PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Niet die random shit met mij kunnen doen. Maar dit wel. Sukkeltjequote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi teamZet denk ik dan Dede als RCB en IF Paulinho op CDM, als ik het ga maken
Ik heb vandaag ook echt helemaal verneukt door niets te doenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet die random shit met mij kunnen doen. Maar dit wel. Sukkeltje
hier wat aan? Wel mijn mening maar ofcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Moet voldoende zijn, maar als ik jou was zou ik Pauls hulp zeker niet afslaanquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier wat aan? Wel mijn mening maar ofcVoor de 'fout' staat dus mijn optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Toen ik eindexamen deed ook niet. Gelukkig maarquote:Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef Reemi het volgende:
Wij hebben helemaal geen spreekbeurten bij Engels
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier wat aan? Wel mijn mening maar ofcVoor de 'fout' staat dus mijn optie
Sowieso iets zeggen in de trant van "hoi ik ga mijn spreekbeurt houden over olifanten. olifanten zijn hele mooie grote dieren."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:08 schreef detennismaster het volgende:
Mijn stukje voor mijn Engels mondeling, wat vinden jullie van mijn Engels?Vrij veel zinnen zouden veel beter zijn als ze zouden worden herschreven, maar Barca is erop. Je weet zelluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twintig jaar geleden was alles anders he larsquote:Op zondag 17 maart 2013 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen ik eindexamen deed ook niet. Gelukkig maar
This was my speakturn.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
En lekker afsluiten met:
Dit was mijn spreekbeurt.
Weet nog dat ze op hbo altijd zeide ndat je dat nooit moest doen.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
En lekker afsluiten met:
Dit was mijn spreekbeurt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Weet nog dat ze op hbo altijd zeide ndat je dat nooit moest doen.
Vervolgens op de uni, echt IEDEREEN eindigde daarmee of iets wat daar op leek(ja ik ook)
Je moet pakkend afsluiten, of mensen een prettige dag wensen. 1 van de 2quote:Op zondag 17 maart 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Weet nog dat ze op hbo altijd zeide ndat je dat nooit moest doen.
Vervolgens op de uni, echt IEDEREEN eindigde daarmee of iets wat daar op leek(ja ik ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |