PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:
Nee ik bedacht me inmiddels al dat dat niet konquote:
Zhano is een gebruiker van het eerste uur.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik bedacht me inmiddels al dat dat niet kon
Dan issie het dus welquote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zhano is een gebruiker van het eerste uur.
Ben je iets aan het aanpassen bij de site? Ik krijg php error als ik spelers comparequote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zhano is een gebruiker van het eerste uur.
Allebei High/High. Ramires slapper en minder goed in verdedigen. Sandro weer trager en iets minder soepel.quote:
Sorry ik begin er niet meer aanquote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand?
Niet te duur graag.
quote:
quote:
Lucas en Lavezzi zijn veel, maar niet kut ouwe reus.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
Ik heb Zlatan, maar in 451 was ie braat. Nu geen idee meer wat ik moet maken. Al die PSG lui zijn kut verder....
TOTY Marcelo, Miranda, Heltonquote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand?
Niet te duur graag.
Lucasquote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lucas en Lavezzi zijn veel, maar niet kut ouwe reus.
Maar er is geen een opstelling waar die 2 samen in kunnen en kunnen linken met Zlatan.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
451quote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar er is geen een opstelling waar die 2 samen in kunnen en kunnen linken met Zlatan.
Wel?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar er is geen een opstelling waar die 2 samen in kunnen en kunnen linken met Zlatan.
Ja lekker Lavezzi op Cam zettenquote:
LMquote:Op maandag 18 maart 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja lekker Lavezzi op Cam zetten
Oh 4411 wel natuurlijkquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit idd. Heb wel eens het idee dat die knul gewoon een kwartier gaat te schijten tijdens sommige wedstrijdenquote:
In 451 linken alleen de Cams met de spitsen toch?quote:
Moet dat dan? Ze krijgen zo al genoeg chemquote:Op maandag 18 maart 2013 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In 451 linken alleen de Cams met de spitsen toch?
quote:
Waarom vergeet ik die 2 altijd als ik over dit soort dingen nadenkquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ze krijgen zo al genoeg chem
Of gewoon 4-3-3 als CMquote:Op maandag 18 maart 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Waarom vergeet ik die 2 altijd als ik over dit soort dingen nadenk
Linken die met de spitsen ja? Die opstelling heb ik uberhaupt nog nooit gezienquote:
De CF en LM jaquote:Op maandag 18 maart 2013 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Linken die met de spitsen ja? Die opstelling heb ik uberhaupt nog nooit gezien
Mehh zou ik niet maken iigquote:Op maandag 18 maart 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
http://wefut.nl/squad/206
Dit is echt niet zo super kut
Verdedigende CM van 1m12quote:Op maandag 18 maart 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
http://wefut.nl/squad/206
Dit is echt niet zo super kut
Ik wil alleen laten zien dat er echt wel genoeg mogelijkheden zijn hoorquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen vroeg tentamen
Succesquote:Op maandag 18 maart 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen vroeg tentamen
We hebben pas om 7 uur 's avondsquote:
Haha okequote:Op maandag 18 maart 2013 01:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We hebben pas om 7 uur 's avonds
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
Ik schenk net een bakje vla in en het zag er wat klonterig uit, maar na een beetje roeren leek het gewoon normaal. Ik nam 1 hap en nu zit alles op de bank.Uit reactie spuugde ik alles uit, zo zuur was het. Op het pak stond 08-03.
More plzquote:Op maandag 18 maart 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
Ik schenk net een bakje vla in en het zag er wat klonterig uit, maar na een beetje roeren leek het gewoon normaal. Ik nam 1 hap en nu zit alles op de bank.Uit reactie spuugde ik alles uit, zo zuur was het. Op het pak stond 08-03.
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
[ afbeelding ]
http://espnfc.com/news/st(...)city-players?cc=5739
Dat doen we volgend jaar ook niet meerquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat doen we volgend jaar ook niet meer
Told ya allquote:Op maandag 18 maart 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoorde het zostraks van een vriend ja, maar die zei dat het een BBC journo was. Maar lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
[ afbeelding ]
Ja heb ze net gekekenquote:Op maandag 18 maart 2013 01:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee Thad, The Crew heeft echt leuke filmpjes geupload dit weekend
Ik ook, trustequote:Op maandag 18 maart 2013 01:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja heb ze net gekeken
Nu ga ik pitten
"Maar na een beetje roeren leek het gewoon normaal"quote:Op maandag 18 maart 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
ik wel, voor die ene euro extra hoef je het niet te latenquote:Op maandag 18 maart 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het mooiste was geweest dat de spelers van Man City het niet merkte, dat bij elkaar gekocht zooitjequote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen pakte ik af en toe eens een ep mee en bleek het geniaal te zijn. Ik ken maar weinig mensen die het leuk vinden eigenlijk..dus vloeken is het sowieso niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ga ff vloeken: Ik snap echt niet wat mensen aan Seinfeld vindenOff Centre daarentegen
jup. Wel een matig team..voor een team dat zoveel kostquote:Op maandag 18 maart 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Met Spartak Bocchetti is dit toch gewoon 99 chem?
Jepquote:Op maandag 18 maart 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Met Spartak Bocchetti is dit toch gewoon 99 chem?
Moah, voor jou misschien. Heb eerder gespeeld met Bocchetti, Garay, Pastore, Santon en die RB en het zijn gewoon goede spelers imho. Maar je moet toch iets als je niet al die PSG hansworsten wilquote:Op maandag 18 maart 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. Wel een matig team..voor een team dat zoveel kost
Ik heb die zure smaak nog in m'n mond.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
"Maar na een beetje roeren leek het gewoon normaal"
Ik moest lachen![]()
En dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, doe dit eens klikbaar maken!
Gewoon, linken naar het betreffende team/land etc? Zo kun je gemakkelijk linkende spelers zoekenquote:
Er zit een knopje "strong links" op de pagina van de speler.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon, linken naar het betreffende team/land etc? Zo kun je gemakkelijk linkende spelers zoeken
Oh ja, zo kan het ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zit een knopje "strong links" op de pagina van de speler.
Ik wilde even snel links maken naar de pagina's die Reemi heeft gemaakt, maar die code is nog van toen ik net 2 weken was begonnen met het leren van PHP.quote:
Hehe, trusten knulquote:Op maandag 18 maart 2013 01:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wilde even snel links maken naar de pagina's die Reemi heeft gemaakt, maar die code is nog van toen ik net 2 weken was begonnen met het leren van PHP.Morgen maar even herschrijven en linkjes maken.
Ik ga nu slapen, later boys.
Ik ben fan van Seinfeldquote:Op maandag 18 maart 2013 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen pakte ik af en toe eens een ep mee en bleek het geniaal te zijn. Ik ken maar weinig mensen die het leuk vinden eigenlijk..dus vloeken is het sowieso niet.
Off Centre is sowieso briljant
Jij kreeg wel een pre-order pack?quote:Op maandag 18 maart 2013 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niks moois in mijn wekelijkse gratis pack
Yup. Zo heet zo'n pack toch die je iedere maandagochtend krijgt?quote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij kreeg wel een pre-order pack?
Pre-order packs (1 shiny) zijn voorbij volgens mij. Zag wel iets staan dat als je je season ticket niet aan het begin hebt gehaald maar later dat je nog wel een pack krijgt, dus misschien is het ook wel zo dat wanneer je de code voor pre-order later invoerde je nog krijgt....quote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij kreeg wel een pre-order pack?
Ja, maar jij bent dan zeker een week later begonnen met openen? Want volgens EA ben je er nu doorheen als je in de eerste week ben begonnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Zo heet zo'n pack toch die je iedere maandagochtend krijgt?
Ik ook niks gekregen. Ik ga ook nooit meer zo'n season ticket kopenquote:Op maandag 18 maart 2013 07:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pre-order packs (1 shiny) zijn voorbij volgens mij. Zag wel iets staan dat als je je season ticket niet aan het begin hebt gehaald maar later dat je nog wel een pack krijgt, dus misschien is het ook wel zo dat wanneer je de code voor pre-order later invoerde je nog krijgt....
Volgens mij had ik geen season ticket. Alleen pre-order packs volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 07:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pre-order packs (1 shiny) zijn voorbij volgens mij. Zag wel iets staan dat als je je season ticket niet aan het begin hebt gehaald maar later dat je nog wel een pack krijgt, dus misschien is het ook wel zo dat wanneer je de code voor pre-order later invoerde je nog krijgt....
Dit zou de boel kunnen verklaren, staat me iets van bij dat ik de eerste week heb overgeslagen.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan zeker een week later begonnen met openen? Want volgens EA ben je er nu doorheen als je in de eerste week ben begonnen.
Is van een undercutter denk ikquote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Thorb het volgende:
Enige Altidore onder de 31k
[ afbeelding ]
Blijkt toch maar weer dat Xbox een beperkte markt heeft hequote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Onder de 50k
[ afbeelding ]
FUTHEAD..quote:Op maandag 18 maart 2013 08:38 schreef Alziend-Oog het volgende:
[ afbeelding ]
Martinez, Benitez
, rest van het elftal is poep maar dat maakt niets uit...
Wij spelen met onze spelers ipv ze op de TP te zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkt toch maar weer dat Xbox een beperkte markt heeft he
Onze markt is inmiddels zover dat er tradeinst gemaakt wordt. En daar heb je toch echt je TP voor nodigquote:Op maandag 18 maart 2013 08:39 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wij spelen met onze spelers ipv ze op de TP te zetten.
Ja, maar bronze fitness kaarten gaan nog steeds niet omhoogquote:Op maandag 18 maart 2013 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijkt toch maar weer dat Xbox een beperkte markt heeft he
Geduld is het toverwoord. De Altidores hebben ook anderhalve maand in de clubs gestaan. Dit is met een week opgelost die fitness kaartjesquote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar bronze fitness kaarten gaan nog steeds niet omhoog
Naweeen van het laatste HH misschien? Ik heb op dat moment team fitness cards (brons) ingekocht voor 150. En die heb ik nog niet allemaal verkocht...quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar bronze fitness kaarten gaan nog steeds niet omhoog
Ja ik zet ze er gewoon voor 400 iedere keer opquote:Op maandag 18 maart 2013 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geduld is het toverwoord. De Altidores hebben ook anderhalve maand in de clubs gestaan. Dit is met een week opgelost die fitness kaartjes
Ik wil toch wel minimaal 500 (dit weekend hopelijk )quote:Op maandag 18 maart 2013 08:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik zet ze er gewoon voor 400 iedere keer op
Gisteren verkocht ik er 8 in 2 uur, vannacht 1, en afgelopen uur weer 1.
Schürrlequote:Op maandag 18 maart 2013 08:49 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik een cheap bundesliga team maken ?
Ja dat is een mooiere margequote:Op maandag 18 maart 2013 08:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil toch wel minimaal 500 (dit weekend hopelijk )
Probeer schürle eensquote:
Ik heb Schurrle gehad, maar kon er helemaal niks meequote:Op maandag 18 maart 2013 08:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Probeer schürle eens
Scoort bij mij altijd in een 352 opstelling!
Mits in het goede systeem gebruiktquote:Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Thorb het volgende:
SIF Kießling lijkt me ook wel een aardige spits
in een 2 mans aanval ging het bij mij in iedergeval niet heel top.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Thorb het volgende:
SIF Kießling lijkt me ook wel een aardige spits
Dit dus. Denk dat hij in 433 best aardig tot zijn recht kan komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in een 2 mans aanval ging het bij mij in iedergeval niet heel top.
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Schurrle gehad, maar kon er helemaal niks meeElia is veel leuker, met zn 5* skills. Geen idee hoe ik moet skillen, maar als ik L2 indruk en wat aanklooi komt er altijd wel een vette beweging uit
barnettaquote:Op maandag 18 maart 2013 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik ga Elia ook maar eens proberen.
Maar Schurle in dit team.![]()
[ afbeelding ]
Hij had bij mij dat felle dat elia wel heeft absoluut niet. Vd week kan ik ook een teampje gaan makenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik ga Elia ook maar eens proberen.
Maar Schurle in dit team.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had bij mij dat felle dat elia wel heeft absoluut niet. Vd week kan ik ook een teampje gaan maken
haal riberyquote:Op maandag 18 maart 2013 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na mijn werk geef je ik je mijn oordeel
als ie dan toch bezig is.quote:
En SIF Bony is gewoon beterquote:Op maandag 18 maart 2013 08:37 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Onder de 50k
[ afbeelding ]
dat zijn mooie meevallers. hier staat ie nog vol met rare gold constracten en gold squad fitness, wachtend op mooie hoge prijzenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:28 schreef DuTank het volgende:
Lol, ik was vergeten dat mijn consumables pile nog helemaal vol staat met fitness kaarten
Nja, dat zijn er weer 70 extra. En een squad fitness.
(420 * 0.4) * 0.95 = 159,6k
Barzagli staat als wisselquote:Op maandag 18 maart 2013 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie dan toch bezig is.
barzagli voor ogbonna. en nog wat IFjes. (Gotze,chiellini,podolski)
Barzagli is velen malen beter dan Ogbonna.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Barzagli staat als wissel
Als ik een team met IF's heb dan speel het gelijk ruk.
Ik wil een team met Thiago Silva en Chiellini, en Sirigu op doelquote:Op maandag 18 maart 2013 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
Barzagli samen met chiellini dat is inderdaad gewoon een muur achterin.
heb ze zelf ook. met lahm en jordi alba er naast
![]()
Is dit een trollquote:Op maandag 18 maart 2013 09:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barzagli is velen malen beter dan Ogbonna.
dat zal nog wel even puzzelen worden danquote:Op maandag 18 maart 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil een team met Thiago Silva en Chiellini, en Sirigu op doel
Valt mee hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zal nog wel even puzzelen worden dan
Vind ik zoiezo een fijner systeem. Maar daarnaast denk ik ook dat Bundesliga beter uitkomt erin. Want:quote:
Inderdaad, heel veel RM en LM's in Bundesligaquote:Op maandag 18 maart 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind ik zoiezo een fijner systeem. Maar daarnaast denk ik ook dat Bundesliga beter uitkomt erin. Want:
- Geen 3 CM's nodig.
- RM/LM in 352.
Terwijl je er van ieder maar 1 goeie nodig hebtquote:Op maandag 18 maart 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad, heel veel RM en LM's in Bundesliga
343 spelen danquote:Op maandag 18 maart 2013 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terwijl je er van ieder maar 1 goeie nodig hebt
Ik zou dan Sissoko CDM doenquote:
Is ook best een mooie optie ja! Ik wil deze keer alleen een 433, want ik heb al een duur 352-team.quote:
Wilde eigenlijk Aguero doen maar die krijgt te weinig chemquote:Op maandag 18 maart 2013 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is ook best een mooie optie ja! Ik wil deze keer alleen een 433, want ik heb al een duur 352-team.
En ik heb wat tegen Remy, heb ook een hekel om tegen hem te spelen
150 coins teveelquote:
Jij dacht toch ook niet dat ik 'm ging gebruiken he? Gewoon Jensje Janse op RBquote:
Snelle editquote:Op maandag 18 maart 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij dacht toch ook niet dat ik 'm ging gebruiken he? Gewoon Jensje Janse op RB
Die met dat roeibankjequote:Op maandag 18 maart 2013 10:37 schreef Fuszy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_sportschool.html
deze is echt ziek
343 of 3421 lijkt me als je dat wil...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Djeetje het volgende:
Is 4321 niet beter met die goeie LM en RM's in de Bundesliga.
Of een keer iets heel anders zoals 3412 ?
In 4321 heb je geen LM en RM he...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Djeetje het volgende:
Is 4321 niet beter met die goeie LM en RM's in de Bundesliga.
Of een keer iets heel anders zoals 3412 ?
Hoezo ?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
343 of 3421 lijkt me als je dat wil...
Jij bent dus zo een die de hele tijd de sprintknop houdt ingedrukt... Bloedirritant dat soort mensen.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
barnetta![]()
![]()
![]()
schurrle is na 1 helft al moe
E. Iemand olic al geprobeerd ?
Je kan een LM LF maken he.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In 4321 heb je geen LM en RM he...
Klopt, maar dat speelt ook direct heel anders. Ik weet niet of een normale RM ook als RF goed tot zijn recht komt.quote:
4 wingersquote:
Hahaha goede balansquote:Op maandag 18 maart 2013 10:52 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Verdediging mag je zelf doen.
IF's hebben toch geen chem nodig
E: Blas en Arnautovic omwisselen
Hebben allemaal een prima Balance ja, Robben bijvoorbeeld 95.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hahaha goede balans
Ga gewoon zoiets maken, omdat YOLO.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hebben allemaal een prima Balance ja, Robben bijvoorbeeld 95.
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hebben allemaal een prima Balance ja, Robben bijvoorbeeld 95.
lol_hboquote:
Dit ja. Altijd gezeik. Kantjeslopers, mensen die van harde discipline houden, mensen die hun gedachtengang en werkwijze willen doordrukken, enz enzquote:
want dat hen je op de uni niet?quote:
Niet in dezelfde debiele hoeveelheid als op het hbo. Daarbij al helemaal niet bij de opleiding die ik ga doen.quote:
waar hoor je mij zeggen dat ik altijd met de sprintknop ingedrukt speel ? bij mij moeten de LM en RM ook aardig wat verdedigend werk opknappen. dan is schurrle gewoon snel moe. op rechts staat muller, die dit veel langer vol kan houden. heeft niks met lang sprintknop indrukken te maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent dus zo een die de hele tijd de sprintknop houdt ingedrukt... Bloedirritant dat soort mensen.
beetje zoals FOK!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Altijd gezeik. Kantjeslopers, mensen die van harde discipline houden, mensen die hun gedachtengang en werkwijze willen doordrukken, enz enz
Mensen gebruiken de linkerkant over het algemeen meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar hoor je mij zeggen dat ik altijd met de sprintknop ingedrukt speel ? bij mij moeten de LM en RM ook aardig wat verdedigend werk opknappen. dan is schurrle gewoon snel moe. op rechts staat muller, die dit veel langer vol kan houden. heeft niks met lang sprintknop indrukken te maken.
mooi middenveldquote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
wtfff kom net een sick team tegen in divisie 2ik moest winnen voor het kampioenschap.
[ afbeelding ]
en dan dit:
[ afbeelding ]
Dat was zijn broertje.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
wtfff kom net een sick team tegen in divisie 2ik moest winnen voor het kampioenschap.
[ afbeelding ]
en dan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[ afbeelding ]
en dan dit:
[ afbeelding ]
Het zijn van die lelijke Nederlandse betweters, Heb tot 3 uur Fifa zitten spelen. Vanmiddag ga ik dus lekker terug mn bed in.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Altijd gezeik. Kantjeslopers, mensen die van harde discipline houden, mensen die hun gedachtengang en werkwijze willen doordrukken, enz enz
Best een aardig tweede team hoor. In het eerste team dan gewoon TOTY Ronaldo en TOTY Falcao.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zo'n duur kut team maken?
dat is raar :S dan zou muller alleen verdedigend werk moeten doen en schurrle alleen aanvallend.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen gebruiken de linkerkant over het algemeen meer.
Ja, maar als je blijkbaar zoveel te besteden hebt, dan pak je die linkerkant toch aan?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Best een aardig tweede team hoor. In het eerste team dan gewoon TOTY Ronaldo en TOTY Falcao.
Prima linkerkant hoor... Alaba, Ribery, Schweini allemaal leuke spelers, Dante is ook een prima verdediger. Sowieso is het een Duitser waarschijnlijk...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als je blijkbaar zoveel te besteden hebt, dan pak je die linkerkant toch aan?
Serie A of BPL.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het zijn van die lelijke Nederlandse betweters, Heb tot 3 uur Fifa zitten spelen. Vanmiddag ga ik dus lekker terug mn bed in.
Jaa of (S)IF Bale en wat andere dure boys.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima linkerkant hoor... Alaba, Ribery, Schweini allemaal leuke spelers, Dante is ook een prima verdediger. Sowieso is het een Duitser waarschijnlijk...
Valt wel mee, gewoon wat aanvallendquote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaa of (S)IF Bale en wat andere dure boys.
Ik bedoelde meer dat het team (qua prijs) nogal uit balans is.
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als je blijkbaar zoveel te besteden hebt, dan pak je die linkerkant toch aan?
Serie A of BPL.
O GOD.... 5K!?!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:25 schreef vandermar het volgende:
Gisteren IF Ronny gekocht, nu 5K minder waard
Je hebt gelijk, ik discard hem wel om te laten zien dat ik een ruige kornuit ben.quote:
Klopt, ik ben er ook fan vanquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Wefut is trouwens erg mooi geworden, werkt ook chill
10 centimeter minimaal wordt er verwacht. Ik heb 's avonds een partijtje in Groningenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen in Friesland dan toch?
Ai...zou klote zijn als we weer een weekend niet kunnen voetballenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 centimeter minimaal wordt er verwacht. Ik heb 's avonds een partijtje in Groningen
Ik moet er nog goed naar kijken. Te druk geweest met mn Altidoresquote:Op maandag 18 maart 2013 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Wefut is trouwens erg mooi geworden, werkt ook chill
Ja zelfs nog Bale daar op LMquote:Op maandag 18 maart 2013 11:25 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets met IF spelertjes bedoel je?
Ah tyf op, nog een keer? En in Brabantquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 centimeter minimaal wordt er verwacht. Ik heb 's avonds een partijtje in Groningen
Weet ik nietquote:Op maandag 18 maart 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah tyf op, nog een keer? En in Brabant?
Als er een NAC-speler was geweest die dit had geflikt, had-ie echt beter kunnen uitkijken naar een andere clubquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef Revontulet het volgende:
Ik denk dat ik Kaboul en Ramires deze fut echt al 10 keer heb gekocht en weer verkocht maar dan toch weer gekocht
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als er een NAC-speler was geweest die dit had geflikt, had-ie echt beter kunnen uitkijken naar een andere club
En ergens is het nog terecht ook, die gast moet dat niet doen. Je hoort loyaal te zijn aan je werkgever.quote:
Wat is er met hem?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als er een NAC-speler was geweest die dit had geflikt, had-ie echt beter kunnen uitkijken naar een andere club
Wat is jouw clubnaam? Ben op zoek naar SIF Altidore (wat een timing, I knowquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet er nog goed naar kijken. Te druk geweest met mn Altidores
Kan zijn, maar hij zal daar nooit zo rondlopen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
(Lurling is van huis uit ook een Feyenoorder en dat is ook zijn club)
Mark-Jan Fledderus is een Feyenoorder in hart en nieren en zit met enige regelmaat op de tribunequote:
Dus?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mark-Jan Fledderus is een Feyenoorder in hart en nieren en zit met enige regelmaat op de tribune
Je weet maar nooitquote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hij zal daar nooit zo rondlopen.
Dat PSV een kneuzen club is en jij je speknek moet houden, haakneus.quote:
Als Lurling iets is, dan is het wel een Bosschenaarquote:Op maandag 18 maart 2013 11:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
(Lurling is van huis uit ook een Feyenoorder en dat is ook zijn club)
Oke dikke. Ga nou maar naar die cursus van je...quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat PSV een kneuzen club is en jij je speknek moet houden, haakneus.
Nu moet je snel oprotten. Beetje Mathijs beledigen hoe haal je het in je hoofdquote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
En een NAC-erquote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als Lurling iets is, dan is het wel een Bosschenaar
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haalde het niet in mijn hoofd, ik typte het zonder na te denkenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu moet je snel oprotten. Beetje Mathijs beledigen hoe haal je het in je hoofd
Da is toch godverredomme nie te geloven. Nou moe je echt ophouden\\quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, schoenmaat van mequote:Op maandag 18 maart 2013 11:52 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rtin_compilatie.html![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu moet je snel oprotten. Beetje Mathijs beledigen hoe haal je het in je hoofd
Het is goed. Ik ken nu de ware aard van jou VDM. Ik hou je in de gaten....quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry, schoenmaat van meIk zal niet meer flauw doen
FC MUTS, FC De Hufters en FC Beatsquote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Wat is jouw clubnaam? Ben op zoek naar SIF Altidore (wat een timing, I know), dus dan ik er net zo één van een FOK!-er kopen.
JA!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En jij gaat om de fouten van die jongeman lachen? Knap hoor [ afbeelding ]
bek dichtquote:Op maandag 18 maart 2013 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
ga nou niet lopen zeiken, ik word helemaal gek van die gozer
Het zal wel zoiets worden:quote:Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo functioneringsgesprekje, ben benieuwd
Nou, eerlijk gezegd dacht ik aan een paar procentjes erbijquote:Op maandag 18 maart 2013 11:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het zal wel zoiets worden:
Zit je godverdomme ons handelswaar voor lagere prijzen te verkopen. Wil je potverdorie ook nog maar 4 dagen gaan werken. Wat denk jij, pannenkoek?
Hoop het voor je. Is wel handig met een kleine op komstquote:Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd dacht ik aan een paar procentjes erbij
Jij werkt zeker bij een bank!?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd dacht ik aan een paar procentjes erbij
Daar hebben we rekening mee gehouden hoor. Baby's zijn duur, dus we hebben gekeken of het financieel allemaal goed te doen blijft. Moet lukken. Maar die paar procentjes zouden gewoon mooi zijn. Blijk van waardering enzoquote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoop het voor je. Is wel handig met een kleine op komst
Nee en nee. Gesprek nuquote:Op maandag 18 maart 2013 12:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij werkt zeker bij een bank!?
HET IS GODVERDOMME CRISIS, INLEVEREN ZUL JE !1!!11!
Vast PS3, of niet? Kon erg weinig SIFs vinden, en allemaal 38k+. Gelukkig een minuutje gewacht waardoor ik 'm nu in de goede formatie (4-3-3) voor 30k op de kop heb getikt.quote:
Gewoon fokken tijdens je functioneringsgesprek..baasquote:
Ja, op de ps3 verkopen ze onder de 20K niet zo hard als op de xbox helaas.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Vast PS3, of niet? Kon erg weinig SIFs vinden, en allemaal 38k+. Gelukkig een minuutje gewacht waardoor ik 'm nu in de goede formatie (4-3-3) voor 30k op de kop heb getikt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog 5 uur tot vertrek naar tentamen.
Uren geleerd : 0
YOLO!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog 5 uur tot vertrek naar tentamen.
Uren geleerd : 0
Boeiendquote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Als je nu nog een goed punt haalt is dat echt een zwaktebod van het tentamen en het vak.
Of ik ben een koningquote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Als je nu nog een goed punt haalt is dat echt een zwaktebod van het tentamen en het vak.
Nee. Anders zou het veel te makkelijk zijn natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of ik ben een koningZoveel stof is het niet
Mag je een GR ?
Toen ik begon met mijn studie mocht dat nog, maar daarna werd het snel afgeschaftquote:Op maandag 18 maart 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of ik ben een koningZoveel stof is het niet
Mag je een GR ?
Als ik het in Noteflio zet kunnen ze het niet wissenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik begon met mijn studie mocht dat nog, maar daarna werd het snel afgeschaft
Ze hebben het ook nog 1 jaar wel gedaan, maar dan werd iedere GR handmatig gewist door een examinator. Dat bleek iets teveel werk te zijn
tot en met hoofdstuk 6 dacht ikquote:Op maandag 18 maart 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs, is het tot en met HF 6 of 7?
Hoofdstukje over werkloosheid. Ook erg lastigquote:
Dat is het enige hoofdstuk wat ik nog moetquote:Op maandag 18 maart 2013 12:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoofdstukje over werkloosheid. Ook erg lastig![]()
Ik ga even in bad samenvatting doorlezen, en dan midtermsnog een keer doorkijken. Denk dat het wel moet gaan lukkenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is het enige hoofdstuk wat ik nog moet
Wtfquote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga even in bad samenvatting doorlezen, en dan midtermsnog een keer doorkijken. Denk dat het wel moet gaan lukken![]()
Later
? Ik heb voor 3 euri zo'n samenvattinkje gekocht. Toppiequote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
? Ik heb voor 3 euri zo'n samenvattinkje gekocht. Toppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |