Hier moet je echt mee kappen. Verschrikkelijk is dat.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Toen we thuis kwamen kreeg hij tot 2x toe een aanbod om uit te gaan. Ik heb vervolgens gezegd dat ik het niet erg vond als hij ging maar op het moment dat hij zijn jas aan ging doen ben ik schijnbaar heel zielig gaan kijken omdat ik hem liever toch bij me wou hebben.
Weet ik haha, ik vind het normaal ook niet erg hoor.. Dat weet hij ook wel. Ik vind het juist fijn als hij met zijn vrienden dingen doet, ik weet dat hij dat fijn vind. Maar ik vond het gewoon Zaterdagnacht uiteindelijk toch geen chill idee, omdat ik de hele avond al bij hem was en ik ook gewoon samen wou slapen eigenlijk even laterquote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier moet je echt mee kappen. Verschrikkelijk is dat.
Het klinkt eigenlijk niet echt alsof het je spijt, maar alsof je jezelf nog steeds gelijk geeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik haha, ik vind het normaal ook niet erg hoor.. Dat weet hij ook wel. Ik vind het juist fijn als hij met zijn vrienden dingen doet, ik weet dat hij dat fijn vind. Maar ik vond het gewoon Zaterdagnacht uiteindelijk toch geen chill idee, omdat ik de hele avond al bij hem was en ik ook gewoon samen wou slapen eigenlijk even later
Oh nou dan komt dat verkeerd over want ik heb enorm veel spijt van alles (en mijn gedrag)quote:Op maandag 18 maart 2013 14:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het klinkt eigenlijk niet echt alsof het je spijt, maar alsof je jezelf nog steeds gelijk geeft.
Maar vind je nu dan dat jouw gedrag fout was en zul je het op die manier niet weer doen?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou dan komt dat verkeerd over want ik heb enorm veel spijt van alles (en mijn gedrag)
Dat sowieso. Heb er wel van geleerd en dat heb ik ook gezegd. En heb ook al een paar keer gezegd tegen hem dat mijn gedrag fout was en dat het mij spijtquote:Op maandag 18 maart 2013 15:46 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Maar vind je nu dan dat jouw gedrag fout was en zul je het op die manier niet weer doen?
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Misschien moet je eens wat minder jointjes gaan roken. Of er mee stoppen. Je gedrag wordt er overduidelijk niet beter van.
Hou op met zeuren, gun de kerel zijn ruimte en het komt vast in orde. Ga zelf wat doen met vriendinnen en hang niet zo aan hem.
2 keer ruzie in 2 maanden tijd?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Verder liep het ook wel goed (op een ruzie vorige maand na maar dat kwam door een enorme domme vraag van mijn kant).
Dan moet je dat de eerste keer zeggen en als hij daar niets mee kan jammer dan!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het juist fijn als hij met zijn vrienden dingen doet, ik weet dat hij dat fijn vind. Maar ik vond het gewoon Zaterdagnacht uiteindelijk toch geen chill idee, omdat ik de hele avond al bij hem was en ik ook gewoon samen wou slapen eigenlijk even later
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |