Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
71quote:
Nr 4quote:Op zondag 24 maart 2013 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pain game meisje aka Fleur heeft welk nr koffer
Dan kunnen ze je nog beter een Sierd de Vos koekkoeksklok geven.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
10k bij de Bijenkorf, daar zit je zo aan.
10.000 euro van de bijenkorf betaal je ook belasting overquote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
ik had liever de 10.000 euro van de bijenkorf dan een auto waar je belasting & apk over moet betalen
oh jaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
10.000 euro van de bijenkorf betaal je ook belasting over
Alleen kansspelbelasting, lijkt me toch?quote:
Grapje mag ik hopen?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
ik had liever de 10.000 euro van de bijenkorf dan een auto waar je belasting & apk over moet betalen
kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen kansspelbelasting, lijkt me toch?
nee.. die auto, als je die zou willen verkopen, mag je het eerste jaar niet verkopen.quote:
Says who?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee.. die auto, als je die zou willen verkopen, mag je het eerste jaar niet verkopen.
Ik weet niet waar dat staat, maar als dat zo is, zet je hem een jaar in je schuur en verkoop je hem daarna voor meer dan 10kquote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee.. die auto, als je die zou willen verkopen, mag je het eerste jaar niet verkopen.
Wel verslagen in de bekertquote:
wat een onzin, je wint 'm toch en dan is het jouw eigendom om er mee te doen en laten wat je wiltquote:Op zondag 24 maart 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dagje weg uit het bejaarde huisquote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef Adelante het volgende:
Wat doe je in die show als je niet eens achter zo'n desk wilt
10000 euro met de kansgeneratorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef Adelante het volgende:
Wat doe je in die show als je niet eens achter zo'n desk wilt
Nee alleen Ferry netquote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef Adelante het volgende:
Ik snap het niet helemaal: krijgt een heel vak zo'n prijs als de geselecteerde daarvoor kiest
Alleen de geselecteerde, tenzij het de 500 euro prijs isquote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef Adelante het volgende:
Ik snap het niet helemaal: krijgt een heel vak zo'n prijs als de geselecteerde daarvoor kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |