Je hebt gevleugelde spitsen maar dit is een van mijn gevleugelde uitspraken die ik al jaren hanteer net zoals Johan zijn eigen gevleugelde uitspraken heeft wat ertoe heeft geleidt dat hij nu nog steeds kan leven van de voetbal.quote:
Jouw opa had een hekel aan voetbal?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:32 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]
Ja toch? Zelfs mijn opa had een hekel aan hem.
Staan nog een hoop prijzen en boeken in een kast bij mijn oma plus zijn verleden bij de dorpsclub.quote:
Er zijn op dit forum meer mensen die een hekel hebben aan Messi dan ooit tevoren. Kennelijk gebeurt dat automatisch als de media lovend is over een speler of als de speler gewoon met afstand de beste ter wereld is. Het blijft triest dat mensen hun mening zo laten beïnvloeden door de media, maar goed.quote:
Is die andere Sven Kramer?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:46 schreef Rickazio het volgende:
die 2 linkse joden (letterlijk en figuurlijk)
[ afbeelding ]
Ja die was te vroeg gewisseldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde, was een goede speler bij Vitesse.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:33 schreef JochemP het volgende:
[ afbeelding ]
De voorganger van Suarez. Vroeger noemden wij tijdens het voetballen een schwalbe altijd een 'Machlas'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |