht maken voor ons 'nee doe maar niet' en ik heb hem gisteren niet meer gezien heb ondanks dat hij het tot 2x toe had beloofd. Hij zei wel dat die van mij houdt maar ja daar heb ik niet zoveel aan momenteel ;( Ik jank echt mijn ogen uit mijn kop, ik weet dat ik niet zolang iets had met hem maar het voelde echt goed en ik had voor 't eerst het gevoel dat iemand mij gewoon volledig accepteerde en daarbij heb ik nog nooit zoveel seks gehad de laatste paar weken dan de afgelopen 7 jaar. Mweh
Your beauty never ever scared me.
pi_124199589
Excuses aanbieden ( en menen)
Niet meteen zo opkloppen, hij ziet het vast minder erg.

Succes
pi_124199614
:/ Zit je hier over in?

Bied je excuses en zeg dat je fout zit, klaar.

En doe normaal je hebt nog maar 2 maanden een relatie, als deze over gaat is dat echt niet het einde van de wereld.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  Forum Admin maandag 18 maart 2013 @ 11:40:27 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_124199621
Misschien moet je eens wat minder jointjes gaan roken. Of er mee stoppen. Je gedrag wordt er overduidelijk niet beter van.
Hou op met zeuren, gun de kerel zijn ruimte en het komt vast in orde. Ga zelf wat doen met vriendinnen en hang niet zo aan hem.
pi_124199637
Precies, en hem vooral ook even wat ademruimte geven! Daar hebben mannen zo nu en dan heel veel behoefte aan. Zeker na zo'n zwaar weekend.
  maandag 18 maart 2013 @ 11:42:07 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_124199687
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:40 schreef Devion het volgende:
:/ Zit je hier over in?

Bied je excuses en zeg dat je fout zit, klaar.

En doe normaal je hebt nog maar 2 maanden een relatie, als deze over gaat is dat echt niet het einde van de wereld.
Dit dus, vraag me af hoe oud TS is, want het komt allemaal wat puberig over
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_124199743
Misschien moet je eerst eens stoppen met blowen ?
Borderline en andere psychische aandoeningen gaan niet echt samen met drugsgebruik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 18 maart 2013 @ 11:45:49 #8
65918 IBAZ
broeinest
pi_124199816
Als je in de war bent, kan je beter geen joints gaan roken. Als je niet in de war bent overigens ook niet.
pi_124199950
Gewoon toegeven dat je fout zat, en dat je nu pas doorhebt dat je een zeikwijf ben
pi_124199959
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Borderline en andere psychische aandoeningen gaan niet echt samen met drugsgebruik.
och, dat termpje zal gewoon hier gebruikt zijn als een soort van excuus/uitvlucht.... alsof kutgedrag opeens wel mag, als je er een labeltje aan plakt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 18 maart 2013 @ 11:53:34 #11
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_124200089
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien moet je eens wat minder jointjes gaan roken. Of er mee stoppen. Je gedrag wordt er overduidelijk niet beter van.
Hou op met zeuren, gun de kerel zijn ruimte en het komt vast in orde. Ga zelf wat doen met vriendinnen en hang niet zo aan hem.
Wat Opa zegt.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  maandag 18 maart 2013 @ 12:09:18 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_124200711
Als je nu al zo erg zeurt, zie ik het somber in voor de toekomst.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_124201143
Mannen houden niet van zeurende vrouwen.
BlaBlaBla
  maandag 18 maart 2013 @ 12:22:16 #14
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_124201198
Ik zou toch eens goed naar mezelf kijken, wat gebeurt er nou precies in die relatie dat je zo onrustig en dramatisch gaat doen?

Want dit is niet leuk, voor jou en voor hem niet.

Je zegt "lichte versie van borderline", ben je daarvoor in behandeling?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_124201280
nee

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 18-03-2013 12:25:25 ]
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_124201375
quote:
Wijs advies van Opa _O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 18 maart 2013 @ 12:29:49 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_124201432
Een blowende borderliner. She's a keeper.
Ik ga naar huis.
pi_124201462
Zucht, stelletjes moeten eens leren om niet hun relatie meteen te beëindigen bij de eerste de beste heftige ruzie ..

Begin deze week afspreken om het uit te praten, en dan vertellen vanuit de ik-persoon en niet beschuldigend (jij) ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_124201659
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:30 schreef probeer het volgende:
Zucht, stelletjes moeten eens leren om niet hun relatie meteen te beëindigen bij de eerste de beste heftige ruzie ..

Begin deze week afspreken om het uit te praten, en dan vertellen vanuit de ik-persoon en niet beschuldigend (jij) ..
Goede tip idd. En vooral ook vertellen wat dat met je doet, stel je kwetsbaar op en vertel over je gevoel. Is belangrijk. Beschuldigingen gooien is in ieder geval uit den boze!
pi_124201941
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit.

En stoppen met al 100% weten dat iets gaat gebeuren.
pi_124202001
Ik denk dat je vriend ook borderline trekjes heeft met zijn extreme gedrag. En zoveel seks hebben in een paar weken tijd is geen reden om een relatie te behouden :')

Verder wat er hierboven al gezegd is.
pi_124202206
quote:
Sorry...
Ben een beetje gefrustreerd door slechte ervaringen.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
  roze maandag 18 maart 2013 @ 12:56:28 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124202284
Ok te lui om alles te gaan quoten maar goed:

Ik heb het idd in een lichte versie waardoor het niet een probleem is dat ik blow, geloof mij ik was een paar jaar terug een stuk erger voordat ik blowde en iets over een behandeling las ik.. Ik heb een begeleidster die ik spreek en zie :) Ik heb vooral last van mijn borderline als ik me gestresst voel of ik niet over dingen ga praten en dan krijg je dat ik het eruit gooi en enorm zeikerig over kom. Verder is 2 maand idd niet lang maar ik kan er niks aandoen dat het goed voelt en dat ik gewoon niet wil dat er nu al een einde aan komt? Daarbij is het sinds 2 maand officieel ja maar de paar maand voor dat het officieel werd waren ook onwijs leuk. Verder lees ik net 'zoveel seks hebben bla bla' nee dat wil ik absoluut niet zeggen haha, dat is ook niet wat ik ermee bedoel, ik wil een relatie met hem omdat hij als persoon gewoon heel lief is (behalve als hij heeft gedronken, dan is hij de gene die gaat zeuren en dramatisch doet) en ik mij de gelukkigste persoon voel op aarde als ik naast hem wakker wordt.

Verder ben ik echt niet altijd zo dramatisch enz hoor haha :') (Ben niet zoals elke borderliner dat ik elke week of elke dag er last van heb) Verder liep het ook wel goed (op een ruzie vorige maand na maar dat kwam door een enorme domme vraag van mijn kant). Oh en ik las iets over praten en praten in de ik vorm.. Dat heb ik al gedaan. Ik heb al meerdere keren gezegd gisteren dat ik de gene ben die fout zit
pi_124202387
Ok. Goed om te horen. Ik denk dat het meest zinnige nu al gezegd is en dat het nu een kwestie is van wachten totdat je hem weer spreekt.
pi_124202475
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:30 schreef probeer het volgende:

Waarom? Als een relatie niet gaat, gaat een relatie niet. Als je geen zin meer hebt, heb je geen zin. Dit is een korte relatie en nu al redelijk wat gezeik. Ik zou het dan afkappen.
pi_124202530
Tja dat tot 6 uur 's ochtends wakker houden is waarschijnlijk het probleem, zeker als de ruzie/gezeur eigenlijk nergens over ging, dan gaat het niet werken omdat hij al moe/sacherijnig is, de volgende dag gaat het niet werken omdat jullie allebei moe/sacherijnig zijn..

Gun die jongen gewoon zijn slaap dan kan ie veel beter omgaan met je borderline-buien ^O^
pi_124202781
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Toen we thuis kwamen kreeg hij tot 2x toe een aanbod om uit te gaan. Ik heb vervolgens gezegd dat ik het niet erg vond als hij ging maar op het moment dat hij zijn jas aan ging doen ben ik schijnbaar heel zielig gaan kijken omdat ik hem liever toch bij me wou hebben.
Hier moet je echt mee kappen. Verschrikkelijk is dat.
  roze maandag 18 maart 2013 @ 13:16:06 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124202907
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hier moet je echt mee kappen. Verschrikkelijk is dat.
Weet ik haha, ik vind het normaal ook niet erg hoor.. Dat weet hij ook wel. Ik vind het juist fijn als hij met zijn vrienden dingen doet, ik weet dat hij dat fijn vind. Maar ik vond het gewoon Zaterdagnacht uiteindelijk toch geen chill idee, omdat ik de hele avond al bij hem was en ik ook gewoon samen wou slapen eigenlijk even later
pi_124202991
Doe dat huis waar je woont en jullie buren een plezier en stop ermee. Anders gaan jullie vast nog vaker anderen uit hun slaap houden met jullie onzin.
pi_124204714
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Weet ik haha, ik vind het normaal ook niet erg hoor.. Dat weet hij ook wel. Ik vind het juist fijn als hij met zijn vrienden dingen doet, ik weet dat hij dat fijn vind. Maar ik vond het gewoon Zaterdagnacht uiteindelijk toch geen chill idee, omdat ik de hele avond al bij hem was en ik ook gewoon samen wou slapen eigenlijk even later
Het klinkt eigenlijk niet echt alsof het je spijt, maar alsof je jezelf nog steeds gelijk geeft.
  roze maandag 18 maart 2013 @ 15:39:04 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124208345
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:04 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Het klinkt eigenlijk niet echt alsof het je spijt, maar alsof je jezelf nog steeds gelijk geeft.
Oh nou dan komt dat verkeerd over want ik heb enorm veel spijt van alles (en mijn gedrag) ;(
pi_124208592
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh nou dan komt dat verkeerd over want ik heb enorm veel spijt van alles (en mijn gedrag) ;(
Maar vind je nu dan dat jouw gedrag fout was en zul je het op die manier niet weer doen?
kunst zonder trein
  roze maandag 18 maart 2013 @ 15:55:09 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_124208924
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:46 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

Maar vind je nu dan dat jouw gedrag fout was en zul je het op die manier niet weer doen?
Dat sowieso. Heb er wel van geleerd en dat heb ik ook gezegd. En heb ook al een paar keer gezegd tegen hem dat mijn gedrag fout was en dat het mij spijt
pi_124215119
:{

je klinkt erg vermoeiend. kun je nagaan hoe het voor je vriend geweest moet zijn.
pi_124242011
Is het uit?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_124242769
quote:
IT'er in hart en nieren
pi_124245648
Ik snap stellen die middernacht ruzie gaan maken niet }:| Ik denk wel dat je voor iemand die net een paar maanden mee hebt een beetje krampachtig iets probeert te forceren in een relatie en ik denk dat je daar best over mag gaan spreken met je begeleider .
Ik weet dat je als iemand met borderline dat dat een valkuil is, en verlatingsangst daar een rol mee kan spelen en juist als je iets zo krampachtig vasthoud dan gaat het vaak stuk.
Het is namelijk ook niet zo dat je van je eigen probleem een probleem van een ander moet gaan maken en misschien moet je een oplossing gaan zoeken voor het moeite hebben met alleen zijn , dat kan alleen maar beter zijn qua je contact ook.
pi_124282564
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Verder liep het ook wel goed (op een ruzie vorige maand na maar dat kwam door een enorme domme vraag van mijn kant).
2 keer ruzie in 2 maanden tijd? :')
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het juist fijn als hij met zijn vrienden dingen doet, ik weet dat hij dat fijn vind. Maar ik vond het gewoon Zaterdagnacht uiteindelijk toch geen chill idee, omdat ik de hele avond al bij hem was en ik ook gewoon samen wou slapen eigenlijk even later
Dan moet je dat de eerste keer zeggen en als hij daar niets mee kan jammer dan!
pi_124438959
Hoe gaat t nu tussen jullie, TS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')