SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
twitter:Ad8mmaher twitterde op zaterdag 16-03-2013 om 09:54:25Onderschatten maakt je zwakker en dan verlies je!! reageer retweet
Denk het niet .quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Type-R het volgende:
Die AD-reporter, zou die voor Feyenoord zijn???
Is voor nac.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Type-R het volgende:
NACquote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Type-R het volgende:
matige verdediging een optie?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heel veel Ajax-supporters willen ook weten hoe het toch komt dat Ajax zo vaak knullige domme tegengoals krijgt.
Is die iddquote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Type-R het volgende:
voor nacquote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Type-R het volgende:
het is een Xerxaanquote:Op zondag 17 maart 2013 22:39 schreef Type-R het volgende:
Echt he bah bahquote:Op zondag 17 maart 2013 22:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vilhena En boetius is bij het nl. Elftal is sowieso schandalig.
Effectbejag dit dat.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat Sjoerd doet is geen journalistiek.
Vilhena is het net niet. Boëtius is wel van toegevoegde waarde, aangezien Robben volgend jaar geblesseerd zal zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 22:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
niet het nieuwsgevolgd?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Weet je zeker dat je Studio Voetbal op hebt?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Sjoerd je hebt niks nuttigs te vertellen man, met je clichés en geforceerd tegengas (zonder argumetnen overigens) geven.
En dan kritiek op Derksen hebben
De bekentenis van Boogerd is een mooie afleidingsmanouvre om de aandacht bij ons weg te halen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
bij Feyenoord hebben ze de goede potjes doping gevonden
Derksen, kom op zeg die man heeft zijn geloofwaardigheid al jaren geleden verloren. comedy programma dat VI met een niveau waar echte meisjes in de jungle nog niet jaloers op is.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Sjoerd je hebt niks nuttigs te vertellen man, met je clichés en geforceerd tegengas (zonder argumetnen overigens) geven.
Ik twijfel inderdaad wel... dit is zelfs NOS onwaardig.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Studio Voetbal op hebt?
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kunnen we bazoer ook wel gaan uitnodigen.
Sjoerd schreef ook een tijdje voor VI en is daar eruit gegooid .quote:Op zondag 17 maart 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dacht dat hij vrijwillig weg was gegaan voor meer geld naar AD, maar hij is dus ontslagen?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjoerd schreef ook een tijdje voor VI en is daar eruit gegooid .
Oud zeer ?
Topjeugdquote:Op zondag 17 maart 2013 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]wat een beest
prachtige speler uit de jeugd van ajax
VI valt op het gebied van ontslagen ook niet serieus te nemen. Zelfs Emile Schelvis is daar ontslagenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjoerd schreef ook een tijdje voor VI en is daar eruit gegooid .
Oud zeer ?
Rust van de kampioenquote:
Hij lult echt zoveel onzinquote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Waarom krijgt die nobody zoveel spreektijd?
zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Topjeugd
Vormen spelers al van jongs af aan!
Goed overleg heet zoiets dan..quote:Op zondag 17 maart 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vrijwillig weg was gegaan voor meer geld naar AD, maar hij is dus ontslagen?
Welke nobody?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Waarom krijgt die nobody zoveel spreektijd?
Alibi duikje.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
mooie showduik wel, al doet pietje het toch wat beter.
schijt programquote:Op zondag 17 maart 2013 22:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Elke uitzending zelfde onderwerpen en zelfde teksten. Feyenoord en de jonge internationals. V basten die zo leuk wint. Psv kritiek, ajax wisselvalligheid. Welke gast je er neer zet, zelfde tekst.
Ja, waarom gaat ie niet als een zoutzak op de bank zitten?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:49 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje Ronald Koeman, heb je zoveel meegemaakt in je carrière, ga je zo tekeer.
Kum en Kumsquote:
lachwekkend inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 22:49 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Last van een beetje stressquote:Op zondag 17 maart 2013 22:49 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziek. Over dat peutersteek drama maak je geen grappen.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Sjoerd een kankerbaas van de bovenste plank is.
En ze vraagsteller dan aankijken alsof het de meest belachelijke vraag ooit isquote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De antwoorden van de Boer zijn koning.
paxcon heeft bronnen, spannend.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb geen officiele bron, maar wacht maar af.
Heb je weer een onderzoek ingesteld?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb geen officiele bron, maar wacht maar af.
Frank is een held.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
En ze vraagsteller dan aankijken alsof het de meest belachelijke vraag ooit is
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Kan die gast niet even twee minuten z'n bek houden?
Jack presenteert het geheel hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Kan die gast niet even twee minuten z'n bek houden?
Is al tig keer geweest hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het toch mooi dat ze bij Studio Voetbal altijd wel weer een ander persoon/journalist weten te vinden en introduceren die je niet echt kende, en waar je je nu de tyfus aan kunt ergeren.
Dat is ook een talent.
Precies. Hij kijkt steeds van: zijn dit je beste vragen?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
En ze vraagsteller dan aankijken alsof het de meest belachelijke vraag ooit is
Als je Sjoerd niet kent is dat eerder te wijten aan je eigen beperkte kennis omtrent de voetbaljournalistiek. Want als trouwe VI fapper zal je natuurlijk alleen Derksen kennen en misschien een Thijs Slegers.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het toch mooi dat ze bij Studio Voetbal altijd wel weer een ander persoon/journalist weten te vinden en introduceren die je niet echt kende, en waar je je nu de tyfus aan kunt ergeren.
Dat is ook een talent.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Het woordje respect in de voetballerij komt mijn neus uit.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Zelden zoveel onjuistheden in een post gezien. Da's ook een talent!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je Sjoerd niet kent is dat eerder te wijten aan je eigen beperkte kennis omtrent de voetbaljournalistiek. Want als trouwe VI fapper zal je natuurlijk alleen Derksen kennen en misschien een Thijs Slegers.
Sjoerd is een baas, met vlijmscherpe analyses en zeer vermakelijke columns.
Jij hebt als Heerenveen supporter helemaal geen neus.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Wat?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij hebt als Heerenveen supporter helemaal geen neus.
Dat betuigd van weinig respect. Jij bent het probleemquote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft Sjoerd Mossou nog een goede column over geschreven.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Bedankt voor de tipquote:
Meen je?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft Sjoerd Mossou nog een goede column over geschreven.
Er zijn anders weinig dingen op te merken aan zijn analyses omtrent voetbalwedstrijden. Je mag me er graag op één wijzen. Verder is het gegeven "een vermakelijke column" een mening, en kan derhalve geen feitelijke onjuistheid zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zelden zoveel onjuistheden in een post gezien. Da's ook een talent!
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je Sjoerd niet kent is dat eerder te wijten aan je eigen beperkte kennis omtrent de voetbaljournalistiek. Want als trouwe VI fapper zal je natuurlijk alleen Derksen kennen en misschien een Thijs Slegers.
Nou, hij heeft er een column over geschreven.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft Sjoerd Mossou nog een goede column over geschreven.
Dat is zijn werk ja, colums schrijven.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nou, hij heeft er een column over geschreven.
Nee anders krijgt Sjek morgen visite.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
Meer over Ajax goffetomme, je nodigt Frank toch uit
Frank's mening over respect is ook interessant.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
Meer over Ajax goffetomme, je nodigt Frank toch uit
Logisch, gezien de leeftijdquote:
Frankiequote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef mrstylo het volgende:
Frank de Boer is best een baas eigenlijk.
deze man maakt NL nog eens WKquote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef mrstylo het volgende:
En Pelle heeft het alleen bij Feyenoord goed gedaan.quote:
Advocaat, Koeman en De Boer.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:59 schreef mrstylo het volgende:
Bony is sterker en beter over de grond, Pelle in de lucht. Ajax verzorgd en niet met hoge ballen.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Mossou vs. Thijs Slegers 1-0
Hij is niet eens clubwatcher en komt eerder met het nieuws.
Zoals het hoortquote:Op zondag 17 maart 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Pelle heeft het alleen bij Feyenoord goed gedaan.
Dan moet er nog wel even een iets betere lichting aankomen.quote:
Maakt toch niet veel uit dat hij dit niet wist? Hij heeft hiervoor alles geweten, dus maakt niet veel uit.quote:
Daar is Tomquote:Op zondag 17 maart 2013 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Thijsie heeft meteen de telefoon gepakt natuurlijk
Heb wel vertrouwen in Art Langerer.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Thijsie heeft meteen de telefoon gepakt natuurlijk
Dat snap ik. Die zijn altijd hoogstaand natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zat te wachten op je deskundige analyses
Morgen weer JO-HANquote:Op zondag 17 maart 2013 23:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bedankt voor je deskundige bijdrage, Sjoerd
Is daar al een topique van?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:04 schreef Abed het volgende:
Snel schakelen naar Rtl7 zo voor verse Snor.
Clasie niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:05 schreef Evertjan het volgende:
alle spelers die Louis heeft geselecteerd hebben goed gespeeld dit weekend
Dat heeft Louis al gezegd.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:05 schreef Evertjan het volgende:
alle spelers die Louis heeft geselecteerd hebben goed gespeeld dit weekend
Rtl 7 is Derksen nuquote:Op zondag 17 maart 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMME NET TE LAAT MET ZAPPEN!
Rayman
Oke manquote:Op zondag 17 maart 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga denk ik VI van vrijdag voor de 3e keer kijken. Heb hem opgenomen, vrijdag bij een mattie hem half gezien daarna thuis op de mp4 en nu nog een keertje denk ik
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga denk ik VI van vrijdag voor de 3e keer kijken. Heb hem opgenomen, vrijdag bij een mattie hem half gezien daarna thuis op de mp4 en nu nog een keertje denk ik
Er is ook echt iets mis met jou hequote:Op zondag 17 maart 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
2-3quote:Op zondag 17 maart 2013 23:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1-3 gewonnen, ik denk dat hij wel blij is ja.
Dat is het eerste wat ik oversla in het AD, verschrikkelijk slechte columns die de plank altijd misslaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troll poging toch?quote:
Jij bent geabonneerd op het AD?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik oversla in het AD, verschrikkelijk slechte columns die de plank altijd misslaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)lijkt-me-prima.dhtmlquote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik oversla in het AD, verschrikkelijk slechte columns die de plank altijd misslaan.
De columns van Sjoerd vind ik toch 10x beter dan wat Van Nijnatten allemaal schrijft.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, regionale krant die erbij zit is het voordeel en ondanks vaak kut artikelen heeft het wel een zeer uitgebreide sportkrant erbij wat andere kranten niet hebben.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent geabonneerd op het AD?_______!
Ja, dat is al jaaaaren bekend.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
maar zend de NOS het WK nog wel uit volgend jaar?
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)nder-te-lachen.dhtmlquote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)lijkt-me-prima.dhtml
Kon je dit niet hebben jochie
Wie de fuck is Sjoerd om te bepalen hoe de sfeer bij Ajax zou moeten zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie the fuck zijn die nep-Argentijntjes die mr.bigstar Stevenmac26 van de F-Side jawel gaan vertellen dat ze hoempa hoempa hoempa met de trommel en blote bast moeten doenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie de fuck is Sjoerd om te bepalen hoe de sfeer bij Ajax zou moeten zijn?
Terwijl hij gewoon lekker over de wedstrijd wil zeiken met een biertje in zijn hand.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie the fuck zijn die nep-Argentijntjes die mr.bigstar Stevenmac26 van de F-Side jawel gaan vertellen dat ze hoempa hoempa hoempa met de trommel en blote bast moeten doen
Best goed column.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach, dan weet je de verhoudingen niet. F-side had vroeger ook mega veel trommels hequote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie the fuck zijn die nep-Argentijntjes die mr.bigstar Stevenmac26 van de F-Side jawel gaan vertellen dat ze hoempa hoempa hoempa met de trommel en blote bast moeten doen
410'ers die F-siders gaan commanderen zie je het voor jequote:Op zondag 17 maart 2013 23:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, dan weet je de verhoudingen niet. F-side had vroeger ook mega veel trommels he
Van Nijnatten is echt slecht, eerst kon je op die colums reageren en toen werd iedere week die column helemaal afgezeken. Opeens kon je toen niet meer op hem reageren.quote:
Daar weet jij alles van.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
410'ers die F-siders gaan commanderen zie je het voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |