PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:
Nee ik bedacht me inmiddels al dat dat niet konquote:
Zhano is een gebruiker van het eerste uur.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik bedacht me inmiddels al dat dat niet kon
Dan issie het dus welquote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zhano is een gebruiker van het eerste uur.
Ben je iets aan het aanpassen bij de site? Ik krijg php error als ik spelers comparequote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zhano is een gebruiker van het eerste uur.
Allebei High/High. Ramires slapper en minder goed in verdedigen. Sandro weer trager en iets minder soepel.quote:
Sorry ik begin er niet meer aanquote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand?
Niet te duur graag.
quote:
quote:
Lucas en Lavezzi zijn veel, maar niet kut ouwe reus.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
Ik heb Zlatan, maar in 451 was ie braat. Nu geen idee meer wat ik moet maken. Al die PSG lui zijn kut verder....
TOTY Marcelo, Miranda, Heltonquote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand?
Niet te duur graag.
Lucasquote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lucas en Lavezzi zijn veel, maar niet kut ouwe reus.
Maar er is geen een opstelling waar die 2 samen in kunnen en kunnen linken met Zlatan.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
451quote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar er is geen een opstelling waar die 2 samen in kunnen en kunnen linken met Zlatan.
Wel?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar er is geen een opstelling waar die 2 samen in kunnen en kunnen linken met Zlatan.
Ja lekker Lavezzi op Cam zettenquote:
LMquote:Op maandag 18 maart 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja lekker Lavezzi op Cam zetten
Oh 4411 wel natuurlijkquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit idd. Heb wel eens het idee dat die knul gewoon een kwartier gaat te schijten tijdens sommige wedstrijdenquote:
In 451 linken alleen de Cams met de spitsen toch?quote:
Moet dat dan? Ze krijgen zo al genoeg chemquote:Op maandag 18 maart 2013 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In 451 linken alleen de Cams met de spitsen toch?
quote:
Waarom vergeet ik die 2 altijd als ik over dit soort dingen nadenkquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ze krijgen zo al genoeg chem
Of gewoon 4-3-3 als CMquote:Op maandag 18 maart 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Waarom vergeet ik die 2 altijd als ik over dit soort dingen nadenk
Linken die met de spitsen ja? Die opstelling heb ik uberhaupt nog nooit gezienquote:
De CF en LM jaquote:Op maandag 18 maart 2013 00:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Linken die met de spitsen ja? Die opstelling heb ik uberhaupt nog nooit gezien
Mehh zou ik niet maken iigquote:Op maandag 18 maart 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
http://wefut.nl/squad/206
Dit is echt niet zo super kut
Verdedigende CM van 1m12quote:Op maandag 18 maart 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
http://wefut.nl/squad/206
Dit is echt niet zo super kut
Ik wil alleen laten zien dat er echt wel genoeg mogelijkheden zijn hoorquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen vroeg tentamen
Succesquote:Op maandag 18 maart 2013 00:58 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen vroeg tentamen
We hebben pas om 7 uur 's avondsquote:
Haha okequote:Op maandag 18 maart 2013 01:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We hebben pas om 7 uur 's avonds
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
Ik schenk net een bakje vla in en het zag er wat klonterig uit, maar na een beetje roeren leek het gewoon normaal. Ik nam 1 hap en nu zit alles op de bank.Uit reactie spuugde ik alles uit, zo zuur was het. Op het pak stond 08-03.
More plzquote:Op maandag 18 maart 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
Ik schenk net een bakje vla in en het zag er wat klonterig uit, maar na een beetje roeren leek het gewoon normaal. Ik nam 1 hap en nu zit alles op de bank.Uit reactie spuugde ik alles uit, zo zuur was het. Op het pak stond 08-03.
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
[ afbeelding ]
http://espnfc.com/news/st(...)city-players?cc=5739
Dat doen we volgend jaar ook niet meerquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat doen we volgend jaar ook niet meer
Told ya allquote:Op maandag 18 maart 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoorde het zostraks van een vriend ja, maar die zei dat het een BBC journo was. Maar lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
[ afbeelding ]
Ja heb ze net gekekenquote:Op maandag 18 maart 2013 01:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee Thad, The Crew heeft echt leuke filmpjes geupload dit weekend
Ik ook, trustequote:Op maandag 18 maart 2013 01:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja heb ze net gekeken
Nu ga ik pitten
"Maar na een beetje roeren leek het gewoon normaal"quote:Op maandag 18 maart 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
ik wel, voor die ene euro extra hoef je het niet te latenquote:Op maandag 18 maart 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het mooiste was geweest dat de spelers van Man City het niet merkte, dat bij elkaar gekocht zooitjequote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen pakte ik af en toe eens een ep mee en bleek het geniaal te zijn. Ik ken maar weinig mensen die het leuk vinden eigenlijk..dus vloeken is het sowieso niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ga ff vloeken: Ik snap echt niet wat mensen aan Seinfeld vindenOff Centre daarentegen
jup. Wel een matig team..voor een team dat zoveel kostquote:Op maandag 18 maart 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Met Spartak Bocchetti is dit toch gewoon 99 chem?
Jepquote:Op maandag 18 maart 2013 01:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Met Spartak Bocchetti is dit toch gewoon 99 chem?
Moah, voor jou misschien. Heb eerder gespeeld met Bocchetti, Garay, Pastore, Santon en die RB en het zijn gewoon goede spelers imho. Maar je moet toch iets als je niet al die PSG hansworsten wilquote:Op maandag 18 maart 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. Wel een matig team..voor een team dat zoveel kost
Ik heb die zure smaak nog in m'n mond.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
"Maar na een beetje roeren leek het gewoon normaal"
Ik moest lachen![]()
En dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 01:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, doe dit eens klikbaar maken!
Gewoon, linken naar het betreffende team/land etc? Zo kun je gemakkelijk linkende spelers zoekenquote:
Er zit een knopje "strong links" op de pagina van de speler.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon, linken naar het betreffende team/land etc? Zo kun je gemakkelijk linkende spelers zoeken
Oh ja, zo kan het ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zit een knopje "strong links" op de pagina van de speler.
Ik wilde even snel links maken naar de pagina's die Reemi heeft gemaakt, maar die code is nog van toen ik net 2 weken was begonnen met het leren van PHP.quote:
Hehe, trusten knulquote:Op maandag 18 maart 2013 01:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wilde even snel links maken naar de pagina's die Reemi heeft gemaakt, maar die code is nog van toen ik net 2 weken was begonnen met het leren van PHP.Morgen maar even herschrijven en linkjes maken.
Ik ga nu slapen, later boys.
Ik ben fan van Seinfeldquote:Op maandag 18 maart 2013 01:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen pakte ik af en toe eens een ep mee en bleek het geniaal te zijn. Ik ken maar weinig mensen die het leuk vinden eigenlijk..dus vloeken is het sowieso niet.
Off Centre is sowieso briljant
Jij kreeg wel een pre-order pack?quote:Op maandag 18 maart 2013 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niks moois in mijn wekelijkse gratis pack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |