Laten we hopen dat je zo moet schijten.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef opreis het volgende:
got to be shitting me, eerste goal mis ik omdat ik drinken ga halen, tweede omdat ik ga pissen.
Al geweest vandaag dus kans acht ik kleinquote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je zo moet schijten.
Honger krijgt dan. Als dat betekent dat iemand er nog eentje inprikt.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Al geweest vandaag dus kans acht ik klein
ik ga zo wel even mn tandenpoetsenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Honger krijgt dan. Als dat betekent dat iemand er nog eentje inprikt.
Messi: Ik wil net zo'n doelpunt maken als Siemquote:Op zondag 17 maart 2013 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kopie van het doelpunt van Siem de Jong vanmiddag
oké en nu?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi: Ik wil net zo'n doelpunt maken als Siem
Lionel Messi zei voor de wedstrijd tegen Rayo Vallecano de wedstrijd tussen AZ en Ajax te hebben gekeken om Cuenca te kunnen supporteren maar keek stiekem naar zijn idool Siem.
"Ik hoop dat ik net zo'n doelpunt kan maken als Siem, het zal lastig worden maar ik ga alles geven om dat te bewerkstelligen. Siem is een groot voorbeeld voor mij en ik kijk enorm tegen hem op" aldus de Argentijn.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi: Ik wil net zo'n doelpunt maken als Siem
Lionel Messi zei voor de wedstrijd tegen Rayo Vallecano de wedstrijd tussen AZ en Ajax te hebben gekeken om Cuenca te kunnen supporteren maar keek stiekem naar zijn idool Siem.
"Ik hoop dat ik net zo'n doelpunt kan maken als Siem, het zal lastig worden maar ik ga alles geven om dat te bewerkstelligen. Siem is een groot voorbeeld voor mij en ik kijk enorm tegen hem op" aldus de Argentijn.
Nu heb ik even zitten tellen.quote:
Komt aardig in de buurt van Siem de Jong jaquote:Op zondag 17 maart 2013 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu heb ik even zitten tellen.
Lionel Messi 2012-13.
THUIS 18
2, 0, 0, 2, 0, 2, 2, 2, 1, 4, 1, 1, 1
UIT 22
2, 2, 0, 3, 2, 2, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 2, 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |