Tof. Welke locatie?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb iets lopen om bij jouw bedrijf wellicht misschien een klus te doen.
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mjah, helaas.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?![]()
Arme Q!
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.quote:
Ja lekker! Beetje erg goed gevuldquote:
En hun scoren met een bonus, dacht het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.
Nomm nommquote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lekker! Beetje erg goed gevuld![]()
Het was mijn eerste keer bouillon trekkenmaar het is wel gelukt haha
Dat kan dat luie accountmanagertje niet zelf?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.
Als je de vraag moet stellen weet je waarom je niet in die positie zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan dat luie accountmanagertje niet zelf?
Kan ik eindelijk de hele dag slapen op kosten van de belastingbetaler.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?![]()
Arme Q!
Bonus FTW!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hun scoren met een bonus, dacht het niet.
Het bedrijf zal er beter van worden. En het is goedkoper.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk de hele dag slapen op kosten van de belastingbetaler.
Slapen? In Utrecht moet je dan toch iedere dag uitgebreid brunchen met Aleid?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Q. het volgende:
Kan ik eindelijk de hele dag slapen op kosten van de belastingbetaler.
Dan kan Aleid niet werken en maakt hij niks stuk!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slapen? In Utrecht moet je dan toch iedere dag uitgebreid brunchen met Aleid?
De wereld zal er beter van worden!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het bedrijf zal er beter van worden. En het is goedkoper.
Picknicken he? Tussen het homo's wegpesten door.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slapen? In Utrecht moet je dan toch iedere dag uitgebreid brunchen met Aleid?
Wanneer stopt je huidige? 1-04?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, heurlijk. Kan niet wachten tot ik weer een klus heb.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Zit je op de bank?
Lekker tijd voor jezelf
Ja, eventjes kan leuk zijn. Maar te lang is nooit leukquote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, heurlijk. Kan niet wachten tot ik weer een klus heb.
Het schijnt wel goed te komen, maar de bedrijven laten lang op zich wachten.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, eventjes kan leuk zijn. Maar te lang is nooit leuk
Ik ben benieuwd. Ik ben hier 01-04 klaar na bijna 2 jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt wel goed te komen, maar de bedrijven laten lang op zich wachten.
Het verschilt heel erg per rol. Java-ontwikkelaars zijn erg gewild en zijn er weinig (zelfde geldt voor .NET of C# bijvoorbeeld). Projectleiders zijn er heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel van beschikbaar voor heel weinig klussen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ben hier 01-04 klaar na bijna 2 jaar.
Wat doe jij meestal?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per rol. Java-ontwikkelaars zijn erg gewild en zijn er weinig (zelfde geldt voor .NET of C# bijvoorbeeld). Projectleiders zijn er heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel van beschikbaar voor heel weinig klussen.
Er liep al wat. 2 weken thuis zou ik even niet erg vinden. Altijd wel lekker om weer even hoofd leeg te makenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per rol. Java-ontwikkelaars zijn erg gewild en zijn er weinig (zelfde geldt voor .NET of C# bijvoorbeeld). Projectleiders zijn er heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel van beschikbaar voor heel weinig klussen.
Ik vond Oz tegenvallenquote:Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gelukt dit weekend!
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXVI
Woensdag Oz of Argo
Oh...quote:
LEUGENS!quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:52 schreef yvonne het volgende:
stbabylon schijnt een leven gekregen te hebben en geeft daar de voorkeur aan
Dan ga ik hem niet kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Oz was... mja, kleurrijk. Hele mooie 3D ook.
Maar voor de rest vond ik t qua verhaal niet zo heel erg boeiend.
Zelfde had ik met Alice in Wonderland. Mja, andere regisseur, I know, maar ook zo'n kleurrijk Disney CGI vehikel. Het zit vaak zo propvol "grappige karakter" en mooigemaakte gebeurtenissen dat er qua verhaal
Ik zag bij PAC nog wel Stoker staan. Die wil ik zien.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga ik hem niet kijken
Argo it is. Voor de rest is de bios leeg volgens mij. Allemaal nietszeggende trope
Ja, maar dat is bij klanten waarvan ik weet dat het niet kan, bij jouw baas kan het, blijkbaar, welquote:
Whut? Whut ? Whut?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag bij PAC nog wel Stoker staan. Die wil ik zien.
En ik wil Paradies: Glaube zie. en &ME.
Klinkt idd heel erg elitair en/of cultyquote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Whut? Whut ? Whut?
Ik weet allemaal niet wat dit is. Je had net zo goed japans kunnen praten
Daar ben ik ook niet vies van trouwens.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt idd heel erg elitair en/of culty
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt idd heel erg elitair en/of culty
En als je dat er niet direct erbij zegt, is dat elitair hipster gedragquote:Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Culty, ja.
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je dat er niet direct erbij zegt, is dat elitair hipster gedrag
Soms, niet altijd. Nu is het wat rustiger maar ik doe het nog steeds wel onopvallend via de oude mobiele layout en geen plaatjes laden.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij klanten waarvan ik weet dat het niet kan, bij jouw baas kan het, blijkbaar, wel
Die zat volgens mij ook in t PAC festival., net als Stoker.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:
Lore (2012) - IMDb
Die lijkt mij misschien nog wel wat
Dat moet de pathe helemaal niet doen. Pathe moet lekker pathe zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zat volgens mij ook in t PAC festival., net als Stoker.
(Is Pathe's arthouse film dagje).
Niet gewoon in de Pathequote:Op maandag 18 maart 2013 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ze draaien gewoon in de Pathe hoor
Lees eens een filmkrantje of nu.nl of zo.
Gebrek aan kennis bij de een maakt de ander niet elitair
Die &ME draait volgens mij ook gewoon in de Pathe hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat moet de pathe helemaal niet doen. Pathe moet lekker pathe zijn.
Tuschinskiquote:Op maandag 18 maart 2013 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die &ME draait volgens mij ook gewoon in de Pathe hoor.
Maar die wil je niet zien. Da's een Nederlandse film
En sowieso zijn het alle 3 films die Pathe Tuschinski wel zal draaien.
Ik inderdaad nietquote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor 24 euro heb je toch geen fatsoenlijke zonnebril
Helaas azijnsnuivende wijsneus. Dat gaat over PAC. &ME draait ook gewoon op andere dagen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet gewoon in de Pathe
Pathé Alternative Cinema speelt in op de groeiende behoefte naar kwaliteitsfilms. PAC selecteert mooie films die iets extra's brengen; met diepgang, adembenemende achtergronden en een verhaal dat lang blijft hangen.
1 kende ik toevallig ook nog (&me), maar je moet toegeven dat dit niet standaard films zijn die iedereen met een beetje interesse in films in het algemeen direct zouden moeten kennen. Het zijn geen Lincoln of Life of Pi.
Mja, ik ga er niet helemaal voor naar Amsterdamquote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tuschinski![]()
Ik vermijd die zaal als de pest als het me even lukt.
Vies stinkend hol. Behalve zaal 1.
Ik heb ze voor 7,50.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
&ME is PAC ( http://www.pathe.nl/special/pac )quote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas azijnsnuivende wijsneus. Dat gaat over PAC. &ME draait ook gewoon op andere dagen.
En Stoker is nog niet uit verder, maar die kan ook "gewoon" draaien.
Paradies niet. Die draait (bij ons in Eindhoven) in de Plaza, maar in Amsterdam vast ook in Pathe Tuschinski.
Er zijn meer films dan alleen Michael Bay.
Niks elitairs aan.
133e heb ik laatst betaald, maar dan kom ik in mijn hele leven gemiddeld nog steeds niet aan de 24e per zonnebril.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind bijna elke andere zaal in Amsterdam beter. Zaterdag was ik er weer vanwege Lincoln en dat was geen plezier.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik ga er niet helemaal voor naar AmsterdamDan kan ik ze beter zonder PUC in de Plaza kijkeen. Goedkoper
Zeik toch eens een keer niet zo manquote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
&ME is PAC ( http://www.pathe.nl/special/pac )
Ik noemde nog express Lincoln en Life of Pi om je Bay-opmerking te vermijden. Jammer...
Oh ja, ik haal al je argumenten onderuit en dan ga je het maar op de man spelen. Goed bezig manquote:Op maandag 18 maart 2013 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeik toch eens een keer niet zo manIk begin er echt genoeg van te krijgen.
Berg negativiteit om je heen de laatste tijd.
Iemand noemt 3 films op die hij graag wil zien en meteen is het elitair en hipster?
Ik zeg niet eens "Kennen jullie die niet?! Wat stom! Wat dom!"
Veeg je eigen gebrek aan fatsoenlijke filmkennis niet ana mij af. En ja, DAT was elitair ja.
Kan niet, ik ga alleen maar Die Hard achtige filmsquote:Op maandag 18 maart 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
Samen een keer naar nijntje de film jullie met zijn twee
Geen smaak is ook smaakquote:Op maandag 18 maart 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet, ik ga alleen maar Die Hard achtige films
Je begint al met het roepen van hipster en elitair, wat echt totyaal nergens ops slaat.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, ik haal al je argumenten onderuit en dan ga je het maar op de man spelen. Goed bezig man
Lijkt mij zonde van je tijd. Maar ik heb ook zo een collega's die naar Battleship gaat en hem heel erg goed weet te vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, dat is volgens Ang3l hoe ik naar de bios ga.
Die draait niet zo vaak. Zal wel een 'speciale" film zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 13:20 schreef Godtje het volgende:
Samen een keer naar nijntje de film jullie met zijn twee
Gast dat was alleen maar om je te jennen, maar je gaat er zo fucking serieus op in, dat het gewoon grappig wordt om je met feiten om te halenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je begint al met het roepen van hipster en elitair, wat echt totyaal nergens ops slaat.
Daar moet ik dan verder maar ook eigenlijk maar niet meer serieus op in gaan.
En Stoker en paradies en &ME zijn nu nog PAC ja, want PAC heeft meestal de films al eerder voordat ze in het "gewone" circuit gaan.
Bij ons bij de Parthe hangt gewoon een grote poster van &ME, dus die zal heus nog wel in het "gewone" circuit gaan.
Dus niks onderuit gehaald, wijsneus.
Ik word gewoon echt horensdol van je wijsneuzeruge (zoals je het zel;f al noemde autistische) gezeik. Vooral de laatste tijd.
Dit is de derde keer in 2 weken tijd dat je me reden geeft je een azijnpisser te noemen.
Misschien was je altijd al zo, en viel dat tussen de rest van je posts wat minder op.
Maar nu er ALLEEN nog maar van dat soort posts komen valt het me meer op.
Dodelijk irrritant. Serieus zeg. Pffff.
O ja? Leg eens geen woorden in mijn mond.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, dat is volgens Ang3l hoe ik naar de bios ga.
Misschien is er aan jouw kant wel wat veranderdquote:Op maandag 18 maart 2013 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik word gewoon echt horensdol van je wijsneuzeruge (zoals je het zel;f al noemde autistische) gezeik. Vooral de laatste tijd.
Dit is de derde keer in 2 weken tijd dat je me reden geeft je een azijnpisser te noemen.
Misschien was je altijd al zo, en viel dat tussen de rest van je posts wat minder op.
Maar nu er ALLEEN nog maar van dat soort posts komen valt het me meer op.
Dodelijk irrritant. Serieus zeg. Pffff.
Die was vet coolquote:Op maandag 18 maart 2013 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt mij zonde van je tijd. Maar ik heb ook zo een collega's die naar Battleship gaat en hem heel erg goed weet te vinden.
Als een echte snob luister ik niet meer naar hem. Niet serieus te nemen.
Stemrecht af nemen.
Moet je het alleen wel goed doenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast dat was alleen maar om je te jennen, maar je gaat er zo fucking serieus op in, dat het gewoon grappig wordt om je met feiten om te halen
Wat wel jammer is, kan wel meer explosies gebruikenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja? Leg eens geen woorden in mijn mond.
Die hard is niet van Michael Bay
Ik heb het tot nu toe wel altijd onder de 100 euro weten te houden door goed te zoeken naar extreme aanbiedingen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
133e heb ik laatst betaald, maar dan kom ik in mijn hele leven gemiddeld nog steeds niet aan de 24e per zonnebril.
Wat heeft een zonnebril nou weer met mode te makenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze voor 7,50.
Ga er toch alleen maar op zitten en binnen een zomer zijn ze niet meer in de mode
Amper. Ik ben zo voorspelbaar als wat. Niks veranderd.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien is er aan jouw kant wel wat veranderd
Net zoveel als een broek.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat heeft een zonnebril nou weer met mode te maken
De enige reden om meer dan een paar tientjes te betalen is als je geld over hebt omdat je bent gestopt met roken (71 dagenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe wel altijd onder de 100 euro weten te houden door goed te zoeken naar extreme aanbiedingen.
Ik zal het wat minder wise-noseriger doen.quote:
Niet meer dan normaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
Ben ik ook een snob als mijn bril 280 euro was?
Snob, elitair.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
Ben ik ook een snob als mijn bril 280 euro was?
Nee, dat weet ik niet zeker. Maar ik verwacht dat er minstens 2 van de 3 nog "gewoon" gaan draaien. En van Paradies zei ik al dat die dat waarschijnlijk niet gaat doen neequote:Op maandag 18 maart 2013 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het wat minder wise-noseriger doen.
Meer van. Hmm, ik zie hier op de site van pathe bij PAC staan, weet je zeker dat je het niet kats fout hebt?
Ja, doe daar eens wat aan, zo kun je er niet bijquote:Op maandag 18 maart 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet zeker. Maar ik verwacht dat er minstens 2 van de 3 nog "gewoon" gaan draaien. En van Paradies zei ik al dat die dat waarschijnlijk niet gaat doen nee
Ho!Wa's dat nou? Ik sta nog!
Ik drink geen azijnquote:Op maandag 18 maart 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, doe daar eens wat aan, zo kun je er niet bij
Bubbels!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
nob, elitair.
Ligt er aan welk merk en dan kan tt ook nog hipster zijn.
Maar jij BENT toch een sno
Ik vind t niet eens erg als mijn cola (wel coca cola) zobnder bubbels staanquote:
Ik drink geen cola. Nou ja zelden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t niet eens erg als mijn cola (wel coca cola) zobnder bubbels staan
Laat STAAN dat ik iets om champagne geef.
Hooguit om het rituele/traditionele karakter. Niet om de smaak.
Dan drink ik liever rood.
Ik alleen thuis zo af en toe. Soms heb ik ineens zo'n cola drangquote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink geen cola. Nou ja zelden.
Jackie coke soms. Drink eigenlijk geheel geen frisdrank.
Spa, spa, spa, thee.
En koffie maar ook niet veel
Echte bullshit inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik alleen thuis zo af en toe. Soms heb ik ineens zo'n cola drang
Maar meestal thee. Of water. Of jus. Of vitamine water(ja, die bullshit ja)
Maar ik vind de rode gewoonweg lekkerquote:
Wit maak je me ook niet zo blij (meer) mee.quote:Maar goed. Wij drinken echt niet elke dag bubbels. Het moet wel leuk blijven.
Wel vorige week toevallig nog. Als we gaan varen is het met name bovengemiddeld vaak. Voor de rest valt het wel mee.
Meer wit en rood
Ja ik heb de 3Gs nog.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef Godtje het volgende:
Een nieuwe iphone kopen. Nieuwer > duurder> beter!
Wit is voor veel meer geschikt. Ook vrij ideaal voor de borrel op vele gelegenheden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind de rode gewoonweg lekkerDaarom drink ik 't. Niet omdat ik denk dat het me zal helpen fit te zijn
[..]
Wit maak je me ook niet zo blij (meer) mee.
Zo af en toe bij t eten. Maar wit is meestal vis en ik eet geen vis.
Mja ik vind rose lekkerder dan wit, dus dat wordt hem dan voor mij bij de borrel.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wit is voor veel meer geschikt. Ook vrij ideaal voor de borrel op vele gelegenheden.
Same here. Ik val er vaak van in slaapquote:Rood is heerlijk maar kan ook wat zwaar en vermoeiend werken op mij.
Dan drink ik bierquote:De zondagmiddag borrel zoals gisteren is vooral wit bij ons
Ik wil echt niet een |Android vs iPhone discussie beginnen, maar bij Android heb je je contacten in google contacts staan, en een kopie op je foon. Dan kon dit niet gebeurenquote:Op maandag 18 maart 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Laat ik nog een andere discussie voeden...........
Mijn iPhone was stom dit weekend. Whatsapp crashte... en toen waren ineens alle contactpersonen van de foon verdwenen. Alle. Rebooten hielp niet. Nondepie!
Dus ik, techno-dom als ik ben, opnieuw synchen. Denk: misschien helpt heet. Niks.
Optie 2: reservekopie treugzetten. Bleek ie allene de laatste te bewaren, en dat was dus die van de synch van 5 min eerder, ofwel: Die zonder contactpersonenDombo.
Dus nu via de cloud ergens een versie van 2011 gevonden en de rest viawhatsapp en SMS terug in de contacten gezet (raad de chat!).
Ik moet een nieuwe telefoon. Deze legt t loodje.
Bij iphone ookquote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil echt niet een |Android vs iPhone discussie beginnen, maar bij Android heb je je contacten in google contacts staan, en een kopie op je foon. Dan kon dit niet gebeuren
Als ik de instellingen fatsoenlijk had gezet had ik een kopie in de cloud.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil echt niet een |Android vs iPhone discussie beginnen, maar bij Android heb je je contacten in google contacts staan, en een kopie op je foon. Dan kon dit niet gebeuren
We waren bij screaming beans (wijnbar).quote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik vind rose lekkerder dan wit, dus dat wordt hem dan voor mij bij de borrel.
[..]
Same here. Ik val er vaak van in slaapMisschien omdat mijn hoofd het associeert met lekker loom eten en zo. En op de bank zitten.
[..]
Dan drink ik bier
Ja, ware het niet dat de kopie op de PC dus NET overschreven was door een versie met nul contactenquote:
Waarom schreeuwen de bonen in een wijnbar?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
We waren bij screaming beans (wijnbar).
Bier <3quote:Op maandag 18 maart 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik vind rose lekkerder dan wit, dus dat wordt hem dan voor mij bij de borrel.
[..]
Same here. Ik val er vaak van in slaapMisschien omdat mijn hoofd het associeert met lekker loom eten en zo. En op de bank zitten.
[..]
Dan drink ik bier
Dat is dus mijn punt, de cloud heeft het origineel, dat kun je veel moeilijker overschrijven/weggooien.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat de kopie op de PC dus NET overschreven was door een versie met nul contactenHad de synch moeten afbreken en de reservekopie moeten terugzetten.
Maar dat ie die bij mij niet had was mIJN schuld. Niet die van de iPhonequote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt, de cloud heeft het origineel, dat kun je veel moeilijker overschrijven/weggooien.
Klopt, ik was dan ook in een sushi restaurant en in een Bapas restaurantquote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Asahiiiiiiiiiii Super Dryyyyyyyyiiiiiiiiii
Vakantie-sentiment.
En ik vind iki lekker, met groene thee.
Maar da's allemaal wel erg elitaior en hipster hoor, deze biertjes.
Die verkopen ze echt niet in een "gewone" kroeg.
Ik wist dat die ging komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom schreeuwen de bonen in een wijnbar?
Screaming grapes had ik gesnapt
Hoe ver gaan iLovers in het verdedigen van hun productquote:Op maandag 18 maart 2013 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat ie die bij mij niet had was mIJN schuld. Niet die van de iPhone
Ik ben geen iLover, dus geen ideequote:Op maandag 18 maart 2013 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe ver gaan iLovers in het verdedigen van hun product
Mja, ik weet het niet, ken het niet van Apple. Ben iig wel blij dat ik dat wat jij hebt gedaan ws. niet kan.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geen iLover, dus geen idee
Ik weet alleen dat ik die cloud niet gebruik omdat ik 'm niet snap
Voor mij vooral omdat er in het "paar tientjes" segment alleen maar brillen zitten met ofwel zulke doffe glazen dat je er nauwelijks doorheen kunt kijken, ofwel gepolariseerde glazen, ofwel zwarte/blauwe/grijze filters.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De enige reden om meer dan een paar tientjes te betalen is als je geld over hebt omdat je bent gestopt met roken (71 dagen) of als je glazen op sterkte hebt.
Hmm, raar die oranje bril van 9e...quote:Op maandag 18 maart 2013 13:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor mij vooral omdat er in het "paar tientjes" segment alleen maar brillen zitten met ofwel zulke doffe glazen dat je er nauwelijks doorheen kunt kijken, ofwel gepolariseerde glazen, ofwel zwarte/blauwe/grijze filters.
Beter dan goed genoeg is zinloosquote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof meteen dat een dure bril vast beter het zonlicht tegenhoudt dan mijn H&M 7,50 EUR kreng (al betaal je natuurlijk ook dik voor het merk). Maar de 7.50 EUR bril doet genoeg voor me... en dan jank ik niet als ie weer eens kwijt is
Het interesseert me gewoon niet genoeg.
Ik betwijfel of een 7.50 eur bril "goed" is voor je ogenquote:
Al die nieuwerwetse dingen hebben we toch heul niet nodigquote:Op maandag 18 maart 2013 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Plus "beter dan goed is zinloos" is natuurlijk de rem op zowat alle technologische vooruitgang he
Lendedoekjes zijn een teken van schaamte, dat is nergens voor nodig.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik stem ook op lendedoekjes en een modderbad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartstikek hip, het lendeoekje!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Volgens mij maakt dat nog weinig uit, UV filteren doen ze allemaal wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel of een 7.50 eur bril "goed" is voor je ogen
Ik ben preuts. Ik wil een lapje!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lendedoekjes zijn een teken van schaamte, dat is nergens voor nodig.
Wat is daar beter aan dan? Anders dan het merkje?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat nog weinig uit, UV filteren doen ze allemaal wel.
Ik was vroeger ook van de cheap-ass brilletjes, tot ik een keer een serengeti opzette, sindsdien ben ik verpest
Klinkt heel erg als het weerwoord van een gelovige...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Het kijkt gewoon veel prettiger. Moeilijk uit te leggen, je moet er eentje opzetten en een stukje door de zon lopen om het te zien.
http://science.howstuffwo(...)ations/sunglass1.htmquote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt heel erg als het weerwoord van een gelovige...
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt heel erg als het weerwoord van een gelovige...
Maar niet alleen te bereiken met een bril van over de honderd euro.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ditsoort plaatjes zijn geen onzin.
Iddquote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar niet alleen te bereiken met een bril van over de honderd euro.
Nee klopt. Sommige polaroid brilletjes zijn ook best goed. Maar ik wil geen polarizatie.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar niet alleen te bereiken met een bril van over de honderd euro.
Ik mis de "sunglasses make you look better" en "Sunglasses hide the bags and the bloodshot eyes"quote:Op maandag 18 maart 2013 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://science.howstuffwo(...)ations/sunglass1.htm
Dan moet je betere middeltjes smerenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Sunglasses hide the bags and the bloodshot eyes"
Smeren? What do you think I am?! Gay?!?!quote:
Zekerquote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smeren? What do you think I am?! Gay?!?!
GIEF LIKE KNOPquote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smeren? What do you think I am?! Gay?!?!
Het product is ook voor de behoefte op de markt verschenen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
I love a facial just a smuch as any other gay, maar ik ga niet iedere dag smeren hoor
Nooit gedaan.
En daar wil je mee zeggen?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het product is ook voor de behoefte op de markt verschenen.
Stel een Thaise proxy in zodat het net lijkt of Ted nog op het forum zit te gluren.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
"Wilt u uw locatie delen met forum.fok.nl?"
Ehm. Nee?
Goed plan. BRB.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel een Thaise proxy in zodat het net lijkt of Ted nog op het forum zit te gluren.
Ted!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel een Thaise proxy in zodat het net lijkt of Ted nog op het forum zit te gluren.
Die kon ik eigenlijk best waarderenquote:
Mwah, iedereen was helemaal lyrisch over dat ding, maar zo boeiend vond ik m niet. 7-tje ofzo.quote:
Inderdaad. Smeerseltjes helpen alleen bij vrouwen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat het een onzin iets is, smeerseltjes voor mannen.
Whahahahhaa .. Die mannen ookquote:Op maandag 18 maart 2013 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon meer bier drinken, dat hydrateert de huid van binnenuit.
Bij jou kom je alleen gescrubd, haarloos en gebodylotioned erin?quote:
staan voor de deurquote:Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij jou kom je alleen gescrubd, haarloos en gebodylotioned erin?
Mijn huid ziet er aanmerkelijker gezonder uit door het gebruik van Baobab dagcreme.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat het een onzin iets is, smeerseltjes voor mannen.
Dat krijg je vooral nadat je tig producten hebt gebruikt om de nadelige effecten van het vorige product teniet te doen.quote:
Homoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn huid ziet er aanmerkelijker gezonder uit door het gebruik van Baobab dagcreme.
Nee, hij niet, hij gebruikt die meuk niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie? Ang3l? Ja, dat was me al bekend.
Dat zou zonde zijn voor zijn huid.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, hij niet, hij gebruikt die meuk niet.
Bukakequote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, hij niet, hij gebruikt die meuk niet.
Ah, een kenner hoor ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bukkake.
Nu we het toch over bukkake hebben: waar is Missbukkake eigenlijk?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bukkake.
Ah een kennerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bukkake.
Nou nee hoorquote:
Meer dat ik weet dat ie me zo noemtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Missikvoelmeaangesproken is er in ieder geval vast
quote:
quote:
Te weinig zaad ja?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gedaan. Te weinig om het in mijn eentje te kunnen.
Die vind het wel makkelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Te weinig zaad ja?Matig.
Miss Babs klaagt daar niet over?
Ach ja, toen was ik er weer net niet he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi Missb! Ik was afgelopen zaterdag nog inDeventer
en moest gelijk aan je denken.
![]()
Ben je weer vrijgezel of loop je nog steeds met die hoedjesman?
[..]
Te weinig zaad ja?Matig.
Miss Babs klaagt daar niet over?
Dat scheelt weer een extra peristaltische beweging?quote:
Matig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, toen was ik er weer net niet he.En helaas, ik zit nog steeds onder de plak.
Ja bevalt supergoedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.Bevalt dat nog een beetje? Hij voert je zo af en toe nog wel een biefstukje?
Minder zooi om op te ruimen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een extra peristaltische beweging?
Als het kon zou ik wat van mijn zaadproductie bij BV Babs onderbrengen. Ik heb meer dan genoeg op voorraad.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja bevalt supergoedAfgelopen vrijdag nog verrast met een ossenhaasje
Even een handdoekje over het snoetje en klaar is Kees. Niet zo overdrijven, Babs.quote:
Bij Missb gaat het toch echt om de kwantiteit hoor. Aldus de wandelgang.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit.
Ja, als je nooit uitverkoopt blijft er wel wat in je magazijn achter jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een extra peristaltische beweging?
Als het kon zou ik wat van mijn zaadproductie bij BV Babs onderbrengen. Ik heb meer dan genoeg op voorraad.
Als je iemand wil bezwangeren, en dat wil ik juist niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit.
Oh snap!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, als je nooit uitverkoopt blijft er wel wat in je magazijn achter ja
Dit beeld krijgen we anders van jouquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg echt steeds engere beelden van jullie.....
[ afbeelding ]
Good 'ol Babs!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je iemand wil bezwangeren, en dat wil ik juist niet.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgelopen zaterdag getrakteerd op biefstuk.En Miss maar op een stuk prei knagen...
Sorry hoor, maar ik zou gewoon op m'n knietjes in een cirkeltje zittenquote:
Circle-jerkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zou gewoon op m'n knietjes in een cirkeltje zitten
Is het al tijd om als een soort vader figuur je te veroordelen op je sletten gedrag en dat het tijd is dat je eens een vaste relatie weet te behouden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Sorry hoor, maar ik zou gewoon op m'n knietjes in een cirkeltje
Uhm..... even denken... Nee doe dat maar na dit weekendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het al tijd om als een soort vader figuur je te veroordelen op je sletten gedrag en dat het tijd is dat je eens een vaste relatie weet te behouden?
Hebbe gij een (seks)datequote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
hm..... even denken... Nee doe dat maar na dit wee
Heb je haar niet meteen duidelijk gemaakt dat dat nooit gaat gebeuren??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk begon laatst over kinderen te mekkeren.
[ afbeelding ]
...dacht ik toen.
Awhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=30197
Hey Godtje, balen zeg... ze wordt niet vastgebonden en afgevuld!
Blij dat ze het niet doetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Welke zichzelf respecterende actrice wil er nu 59 shades doen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blij dat ze het niet doet
Up next: The Bling ring!
Neuh, nog niet.quote:
Het worden er ook steeds meer? Huuhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke zichzelf respecterende actrice wil er nu 59 shades doen!
Lijkt me echt de doodsteeek.
Uiteraard. Waarschijnlijk ligt de oorzaak bij haar vriendin die onlangs is bevallen en haar zus die nu zwanger is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je haar niet meteen duidelijk gemaakt dat dat nooit gaat gebeuren??
Anouk op het songfestivalachtig zeg maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke zichzelf respecterende actrice wil er nu 59 shades doen!
Lijkt me echt de doodsteeek.
Mrs babylons zusje is nu ook zwanger, maar het heeft nog geen invloed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarschijnlijk ligt de oorzaak bij haar vriendin die onlangs is bevallen en haar zus die nu zwanger is.
Ik vind dat nummer best nice.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anouk op het songfestivalachtig zeg maar
Ik begin het ook steeds meer te waarderen, maar ik ben er van overtuigd dat ze gaat falen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer best nice.
En ik vind het ook wel tof dat Anouk dat hele songfestival-gedoe gewoon geclaimd heeft. Zo van "Fuck you, ik ben Anouk, ik mag dat".
Aaaah liefquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Waarschijnlijk ligt de oorzaak bij haar vriendin die onlangs is bevallen en haar zus die nu zwanger is.
Zo!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Rival heeft ook wel zijn plekje gevonden he, zo bij de waanhopige achterbakse wijven in de SEX SC
Daar heb je wel een heel goed punt te pakken!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaah lief
Aangezien je dik onder de plak zit zal jij straks ook achter de kinderwagen wandelen
Je hebt ze nu ook met chocolade!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb je wel een heel goed punt te pakken!
Is de wereld daar klaar voor?
[ afbeelding ]
Ik wel. Al voor SEX SC er mee volliepquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo goed ben ik niet op de hoogte.
TUC met chocolade?? Oh wow!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt ze nu ook met chocolade!
Rukker had geen verkering met een negerin toch?
Ah right. Ik ken ze ook wel vna daarvoor, maar meer als de 'geef-mij-aandacht-hihi'-miepen (en de daar bijbehorende zeeeeeeeeeeeeeeeeer desperate mannelijke users.quote:
Ja al ben ik benieuwd of het dan ook zoute TUCjes zijn.quote:
Uhhu maar vooral ook de 'ikzalerallesaandoenommeeraandachttekrijgendandeanderzelfswegpestenofdommeverhalenverzinnen'quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right. Ik ken ze ook wel vna daarvoor, maar meer als de 'geef-mij-aandacht-hihi'-miepen (en de daar bijbehorende zeeeeeeeeeeeeeeeeer desperate mannelijke users.
Dat komt nog wel zodra ze ziet hoe fan-tas-tisch het wel niet is!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mrs babylons zusje is nu ook zwanger, maar het heeft nog geen invloed.
Ik zie mezelf al slenteren achter de Bugaboo. Dode blik in de ogen, dikke wallen van de alcohol van de vorige avond.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaah lief
Aangezien je dik onder de plak zit zal jij straks ook achter de kinderwagen wandelen
Nee, dat werkt wel hoor, ik combineer al wel een eind in de rondte met mini-tucquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja al ben ik benieuwd of het dan ook zoute TUCjes zijn.
Hoe is dat anders?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt nog wel zodra ze ziet hoe fan-tas-tisch het wel niet is!
[..]
Ik zie mezelf al slenteren achter de Bugaboo. Dode blik in de ogen, dikke wallen van de alcohol van de vorige avond.
Nee, ik bedank daar voor.
Je kent al een merk kinderwagen das al foute boel!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt nog wel zodra ze ziet hoe fan-tas-tisch het wel niet is!
[..]
Ik zie mezelf al slenteren achter de Bugaboo. Dode blik in de ogen, dikke wallen van de alcohol van de vorige avond.
Nee, ik bedank daar voor.
Dan is het voor jou helemaal geweldig!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat werkt wel hoor, ik combineer al wel een eind in de rondte met mini-tucOok al met chocolade.
Nieuwe slachtoffers zoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Rival heeft ook wel zijn plekje gevonden he, zo bij de waanhopige wijven in de SEX SC
Ik verbaasde mezelf al een beetje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kent al een merk kinderwagen das al foute boel!
Eigenlijk niet hè.quote:
Morgenavond met maten biertjes á 9,25e drinkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik verbaasde mezelf al een beetje.
[..]
Eigenlijk niet hè.Vanavond trek ik weer een nieuwe fles wijn los.
Wat leuk dat je dat vraagt!quote:
Hipster!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgenavond met maten biertjes á 9,25e drinken
Ja eerder was het geen rotzooi?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat vraagt!![]()
Eén grote rotzooi.Eind van de maand (als het weer wat warmer is) ga ik het ding opruimen en nieuwe bloemen/planten aanschaffen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Morgenavond met maten biertjes á 9,25e drinken
Nee.quote:
Champagne is duurderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en aangezien we zoveel voor een flesje bier gaan betalen: idoot!
Ja, dat zeker. Dit is zo ongeveer het meeste dat je buiten de deur voor een flesje (33cl) bier betaald, champagne kan heel wat duurder zijn dan 27,75e per literquote:
Als je dat zo doet. Krijgt hij dan een pop-up?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:49 schreef Rival het volgende:
Rival heeft ook wel zijn plekje gevonden he, zo bij de waanhopige wijven in de SEX SC
Ja ik denk ook niet dat ze zal winnen, maar daar kan ik me ook absoluut niet druk om maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin het ook steeds meer te waarderen, maar ik ben er van overtuigd dat ze gaat falen.
Ja, en fijne actie zeg. Tof!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat zo doet. Krijgt hij dan een pop-up?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat zo doet. Krijgt hij dan een pop-up?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en fijne actie zeg. Tof!Feel the love!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
Ja ach, je wist van te voren dat dit een openbaar forum is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, een beetje een suffe groep 7 actie. Groep 7 en NSB.
Scot Pilgrimquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en fijne actie zeg. Tof!Kom, we pissen hem onder, de schoft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar iemand er dan bijnaaien op die manier is wel redelijk kinderachtig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ach, je wist van te voren dat dit een openbaar forum is.
Als je spytoolt dan ziet hij het toch wel, dus wat maakt het dan uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, maar iemand er dan bijnaaien op die manier is wel redelijk kinderachtig.
Het maakt mij niet uit of hij het wel of niet ziet, het gaat me om de actie van Godtje, die vind ik sneu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je spytoolt dan ziet hij het toch wel, dus wat maakt het dan uit?
Hoi, trouwens.
Dat mag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of hij het wel of niet ziet, het gaat me om de actie van Godtje, die vind ik sneu.
Hoi hoi
Ook goed. Zin in morgen, want Equitanaquote:
Ja... Grootste beurs van Europa. Is wel cool. En enorm. En druk. Maar ach.quote:
Je moet er van houden he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Grootste beurs van Europa. Is wel cool. En enorm. En druk. Maar ach.
Ik houd er helemaal niet zo van, eigenlijk. Beurzen zijn altijd drukquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij houdt ervan, van mij mag je het 16x per jaar doen, whatever floats en zo
Ik aan grote jetsers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan grote piemels.
Ik heb geen piemel, hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan grote piemels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |