Ok ik moet dit even van mij afschrijven, ik heb dit ook al in het topic gezegd waar ik veel zit hier op FOK! maar ik wil toch even wat meer advies. Ik heb sinds twee maanden *sinds een half jaar al aan het flirtten enz met elkaar* een hele lieve vriend waar ik echt onwijs gek op ben. Hij woont in het zelfde huis als mij, een soort studentenhuis
Nu heb ik alleen dit weekend het compleet verpest en ik ben ten einde raad. Ik heb een lichte versie van borderline en naja ik heb er weinig last van maar dit weekend was zo'n weekend dat ik er schijnbaar last van had. Ik heb hem Vrijdagnacht wakker gehouden met mijn gezeik over zijn kamer en het feit dat ik boven wil slapen met hem enz. Uiteindelijk om half 6 zijn we gaan slapen, 2 uur nadat ik was begonnen met zeuren. Echt onwijs dom natuurlijk maar ik moest het kwijt en ik begon echt gek te worden van dat gemaal in mijn hoofd.
Zaterdag was ik ook nog een beetje aan het zeuren tegen hem maar dat was nog niet zo erg (vind ik zelf) en dat ging verder de hele dag ook prima maar s'avonds barstte dus de bom compleet. We waren op visite geweest bij een vriendin van hem en daarna na een vriend van hem. Toen we thuis kwamen kreeg hij tot 2x toe een aanbod om uit te gaan. Ik heb vervolgens gezegd dat ik het niet erg vond als hij ging maar op het moment dat hij zijn jas aan ging doen ben ik schijnbaar heel zielig gaan kijken omdat ik hem liever toch bij me wou hebben.
Hij is toen chaggy naar zijn kamer gegaan, ik ben na een joint ook naar boven gegaan maar toen sliep die al. Ik zucht een keer en zeg tegen mezelf 'ik ga wel naar mijn eigen kamer' dit omdat hij al sliep en ik nog iets leuks wou kijken. Dit vatte hij met zijn half slapende hoofd verkeerd op, omdat ik dus al het hele weekend aan het zeuren was en hem de nacht ervoor wakker heb gehouden ermee en is toen compleet geflipt. Hij heeft het hele huishouden bij elkaar geschreeuwd, geschreeuwd naar mij dat ik op moest donderen enz.. Hij is weg gelopen vervolgens en ik ben er achteraan gerend en gesmeekt dat hij terug moest komen. Na wat praten en seks was dat weer goed en zijn we gaan slapen.
Maar goed toen was het Zondag.. Ik was allang uitgezeurd (was ik al sinds de laatste keer die Zaterdagochtend) en er leek niks aan de hand te zijn. Hij heeft de hele middag alleen op zijn kamer gezeten, schijnbaar met een reden want s'avonds gaf hij aan dat hij enorme twijfels had bij ons en bij mij als persoon. Ik wil hem dus gewoon niet kwijt door dit, ik ben echt belachelijk bezig geweest en dat besef ik mij al te goed (ook al paar keer tegen hem gezegd dat het me spijt en dat ik alles begrijp). Ik heb voor het eerst het gevoel gehad dat iemand echt blij met mij was en van me hield.. en nu? Nu is dit voorbij.
Wat the fuck moet ik doen? Hij komt namelijk later vanmiddag thuis en dan komt hij me melden dat het over is, dat weet ik 100% zeker omdat ik ook geen eten mocht maken voor ons 'nee doe maar niet' en ik heb hem gisteren niet meer gezien heb ondanks dat hij het tot 2x toe had beloofd. Hij zei wel dat die van mij houdt maar ja daar heb ik niet zoveel aan momenteel

Ik jank echt mijn ogen uit mijn kop, ik weet dat ik niet zolang iets had met hem maar het voelde echt goed en ik had voor 't eerst het gevoel dat iemand mij gewoon volledig accepteerde en daarbij heb ik nog nooit zoveel seks gehad de laatste paar weken dan de afgelopen 7 jaar. Mweh