Laten we hopen dat je zo moet schijten.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef opreis het volgende:
got to be shitting me, eerste goal mis ik omdat ik drinken ga halen, tweede omdat ik ga pissen.
Al geweest vandaag dus kans acht ik kleinquote:Op zondag 17 maart 2013 21:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je zo moet schijten.
Honger krijgt dan. Als dat betekent dat iemand er nog eentje inprikt.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Al geweest vandaag dus kans acht ik klein
ik ga zo wel even mn tandenpoetsenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Honger krijgt dan. Als dat betekent dat iemand er nog eentje inprikt.
Messi: Ik wil net zo'n doelpunt maken als Siemquote:Op zondag 17 maart 2013 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kopie van het doelpunt van Siem de Jong vanmiddag
oké en nu?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi: Ik wil net zo'n doelpunt maken als Siem
Lionel Messi zei voor de wedstrijd tegen Rayo Vallecano de wedstrijd tussen AZ en Ajax te hebben gekeken om Cuenca te kunnen supporteren maar keek stiekem naar zijn idool Siem.
"Ik hoop dat ik net zo'n doelpunt kan maken als Siem, het zal lastig worden maar ik ga alles geven om dat te bewerkstelligen. Siem is een groot voorbeeld voor mij en ik kijk enorm tegen hem op" aldus de Argentijn.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi: Ik wil net zo'n doelpunt maken als Siem
Lionel Messi zei voor de wedstrijd tegen Rayo Vallecano de wedstrijd tussen AZ en Ajax te hebben gekeken om Cuenca te kunnen supporteren maar keek stiekem naar zijn idool Siem.
"Ik hoop dat ik net zo'n doelpunt kan maken als Siem, het zal lastig worden maar ik ga alles geven om dat te bewerkstelligen. Siem is een groot voorbeeld voor mij en ik kijk enorm tegen hem op" aldus de Argentijn.
Nu heb ik even zitten tellen.quote:
Komt aardig in de buurt van Siem de Jong jaquote:Op zondag 17 maart 2013 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu heb ik even zitten tellen.
Lionel Messi 2012-13.
THUIS 18
2, 0, 0, 2, 0, 2, 2, 2, 1, 4, 1, 1, 1
UIT 22
2, 2, 0, 3, 2, 2, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 2, 1
Zijn naam is alexis. Dat weet je genoeg.quote:
Ik vind Pedro ook geen Barca-niveau, maar Alexis maakt het wel heel bont.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:16 schreef opreis het volgende:
als je het zo ziet dan snap je toch niet dat villa zo vaak op de bank heeft gezeten, ze moeten gewoon weer met MVP voorin spelen
wie ga je anders voor neer zetten? Alexis is zoals je zegt knudde, iniesta zie ik liever op het middenveld met xavi en busquets. Fabregas is ook niet op z'n best. Alleen Tello blijft dan eigenlijk nog over maar die combineert niet zo vaak/goed, is een ander type spelerquote:Op zondag 17 maart 2013 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind Pedro ook geen Barca-niveau, maar Alexis maakt het wel heel bont.
Een week geleden schreef de halve wereld nog dat hij en Barcelona zwaar uit vorm waren en het beste er misschien wel af was.quote:
Dat sloeg dan ook nergens op, zoiets opportunistisch heb ik nog nooit gezien. Sommigen zeiden het al na de 2-0 verloren wedstrijd bij AC Milan. Het is wel zo dat Xavi langzaam minder wordt (hij is al 33) en er staat nog niet echt een adequate vervanger klaar.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een week geleden schreef de halve wereld nog dat hij en Barcelona zwaar uit vorm waren en het beste er misschien wel af was.
De laatste keer dat Messi NIET scoorde in La Liga, dachten de Maya's nog dat de wereld zou vergaan!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een week geleden schreef de halve wereld nog dat hij en Barcelona zwaar uit vorm waren en het beste er misschien wel af was.
Ik zeg niet dat je Pedro niet op moet stellen, alleen dat ik hem geen Barca-niveau vind.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:20 schreef opreis het volgende:
[..]
wie ga je anders voor neer zetten? Alexis is zoals je zegt knudde, iniesta zie ik liever op het middenveld met xavi en busquets. Fabregas is ook niet op z'n best. Alleen Tello blijft dan eigenlijk nog over maar die combineert niet zo vaak/goed, is een ander type speler
Dat laatste stiffie van Messie was een mooie afsluiting geweest.quote:
Kan leuk worden ... Die Galiciers laten zich niet gauw kennen en zullen er vol voor gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo Celta - Barça, met Sierd uiteraard.
quote:Leo Messi is on the verge of making history again. If the Argentine forward scores this Saturday away to Celta, he’ll set a record that no other footballer has achieved: scoring against 19 league opponents in consecutive matches.
Echt héquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:17 schreef inZanity het volgende:
Hele slechte imitatie van Piet Paulusma.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef inZanity het volgende:
Barcelona wordt weer eens geholpen hoor.![]()
GEEL VOOR FABREGAS, BAH WAT WORDEN ZE TOCH GEHOLPEN.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef inZanity het volgende:
Barcelona wordt weer eens geholpen hoor.![]()
Ik heb het over een loepzuivere penalty die Celta door de neus wordt geboord.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GEEL VOOR FABREGAS, BAH WAT WORDEN ZE TOCH GEHOLPEN.
HAD TOCH MINSTENS ROOD MOETEN ZIJN?
tjonge jonge hou eens op zeg !quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het over een loepzuivere penalty die Celta door de neus wordt geboord.
Maar goed, echt verrassend is het ook weer niet. Zonder scheidsrechter was de prijzenkast van Barcelona immers akelig leeg geweest.
KSRMBquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:31 schreef lionella het volgende:
ooh en dat is zeker geen penalty, hands. Wat wordt Barca weer geholpen
Dat die speler van Celta begon met trekken laten we maar even buiten beschouwing?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het over een loepzuivere penalty die Celta door de neus wordt geboord.
Maar goed, echt verrassend is het ook weer niet. Zonder scheidsrechter was de prijzenkast van Barcelona immers akelig leeg geweest.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:31 schreef lionella het volgende:
ooh en dat is zeker geen penalty, hands. Wat wordt Barca weer geholpen
okéquote:
Natuurlijk niet. De keer dat inZanity zal toegeven dat Barça een penal verdient, eet ik mijn schoen opquote:
Hartstikke tofquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef lionella het volgende:
Inzanity zal beweren dat een schwalbe van Messi was !
hahaha lachwekkend ben jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Schwalbe 1ste klas dit, leer je alleen maar in Hollywood van de eckte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |