Tof. Welke locatie?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb iets lopen om bij jouw bedrijf wellicht misschien een klus te doen.
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mjah, helaas.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?![]()
Arme Q!
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.quote:
Ja lekker! Beetje erg goed gevuldquote:
En hun scoren met een bonus, dacht het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.
Nomm nommquote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lekker! Beetje erg goed gevuld![]()
Het was mijn eerste keer bouillon trekkenmaar het is wel gelukt haha
Dat kan dat luie accountmanagertje niet zelf?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd je accountmanager influisteren dat je extra besparingspotentieel ziet zodra je daar binnen zit. Kan je accountmanager een aantal snelle consultants naar binnen fietsen die die luie flikkers alsnog naar buiten organiseren.
Als je de vraag moet stellen weet je waarom je niet in die positie zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan dat luie accountmanagertje niet zelf?
Kan ik eindelijk de hele dag slapen op kosten van de belastingbetaler.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle luie beheerders en ontwikkelaars er uit flikkeren?![]()
Arme Q!
Bonus FTW!quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hun scoren met een bonus, dacht het niet.
Het bedrijf zal er beter van worden. En het is goedkoper.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk de hele dag slapen op kosten van de belastingbetaler.
Slapen? In Utrecht moet je dan toch iedere dag uitgebreid brunchen met Aleid?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef Q. het volgende:
Kan ik eindelijk de hele dag slapen op kosten van de belastingbetaler.
Dan kan Aleid niet werken en maakt hij niks stuk!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slapen? In Utrecht moet je dan toch iedere dag uitgebreid brunchen met Aleid?
De wereld zal er beter van worden!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het bedrijf zal er beter van worden. En het is goedkoper.
Picknicken he? Tussen het homo's wegpesten door.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slapen? In Utrecht moet je dan toch iedere dag uitgebreid brunchen met Aleid?
Wanneer stopt je huidige? 1-04?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, heurlijk. Kan niet wachten tot ik weer een klus heb.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Zit je op de bank?
Lekker tijd voor jezelf
Ja, eventjes kan leuk zijn. Maar te lang is nooit leukquote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup, heurlijk. Kan niet wachten tot ik weer een klus heb.
Het schijnt wel goed te komen, maar de bedrijven laten lang op zich wachten.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, eventjes kan leuk zijn. Maar te lang is nooit leuk
Ik ben benieuwd. Ik ben hier 01-04 klaar na bijna 2 jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt wel goed te komen, maar de bedrijven laten lang op zich wachten.
Het verschilt heel erg per rol. Java-ontwikkelaars zijn erg gewild en zijn er weinig (zelfde geldt voor .NET of C# bijvoorbeeld). Projectleiders zijn er heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel van beschikbaar voor heel weinig klussen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ben hier 01-04 klaar na bijna 2 jaar.
Wat doe jij meestal?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per rol. Java-ontwikkelaars zijn erg gewild en zijn er weinig (zelfde geldt voor .NET of C# bijvoorbeeld). Projectleiders zijn er heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel van beschikbaar voor heel weinig klussen.
Er liep al wat. 2 weken thuis zou ik even niet erg vinden. Altijd wel lekker om weer even hoofd leeg te makenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verschilt heel erg per rol. Java-ontwikkelaars zijn erg gewild en zijn er weinig (zelfde geldt voor .NET of C# bijvoorbeeld). Projectleiders zijn er heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel van beschikbaar voor heel weinig klussen.
Ik vond Oz tegenvallenquote:Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gelukt dit weekend!
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXVI
Woensdag Oz of Argo
Oh...quote:
LEUGENS!quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:52 schreef yvonne het volgende:
stbabylon schijnt een leven gekregen te hebben en geeft daar de voorkeur aan
Dan ga ik hem niet kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
Oz was... mja, kleurrijk. Hele mooie 3D ook.
Maar voor de rest vond ik t qua verhaal niet zo heel erg boeiend.
Zelfde had ik met Alice in Wonderland. Mja, andere regisseur, I know, maar ook zo'n kleurrijk Disney CGI vehikel. Het zit vaak zo propvol "grappige karakter" en mooigemaakte gebeurtenissen dat er qua verhaal
Ik zag bij PAC nog wel Stoker staan. Die wil ik zien.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga ik hem niet kijken
Argo it is. Voor de rest is de bios leeg volgens mij. Allemaal nietszeggende trope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |