SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten daar ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!
Er zijn er op het moment (03-01-2013) 109 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus en pak hem beet elke twee tot drie weken komt er een nieuwe bij!
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Lolwiki Complete wiki met veel info over champions, skills, abilities, masteries en items.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
Ja, als als als als..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Lamabal het volgende:
Je hebt altijd nog junglers die mid kunnen overnemen. Mits je een goed team hebt.
Nee, orianna heeft haar E. Dus ggquote:Op maandag 18 maart 2013 11:09 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vergeet niet dat Kassadin ook een silence en een slow meebrengt naar laneganks, ookal heeft hij geen damage (die hij wel heeft want basestats zijn redelijk hoog) komt een gank toch altijd door.
Doe Judgment Kayle er dan ook bij, maak een fatsoenlijk tekstje en Shockie dondert het wel in de OP.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Voor de menschen die niet weten:
&
Alle flame graag onder de lijn
Die is momenteel niet meer te krijgen, en is dus ook niet echt relevant om te posten in de OP lijkt me.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe Judgment Kayle er dan ook bij, maak een fatsoenlijk tekstje en Shockie dondert het wel in de OP.
En dank voor de info, wist niet dat die gratis waren!!!
Misschien dat Cho'gath wel wat kan tegen em?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je Kassadin wil counteren moet je iets pakken met een hard CC in teamfights, het liefst zo veel mogelijk. Ryze, Taric, Renekton om maar een paar populaire te noemen. Kassadin in lane direct counteren kan, maar farmen hou je uiteindelijk niet een hele game tegen en je mappresence is sowieso minder tegen kassadin op lvl6. Orianna kan prima poken tegen Kass in lane, zeker een goede 'counter', maar in teamfights heeft Ori niet de utility om Kassadin te stoppen na een riftwalk, of om een defensive riftwalk te forceren. Kass counteren is gewoon lastig, aangezien er geen champ is met zoveel mobility en een high magicres / AD burst. Kha'zix komt nog het dichtstbij
Zit niet zo heel veel verschil in.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:18 schreef Shockiee het volgende:
Misschien heeft 't r ook mee te maken dat ik Silver speel en jij Gold.
die is maar 450 IP. Koop gewoonquote:
Volgens mij kun je het beste een snelle waveclearer pakken. Zodra Kass gaat roamen ping je hem missing in clear je zo hard mogelijk die mid lane zodat je snel die mid tower omduwt. Kijken of hij het dan nog een keer durft.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je Kassadin wil counteren moet je iets pakken met een hard CC in teamfights, het liefst zo veel mogelijk. Ryze, Taric, Renekton om maar een paar populaire te noemen. Kassadin in lane direct counteren kan, maar farmen hou je uiteindelijk niet een hele game tegen en je mappresence is sowieso minder tegen kassadin op lvl6. Orianna kan prima poken tegen Kass in lane, zeker een goede 'counter', maar in teamfights heeft Ori niet de utility om Kassadin te stoppen na een riftwalk, of om een defensive riftwalk te forceren. Kass counteren is gewoon lastig, aangezien er geen champ is met zoveel mobility en een high magicres / AD burst. Kha'zix komt nog het dichtstbij
True , maar zn rupture is uiteindelijk voor Kassa een riftwalk en is safe (als je em uberhaupt al offguard treft en raakt ermee).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Misschien dat Cho'gath wel wat kan tegen em?
Die silence en rupture zijn volgens wel dingen waar Kassa niet vrolijk van wordt?
Maar als je eerst je silence raakt dan kan je natuurlijk rupture doen, maargoed.. daarna kan ie alsnog weg riftwalken.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
True , maar zn rupture is uiteindelijk voor Kassa een riftwalk en is safe (als je em uberhaupt al offguard treft en raakt ermee).
Waveclearen is prima, maar het gaat uiteindelijk om lategame. Veel hard CC is je beste keuze tegen Kass imo
Laten we zeggen dat jullie allebei lvl 9 zijn, Kassadin riftwalked over een muurtje bovenop je, Q + E en rent weg, wat doe je?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef Shockiee het volgende:
Hij is wel goed, ik main 'm ook, maar Orianna is een erg goede pick tegen 'm. Out levele, out farme.
Doodgaan in dat geval :pquote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat jullie allebei lvl 9 zijn, Kassadin riftwalked over een muurtje bovenop je, Q + E en rent weg, wat doe je?
Goed tegenargument dan? Of kom je weer gewoon zeurenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef kensei het volgende:
Waar heb ik die naïviteit toch eerder gezien
Loop je waar niet? In je eigen lane? Je moet behoorlijk snel zijn met je alt-E, zelf combo maken lukt niet als hij zijn E op je hit en wegloopt... Just saying, er is een punt in die matchup dat Kassadin de controle krijgt, hoe erg je hem ook pushed.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef Shockiee het volgende:
Dan loop je daar toch niet? Zo simpel is 't .. je moet gewoon een early advtange boeken op 'm.. blijf farmen en push de lane. ik houd me hand altijd op de alt e soort van.. dus stel ik zie iets verdachts doe ik gelijk shield heel snel dus..
en ja.. als die dan nog wilt engagen kom maar. krijgt hij mijn combo.
Klopt, ik ben ook erg snel met mijn e want zoals ik al zeg mijn ene vinger zit al op de tab knop en me andere neigt naar de E als ik ook maar iets verdachts zie druk ik er al gelijk op.. Ik denk dat dat gewoon werkt.. hij doet jou geen schade aan, jij 'm wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Loop je waar niet? In je eigen lane? Je moet behoorlijk snel zijn met je alt-E, zelf combo maken lukt niet als hij zijn E op je hit en wegloopt... Just saying, er is een punt in die matchup dat Kassadin de controle krijgt, hoe erg je hem ook pushed.
Denk dat hij het over Shockie heeftquote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef kensei het volgende:
Waar heb ik die naïviteit toch eerder gezien
Wat vindt jij verdacht dan? Als Kass miss is? Of als hij al bovenop je staat?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook erg snel met mijn e want zoals ik al zeg mijn ene vinger zit al op de tab knop en me andere neigt naar de E als ik ook maar iets verdachts zie druk ik er al gelijk op.. Ik denk dat dat gewoon werkt.. hij doet jou geen schade aan, jij 'm wel.
Anders volg je dit topic even en gebruik je die grijze massa van jequote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Goed tegenargument dan? Of kom je weer gewoon zeuren
Als ik naast een muur o.i.d loop dan ben ik heus wel sneller bij de knoppen dan een kassadin.. als ik zo een paarse bulb zie dan ben ik vaak de snellere, maar goed.. dit is bijna niet relevant.. want jij doet net alsof hij altijd bij de wraits staat.. combo doet.. en weer naar zijn wraiths gaat ofzo.. dit doet hij 1x en dan? Daarna lukt 't niet meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Wat vindt jij verdacht dan? Als Kass miss is? Of als hij al bovenop je staat?
100 mr of meer na lv6, volgens mij heb ik wat gemist.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef Shockiee het volgende:
Je hebt na lvl 6 100 mr of meer.. (als je runes er ook bij relt). Zijn damage valt wel mee.. Hij gaat dit hooguit 1x doen per B of per ss.. Je kan ook wel een beetje inschatten, uit welke hoek die gaat teleporte, dus dan moet je niet teveel naar die hoek neigen.. Als je echt niet weet waar die is.. tja, dan moet je maar gokken.. soms krijg je die combo tegen je, maar daar kan je verder niets tegen doen.. Dan is die weer in lane en ga je weer doodleuk q harassen en als die dan inkomt gewoon schild q w.
Met Chalice en eventueel mr boots, weet niet meer wat ik precies hadquote:Op maandag 18 maart 2013 12:36 schreef DePele het volgende:
[..]
100 mr of meer na lv6, volgens mij heb ik wat gemist.
Oh zo, ik dacht dat je met base stats bedoelde en in dat geval zouden we niet hetzelfde spel spelenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Met Chalice en eventueel mr boots, weet niet meer wat ik precies had, maar had wel 100 mr.
Na enkele weken afwezigheid is dit je eerste post in het topic?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:26 schreef Jajong het volgende:
HEY IK SPEELDE NET EEN ARAM EN IK HAD 56 ASSIST MET AP LULU LEUK HE? GR GR BAAJGUARDIAN
Of een 10 man normal? moet toch ook genoeg animo voor zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef McTasty het volgende:
Ik zeg vanavond een FOK! Aram? We krijgen toch wel ~6 man bijelkaar, dan regel ik de rest
Inderdaad dat moet ook lukken.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Of een 10 man normal? moet toch ook genoeg animo voor zijn
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef McTasty het volgende:
Laten we zeggen dat we rond 20:30 een potje gaan doen. Ik zal een lijstje posten en bijhouden. ZIjn er mensen die meedoen?
Namenlijst LoL game 20:30
NOMNOM
MeisterTasty
MeisterVinny
McBurger
En dat noemt zichzelf "I RESPECT U"quote:Op maandag 18 maart 2013 14:38 schreef P8 het volgende:
[..]
En nog altijd vriendelijk en charmant, zoals ik gewend ben
Jagga26 of Fancypants(smurf) of Pizzadeliveryguy(smurf)quote:Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef McTasty het volgende:
Laten we zeggen dat we rond 20:30 een potje gaan doen. Ik zal een lijstje posten en bijhouden. ZIjn er mensen die meedoen?
NOMNOM
MeisterTasty
MeisterVinny
McBurger
StevenzeN
CamelToe
Toegevoegd, ik geloof dat je niet op je smurf wil komen aangezien ik er vanuit ga dat we allemaal lvl 30 zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 15:01 schreef jagga het volgende:
[..]
Jagga26 of Fancypants(smurf) of Pizzadeliveryguy(smurf)
ik zal er zijn
kquote:Op maandag 18 maart 2013 15:03 schreef McTasty het volgende:
[..]
Toegevoegd, ik geloof dat je niet op je smurf wil komen aangezien ik er vanuit ga dat we allemaal lvl 30 zijn
Eikelquote:Op maandag 18 maart 2013 15:05 schreef jagga het volgende:
[..]
k
Bij deze DIBS op nidalee (any lane) voordat stevenzen em claimt
Hebben we trouwens een TS server oid ? wel zo fijn
nah maakt me eigenlijk geen bal uit wat ik speel. Wil zelfs wel support, maar in godsnaam wel met een adc die shit snapt en niet alleen maar farmt OF alleen maar harassed (en dood gaat)quote:
Misschien sluit ik ook wel aan vanavondquote:Op maandag 18 maart 2013 15:18 schreef McTasty het volgende:
Ik heb een aantal RL vrienden van mijn op het lijstje gezet om de 10 man te kunnen halen. Deze gasten spelen gewoon elke dag en zitten standaard op vent. Ik weet niet wat ze willen spelen vanavond maar daar moeten we wel uit kunnen komen. Ik kan denk ik nog 3 andere regelen mocht er niemand meer aansluiten.
quote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Misschien sluit ik ook wel aan vanavond
@ bob IGN?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef DePele het volgende:
Als er nog een plaatsje is, count me in.
IGN : Sneakan
We zitten vol! Ik ga jullie alleen tzt de ventrilo info versturen, het gaat om de nieuwste ventrilo versie dus zorg dat je die hebt voor betere teamplay!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef McTasty het volgende:
NOMNOM
MeisterTasty
MeisterVinny
McBurger
StevenzeN
CamelToe
Jagga26
Sneakan
Gexoz
Ishinaro
Ik zeg monitor uit het raam gooien, probleem opgelost!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:37 schreef Skillstorm het volgende:
Godver, helaas heeft dual screen wel een nadeel, LoL moet windowed en borderless, dat is geen probleem, maar na zoveel games is het weer zover en zit het onderaan tussen de schermen en split, moet ik weer de video settings goed zetten, leaven en reconnecten....
Nah, ze hoeft niet generfed te worden. ^^quote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef Skillstorm het volgende:
Pff, kunnen ze Elise niet even nerfen ofzo. Te veel damage en mobility in 1 champion + een stun.
Welnee, die % based attacks en die tyfus jump zijn niet too much. Na elke skirmish moest ik recallen toen ik geen pots meer had.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Nah, ze hoeft niet generfed te worden. ^^
Ach, dat was voornamelijk omdat ik d'r zelf speel natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Welnee, die % based attacks en die tyfus jump zijn niet too much. Na elke skirmish moest ik recallen toen ik geen pots meer had.
Pff.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:08 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ach, dat was voornamelijk omdat ik d'r zelf speel natuurlijk.
Ze is al generfed, d'r range is korter en de damage is minder geworden.
Slechte verliezer? ^^quote:Op maandag 18 maart 2013 17:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Pff.
Ze mogen haar verwijderen voor mijn part, dit is echt bullshit.
Slechte verliezer? Er is geen counter tegen man. Reinste bullshit dit, %hp based damaged (niet max hp maar goed) en maar spammen en maar rappel als ze in de problemen komt.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:11 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Slechte verliezer? ^^
Ach, op zich mag ze nog wel wat meer generfed worden hoor zal er echt niet wakker van liggen.
Vind het alleen niet zo nodig, er is genoeg om d'r te slopen.
Er zijn misschien geen counters tegen d'r maar dat wil nog niet zeggen dat je niet van d'r kan winnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slechte verliezer? Er is geen counter tegen man. Reinste bullshit dit, %hp based damaged (niet max hp maar goed) en maar spammen en maar rappel als ze in de problemen komt.
Nee, in de game brengen was bullshit.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:17 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Er zijn misschien geen counters tegen d'r maar dat wil nog niet zeggen dat je niet van d'r kan winnen.
Gewoon voorzichtiger zijn in laningphase misschien?
Weet ik het, removen from game is iig bullshit. ^^
Teemo. Die moeten ze verwijderenquote:Op maandag 18 maart 2013 17:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Pff.
Ze mogen haar verwijderen voor mijn part, dit is echt bullshit.
Oke is goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, in de game brengen was bullshit.
Als er geen counter tegen is dan klopt er toch niks van aan die champion.
Een 0/0/0 Zed is niks vergeleken met een conventionele mid. Hij wordt ge-outscaled, dus het is een tijdbom om genoeg advantages op te bouwen. Lategame heb ik liever een Orianna dan een Zed, dus een Zed zonder kills is thrash.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:16 schreef dustbrain het volgende:
Zed is best wel sterk. Hij heeft geen kills nodig om te snowballen. Heeft goede scaling als assassin, makkelijk lasthitten, veilige harrash en gigantische burst. Hij is gewoon talon in het goed.
Eens even een mic fixen dan, ergens op mijn zolder...quote:Op maandag 18 maart 2013 17:49 schreef McTasty het volgende:
De ventrilo info is verstuurd. Mochten er meer mensen zijn die interesse hebben, pm me even!
Zonder kills en assist komt vrijwel niet voor. En Zed kan ook gewoon farmen en alsnog de adc omleggen in een team met genoeg CC.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:33 schreef absoluteinsanity het volgende:
[..]
Een 0/0/0 Zed is niks vergeleken met een conventionele mid. Hij wordt ge-outscaled, dus het is een tijdbom om genoeg advantages op te bouwen. Lategame heb ik liever een Orianna dan een Zed, dus een Zed zonder kills is thrash.
heb t gefixedquote:Op maandag 18 maart 2013 17:49 schreef McTasty het volgende:
De ventrilo info is verstuurd. Mochten er meer mensen zijn die interesse hebben, pm me even!
Mja, het probleem is dat als Zed achterloopt hij ook niet meer zoveel uit kan richten. Dan liever een Orianna inderdaad die achterligt. Als Zed moet je snowballen, anders is het snel over.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zonder kills en assist komt vrijwel niet voor. En Zed kan ook gewoon farmen en alsnog de adc omleggen in een team met genoeg CC.
Ik heb maar een oud telefoonheadsetje tevoorschijn getoverd. Een optie? Iedere smartphonebezitter heeft er wel één liggen.quote:
Hij kan snowballen, maar heeft daar niet perse kills voor nodig zoals bij de meeste assassins.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dat als Zed achterloopt hij ook niet meer zoveel uit kan richten. Dan liever een Orianna inderdaad die achterligt. Als Zed moet je snowballen, anders is het snel over.
Hahaha ja, en dan geen wards kopen maar traps neerleggenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mensen die met Nidalee support spelen mogen een BOSD krijgen ofzo, heb je werkelijk niets aan als ADC
Nah, meer dat je geen CC hebt en dat die heal ook verre van goed is earlygame.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hahaha ja, en dan geen wards kopen maar traps neerleggen
Ik heb wel eens Nidalee support moeten spelen door een trollpick van iemand, maar het is wel mogelijk hoor, keiharde poke alleen de ADC kan er wel kills door mislopen.
Kotsende katjes inbegrepenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef McTasty het volgende:
Zo mooi avondje 5 v 5 met de fokkers achter de rug! Was voor herhaling vatbaar!
yep zekerquote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef McTasty het volgende:
Zo mooi avondje 5 v 5 met de fokkers achter de rug! Was voor herhaling vatbaar!
Graag gedaan nog!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:37 schreef jagga het volgende:
[..]
yep zeker
1e potje leona was vies bagger, maar dat 2e potje. Die nidalee spears
Gewoon bij mij thuis.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:05 schreef nyny83 het volgende:
Heb het helaas gemist. Was me ook niet helemaal duidelijk waar jullie 'verzamelden' . Iemand screenies van de game results gemaakt?
hij word waarsch generfed omdat die bijna full DMG kan gaan en nog zo tanky zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef dustbrain het volgende:
Waarom eigenlijk die harde singed nerfs? Ik kan mer irritantere tanks voorstellen.
Kijk LCS terug.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:28 schreef dustbrain het volgende:
Waarom eigenlijk die harde singed nerfs? Ik kan mer irritantere tanks voorstellen.
Niet haten op de fabulous Taric...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:23 schreef jagga het volgende:
singed word nu makkelijker om te pakken met de tenacity nerf op zijn ult. En mjah, 900 fling dmg op een tank endgame? beetje teveel van het goede imo
Dan nog, met merc threads, masteries, haal je alsnog de 40% tenacity, moet toch nog genoeg zijn lijkt me. nerfs vallen best mee.
Taric kan me niet genoeg nerfs krijgen imo, irritante champ om tegen te lanen man, echt.
Had wel wat betere elise nerfs verwacht eigenlijk, ach ja
We verzamelde op ventrilo en screenies van de gameresults heb ik vergeten te maken...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:05 schreef nyny83 het volgende:
Heb het helaas gemist. Was me ook niet helemaal duidelijk waar jullie 'verzamelden' . Iemand screenies van de game results gemaakt?
Juis het tegenovergestelde. Haar q execute is juist gebuffed, haar q poke is generfed. Dit zal haar laning iets minder sterk maken en haar toch meer in de rol van assassin drukken. Opzich prima in het licht van het type champ dat ze hoort te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Elise nerfs zijn prima, tis nu haar execute die ze nerfen. Haar mobility kan je verder toch niet echt aanpassen, er zit niet veel rek in die Rappelskill qua nerfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
Ah ok, ik had de ventrilo gegevens niet ontvangen, vandaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:02 schreef McTasty het volgende:
[..]
We verzamelde op ventrilo en screenies van de gameresults heb ik vergeten te maken...
jawel, ik vind taric als enige support banwaardig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Niet haten op de fabulous Taric...
Toch ontvangt Blitz veel vaker bans dan Taricquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef jagga het volgende:
[..]
jawel, ik vind taric als enige support banwaardig.
Haha nice.quote:
Dat is op low elo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:04 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Toch ontvangt Blitz veel vaker bans dan Taric
Ik ban blitz nu ook omdat iedereen gehooked blijft worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Blitz ban ik nooit meer, meer Elise, Akali, Xin, Malph
Maarja ik speel dan ook zelf ADC, als ik ergens anders moet weet ik niet of ik blitz wel open laat
Akali <3quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Blitz ban ik nooit meer, meer Elise, Akali, Xin, Malph
Maarja ik speel dan ook zelf ADC, als ik ergens anders moet weet ik niet of ik blitz wel open laat
Tuurlijk, maar diezelfde moron teammate kan ook door Thresh of Darius naar binnen geharkt worden, door Anivia in een hoekje gezet worden of een zwaardje van Leona in de harses krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Blitz is voornamelijk irritant omdat ookal speel jij zelf goed, als een moron teammate gepakt wordt voor een teamfight, kan het je je game kosten. Het is dus uit jouw handen wat er gebeurd.
Ja tuurlijk, maar blitzhooks komen altijd zo onverwacht op iedereen af. Uiteindelijk speel je met je hele team en je moet het met zn allen doen. Blitzban (eerder iig) minimaliseer je de losskans gewoon een stukje. Maargoed ik ban em al niet meer omdat ik zelf nu ADC speelquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar diezelfde moron teammate kan ook door Thresh of Darius naar binnen geharkt worden, door Anivia in een hoekje gezet worden of een zwaardje van Leona in de harses krijgen.
Wat dat aangaat vinnik Blitz zelfs nog vrij makkelijk te ontwijken vergeleken met veel anderen.
Het is echt zo'n gevalletje a la Ezrael of Mundo een poos geleden; ze picken hem niet omdat de champs zo goed zijn vergeleken met alternatieven, maar omdat ze de pro's een paar keer die champ zagen pakken.
Lulu werkt ook erg lekker tegen een Taric, so many magicdamagesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef tdrone het volgende:
Als ik iemand taric zie pakken en ik speel support dan pak ik tresh of leona. Als je een beetje weet hoe taric werkt is hij door die twee zo makkelijk te outplayen
ja leuke poke ook waar taric niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Lulu werkt ook erg lekker tegen een Taric, so many magicdamages
Dit dus, 1 goede hook op het juiste moment kan je de game kosten. Daarom ban ik hem bijna altijd, hij kan gewoon te game breaking zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Blitz is voornamelijk irritant omdat ookal speel jij zelf goed, als een moron teammate gepakt wordt voor een teamfight, kan het je je game kosten. Het is dus uit jouw handen wat er gebeurd.
Mwoah, 1 goede pentakill op het juiste moment kan je ook een game kosten. Evenals een goede Soraka-ult of een goede Pillar of Filth.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Dit dus, 1 goede hook op het juiste moment kan je de game kosten. Daarom ban ik hem bijna altijd, hij kan gewoon te game breaking zijn.
Taric is wel sterk maar ook weer heel makkelijk te counteren.
Het kan zijn dat ik er naast zit, maar werkt dat niet alleen op d'r eigen poisons?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef Salamando het volgende:
OP welke poisons werkt Twin Fang van Cassio allemaal? Teemo? Singed? Twitch?
Zou ook kunnen, daarom vraag ik hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:30 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik er naast zit, maar werkt dat niet alleen op d'r eigen poisons?
Alle champs die een echte "poison" hebben (dus niet elke DoT, werkt niet met Urgot bijv.).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:26 schreef Salamando het volgende:
OP welke poisons werkt Twin Fang van Cassio allemaal? Teemo? Singed? Twitch?
alleen haar eigen poison voor zover ik weet. Maar mijn god, die burstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, daarom vraag ik het
Nee hoor, ook Twitch, Teemo en Singed. Vorig jaar in ieder geval, of het moet gepatched zijn. Weet alleen niet of het samen met Grog Soaked Blade werkt, volgens de description is het wel een poison.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:32 schreef jagga het volgende:
[..]
alleen haar eigen poison voor zover ik weet. Maar mijn god, die burstQ EE + nog wat dot dmg, heerlijk
Van de week maar eens testen dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee hoor, ook Twitch, Teemo en Singed. Vorig jaar in ieder geval, of het moet gepatched zijn. Weet alleen niet of het samen met Grog Soaked Blade werkt, volgens de description is het wel een poison.
Je hebt gelijk, Twitch werkt natuurlijk anders.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wel Teemo zn poisons (ook shrooms dus) en singed. Maar twitch niet. Twitch zijn poision is een apart soort aangezien deze true damage stacked en telt NIET voor cassio E. GP passive week ik zo niet, kan het ook nergens vinden. Testen idd
Helemaal waar, maar bij blitz is de kans groter dat het gebeurt. Hij kan gewoon zonder risico iemand eruit hooken wat lategame een bepalende factor kan zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, 1 goede pentakill op het juiste moment kan je ook een game kosten. Evenals een goede Soraka-ult of een goede Pillar of Filth.
Ik zie dat niet als een standaardban, maar zoveel mensen zoveel wensen.
Ik kan pas aanwezig zijn rond 9quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:04 schreef MeneerBob het volgende:
Vanavond weer wat Fok-games? Duoque mag ook
Dit dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:35 schreef BorusBulldog het volgende:
Kom maar gewoon op ventrilo, altijd mensen die aan het LOL'en zijn.
Ssshhh, incognito je weet, internetz enzquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef McTasty het volgende:
[..]
Dit dusBorusbulldog is overigens MeisterVinny van de fokgame gisteren!
Wow, je ging is een keer niet naar achter. Je sprong er gewoon in!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:14 schreef Stevenzenl het volgende:
TYFUS VAYNE
Ik dacht mijn eerste pentakill te halen godverdomme, was wel de meest easy clean up penta ooit geweest, maar dat boeit me niet
Shroud zijn ze naar aan het kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wordt wel eens tijd dat Akali haar shroud generfed worden en ook die proc van haar Q
SERIEUS!?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wow, je ging is een keer niet naar achter. Je sprong er gewoon in!
Das toch al tijden zo?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:24 schreef Vangrance het volgende:
Wat vinden jullie van de current junglers? de tanky shit.... maar toch decent dmg..
neuh.... je had ook tijdje Zed en Kha jungle Noct toen die 3 populair waren waren het meer de assassins maar die zijn zo hard generfed inde jungle :d dan de tanky junglersquote:
Dat waren niet de enige junglers hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef Vangrance het volgende:
[..]
neuh.... je had ook tijdje Zed en Kha jungle Noct toen die 3 populair waren waren het meer de assassins dan de tanky junglers
Klopt... maar wel 1 van de sterkste op dat moment en snelste Junglers ik zeg ook niet dat het de enigste zijn :d ik zeg alleen dat de assassin junglers nu helemaal weg zijn en dat die eerder popu waren... ze hebben de assassins zo hard generfd in de jungle dat nu de tanky junglers overhand nemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat waren niet de enige junglers hoor
Noct is nog steeds populair, zed werkte jungle niet goed en kha zie je idd nooit meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:27 schreef Vangrance het volgende:
[..]
neuh.... je had ook tijdje Zed en Kha jungle Noct toen die 3 populair waren waren het meer de assassins maar die zijn zo hard generfed inde jungle :d dan de tanky junglers
ik denk ook dat er een rede is waarom blitz niet meer word gebanned wegens zijn Q nerf 120mana en langere CD er op... daar in tegen is thresh er ook bij gekomen persoonlijk vind ik hem sterker dan blitz en een mooie counterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar bij blitz is de kans groter dat het gebeurt. Hij kan gewoon zonder risico iemand eruit hooken wat lategame een bepalende factor kan zijn
Kha en Rengar werden voornamelijk veel gejungled omdat iedereen ze gewoon wilde spelen toen ze net uitkwamen. Kon het niet op top of mid, dan maar junglequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Noct is nog steeds populair, zed werkte jungle niet goed en kha zie je idd nooit meer.
Zwak?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef nyny83 het volgende:
Leuke champion ja, helaas een beetje zwak momenteelIn bepaalde matchups top of mid zou hij nog wel kunnen, maar je kunt hem dus eigenlijk alleen als je lastpick bent overwegen
Hij is heel zwak in deze meta, hij heeft geen burst, geen gapcloser & geen escape. Je kan de anticarry rol amper vervullen.quote:
Wat speelde jij dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:41 schreef ApoclysmX het volgende:
Oke, nouja het zal.
Kwam gisteren een behoorlijk hinderlijke Gankplank tegen.
Vaak stellen ze idd niet veel voor maar deze gast deed belachelijke damage.
Misschien een zootje lucky crits dan ofzo.
ik vind GP ook geweldige champ. ik jungle toen der tijd veel toen die viable was in de jungle kapot gespeeld :d helaas is die generfed to the ground...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:41 schreef ApoclysmX het volgende:
Oke, nouja het zal.
Kwam gisteren een behoorlijk hinderlijke Gankplank tegen.
Vaak stellen ze idd niet veel voor maar deze gast deed belachelijke damage.
Misschien een zootje lucky crits dan ofzo.
Zoveel shaco's doen hetzelfde he, dan pakken ze eigen blue, invaden ze enemy red en dan killen ze daar de enemy jungler. Zo vaak zien mensen dat niet aankomen tochquote:
dat zal het zijn, echter wanneer ik meerdere keren in verschillende potjes echt de grootste fouten (en er niet van leren, want ze doen het gewoon nog een paar keer) zie maken, dan heb ik niet het gevoel dat ik hier thuis hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:29 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Misschien niet goed genoeg voor hoger zilver? =D
Die zakken vanzelf wel naar beneden. Als je zelf geen fouten maakt, blijf je hangen waar hoort. Misschien is dat zilver 5, of misschien wel iets hoger.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:31 schreef jagga het volgende:
[..]
dat zal het zijn, echter wanneer ik meerdere keren in verschillende potjes echt de grootste fouten (en er niet van leren, want ze doen het gewoon nog een paar keer) zie maken, dan heb ik niet het gevoel dat ik hier thuis hoor.
Ben misschien geen gold materiaal, dat weet ik niet, maar tering christus wat een fucking randdebielen heb ik gezien.
nja ik speelde ook niet sterren van de hemel, maar een alistar die letterlijk 3 wards kocht in de hele game (ik zelf zat rond de 10 wards gekocht als top) en een meesterlijke build had met rylai's twin shadows, magic pen boots...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:32 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die zakken vanzelf wel naar beneden. Als je zelf geen fouten maakt, blijf je hangen waar hoort. Misschien is dat zilver 5, of misschien wel iets hoger.
Er zitten veel schijtgasten in het spel, maar die gasten zitten vaker in het enemy team dan in jouw team omdat jij natuurlijk 1 plaats bezet houdt in je eigen team.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef jagga het volgende:
[..]
nja ik speelde ook niet sterren van de hemel, maar een alistar die letterlijk 3 wards kocht in de hele game (ik zelf zat rond de 10 wards gekocht als top) en een meesterlijke build had met rylai's twin shadows, magic pen boots...
niet te vergeten de jax jungle die niks anders deed dan mekkeren en zeiken, mjah
weet ik wel, echter ik zou graag eens 5 potjes spelen, niet eens te winnen maar gewoon spelen waarbij ik het idee heb dat de helft niet op hun QWER knoppen ligt te kwijlen, waardoor die half sluiting maken zodat het lijkt alsof ze die knoppen in drukken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Er zitten veel schijtgasten in het spel, maar die gasten zitten vaker in het enemy team dan in jouw team omdat jij natuurlijk 1 plaats bezet houdt in je eigen team.
das een beetje de pestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:42 schreef dustbrain het volgende:
Je kan ook porberen wat ik deed. Gewoon één champ pakken en die permanent in lane spelen.(als lane niet kunt krijgen dan maar niet) Gewoon in de chat zeggen dat het je beste lane is, dan krijg je hem 8/10 keer wel.
Als je goed bent in 1 champ en 1 lane win je die lane vaak en daarmee ook de game.
Mid en Botlane hebben de meeste inpact. Dan kun je ook kijken naar een champ die enigsinds kan carrien zoals diana of khazix. Maar je moet het wel een leuke champ vinden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:46 schreef jagga het volgende:
[..]
das een beetje de pest![]()
In normals en in ranked heb ik me altijd aangepast aan wat het team op dat moment nodig had.
Dus ben redelijk met alles, maar nergens echt heel goed mee
Toch maar eens gaan focussen op een lane dan
Jungler en mid lane hebben de meeste impact.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Mid en Botlane hebben de meeste inpact. Dan kun je ook kijken naar een champ die enigsinds kan carrien zoals diana of khazix. Maar je moet het wel een leuke champ vinden.
Vind je? Als je zelf adc speelt en het goed doet voorkom je dat hun adc gaat snowballen bovenop je support en adc. Je voorkomt dus twee feeders.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:48 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Jungler en mid lane hebben de meeste impact.
De jungler heeft invloed in alle lanes. Hij kan als het ware een winnende lane snowballing maken of hij kan een verliezende lane een comeback laten maken. De midlane, kan als die zijn lane wint, naar boven of naar beneden ganken (eventueel met de jungler). Als je als ad carry wint, maar top lane is aan 't verliezen, kan je niet gek veel doen. Support (is erg belangrijk na de laning phase (natuurlijk ook dan, maar minder). Top lane kan bot lane niet ganken, ja met teleport ofzo.. of na zijn dood.. maar Mid en Jungle zijn daar echt geschikt voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vind je? Als je zelf adc speelt en het goed doet voorkom je dat hun adc gaat snowballen bovenop je support en adc. Je voorkomt dus twee feeders.
Dat valt nog vies tegen op dit elo. Een slechte bot reageert haast niet op pings en je kunt wel ganken, maar dat haalt niet veel uit als je adc de kills niet kan krijgen. De kills zelf pakken komt lang niet zo mooi tot uiting als bij een adc, mid of zelfs toplaner. Kun je net zo goed zelf adc speler(als je dan toch beter bent) goed warden en zelf snowballen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:52 schreef Shockiee het volgende:
[..]
De jungler heeft invloed in alle lanes. Hij kan als het ware een winnende lane snowballing maken of hij kan een verliezende lane een comeback laten maken. De midlane, kan als die zijn lane wint, naar boven of naar beneden ganken (eventueel met de jungler). Als je als ad carry wint, maar top lane is aan 't verliezen, kan je niet gek veel doen. Support (is erg belangrijk na de laning phase (natuurlijk ook dan, maar minder). Top lane kan bot lane niet ganken, ja met teleport ofzo.. of na zijn dood.. maar Mid en Jungle zijn daar echt geschikt voor.
Ik heb er vroegah ook veel mee gejungled inderdaad, was mad fun. Maar nu is dat bijna niet meer te doen. Om enigszins relevant te zijn moet je debiel veel farm en kills hebben en dat lukt je gewoon niet vanuit de jungle. In de top lane verliest hij vrijwel alle matchups.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Vangrance het volgende:
[..]
ik vind GP ook geweldige champ. ik jungle toen der tijd veel toen die viable was in de jungle kapot gespeeld :d helaas is die generfed to the ground...en is die indd in deze meta niet viable... helaas een leuke fun champ is het ^^
Kan ook, die heet Doosje, roep dan wel effe als ik dan toegevoegt wordt, want ik speel nu lady unknown..quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef Aloria het volgende:
[..]
Kan ook, die heet Doosje, roep dan wel effe als ik dan toegevoegt wordt, want ik speel nu lady unknown..
toegevoegdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vanavond ga halen maar voeg Vempel toe, wil wel een keer meedoen!
30 slots toch? Dat gaat knokken worden!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:18 schreef McTasty het volgende:
Jullie hebben allemaal ventrilo? hoe meer zielen hoe meer vreugd op ventrilo!
Daar moeten mensen zelf op letten eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat nieuwe ping systeem is wel een grote verbetering imo. Alleen mochten ze wel een ping toevoegen waarmee je duidelijk maakt dat een enemy terug is in zijn lane.
Ja dan kunnen mensen er ook zelf op letten of iemand missed in zijn lanequote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daar moeten mensen zelf op letten eigenlijk.
Je kijkt toch constant naar de map if iemand langs je wards loopt? De Ss call is alleen om je extra te waarschuwen voor als er misschien een dive komt. Als iemand ss roept kijk je dus als naar de map waar die mid je komt ganken zodat je terug kunt lopen of kunt counteren. Je wards horen altijd in de gaten gehouden te worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja dan kunnen mensen er ook zelf op letten of iemand missed in zijn lane
Gewoon re typen. Niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat nieuwe ping systeem is wel een grote verbetering imo. Alleen mochten ze wel een ping toevoegen waarmee je duidelijk maakt dat een enemy terug is in zijn lane.
Duitsers willen nooit surrenderen. Zelfs al gaat je team 0-99 en komt de surrender wanneer iedereen dood is en de enemies aan het finishen zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:31 schreef kensei het volgende:
Spanjaarden kom ik gelukkig niet zo vaak tegen, maar fransen, verdwaalde oostblokkers & duitsers kunnen ook behoorlijk irritant zijn.
Duitsers die verder ragen in het duits, omdat ze er niet meer uit komen in het engels
De eerste challenger van EUW (Bloos) is Frans.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik ben nog nooit een goede franse speler tegengekomen in een online spel
Totdat hun leider zichzelf door de kop schiet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:50 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Duitsers willen nooit surrenderen. Zelfs al gaat je team 0-99 en komt de surrender wanneer iedereen dood is en de enemies aan het finishen zijn
ingame: als hij in de fountain springt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:07 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Totdat hun leider zichzelf door de kop schiet?
Mjah, upgraden naar meer is 1 klik op een knop dus mocht het nodig zijn zal het niet zo'n ramp zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
30 slots toch? Dat gaat knokken worden!
Sowiesoquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Shockiee het volgende:
Gisteren was wel leuk met ARAM.
Ik heb paar boys bitchclaps gegeven, die ze nooit meer zullen vergeten![]()
Slaps jongeeeeuh. niet bitch claps, SLAPS!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Shockiee het volgende:
Gisteren was wel leuk met ARAM.
Ik heb paar boys bitchclaps gegeven, die ze nooit meer zullen vergeten![]()
Laat hem toch lekker bitch clappenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Slaps jongeeeeuh. niet bitch claps, SLAPS!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:29 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
klote spel, ik zou aan stage moeten werken
Spelen tijdens de stage, hah MonsieurBob+1!quote:
Net gedaan op mn laptop, maar ik trek die 15 fps niet zo goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
[..]
Spelen tijdens de stage, hah MonsieurBob+1!
De originele bijbel misschien ook welquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:06 schreef McTasty het volgende:
Ik geloof dat pele op zijn C:/ schijf het invasieplan van normandie kan vinden
preciessquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:07 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De originele bijbel misschien ook wel
Trist OPquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vanvond maar weer es ranked, twitch of tristana? tuff choice
In dat geval moet je niet zoveel p0rn downloaden denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef DePele het volgende:
Intel i5 processor 430M (2.26 Ghz, 3 MB L3 cache)
Intel Graphics Media Accelerator HD up to 1754 MB DVMT
4 GB Ram
Dat staat op die sticker.
Ik kijk geen porn op mn laptop, daar hebben we een pc voorquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:23 schreef McTasty het volgende:
[..]
In dat geval moet je niet zoveel p0rn downloaden denk ik
Je drivers updaten doet ook wonderen zo nu en danquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:25 schreef DePele het volgende:
[..]
Ik kijk geen porn op mn laptop, daar hebben we een pc voor
En er staat ook praktisch niets op, misschien eens opnieuw installeren?
Ja ik haal ook wel 35 maar alles voelt zo stroef aan, vooral als ik begin met vechten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:26 schreef McTasty het volgende:
Lijkt me dan een slim plan idd, een i5 met relatief goede videokaart moet toch wel wat meer dan 15 fps kunnen halen
Dit komt omdat jij het verschil tussen 60 en 40-45 fps goed kan zien echter als je even je gfx op low zet dan merk je dat het gewoon lekker speelt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:29 schreef DePele het volgende:
[..]
Ja ik haal ook wel 35 maar alles voelt zo stroef aan, vooral als ik begin met vechten.
Misschien ben ik gewoon verwend met m'n nieuwe pc.
Gelijk die champ kopen is zo'nverspilling van IP vind ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:53 schreef Aloria het volgende:
6 0 yorick , gewoon de hele bovenste lane weggehaald tot in base enemiedaarna gingen ze surrenderen
kan niet wachten op die nieuwe champ, heb nu al 7200 punten dus die komt er echt wel![]()
![]()
Achja als je veel speelt en je hebt bijna alle runes al, wat moet ik dan nog kopen van de ip ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef McTasty het volgende:
[..]
Gelijk die champ kopen is zo'nverspilling van IP vind ik![]()
Ik heb vernomen dat die nieuwe champ geen Zac aan is. (badum, tss)quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:56 schreef Aloria het volgende:
[..]
Achja als je veel speelt en je hebt bijna alle runes al, wat moet ik dan nog kopen van de ip ?
Daarom, gewoon een weekje op de free week wachten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef McTasty het volgende:
[..]
Gelijk die champ kopen is zo'nverspilling van IP vind ik![]()
inderdaad gewoon shadows uitzetten en de rest op low, dan speel je zelfs op matige hardware vrij soepel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:33 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dit komt omdat jij het verschil tussen 60 en 40-45 fps goed kan zien echter als je even je gfx op low zet dan merk je dat het gewoon lekker speelt.
Jij kan zonder problemen lol spelen op die laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |