Van wie was jij een Fan? ik van Jaap die wist het spel goed te spelenquote:Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Idd, maar de streams waren af en toe ook gesloten voor 'opnames', dus dan zouden ze dit inderdaad kunnen scripten.
Misschien weet Huub het zeker? Of mag hij dat niet zeggen van John?
Ik was niet echt specifiek fan van een persoon, ik keek meer voor het geheel zeg maar.quote:Op maandag 8 april 2013 16:16 schreef Gedumd het volgende:
[..]
Van wie was jij een Fan? ik van Jaap die wist het spel goed te spelen
Ja ik ook , en Die Palma dat manwijf vond ik ook niks! die dacht dat de kooi van haar was.quote:Op maandag 8 april 2013 16:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik was niet echt specifiek fan van een persoon, ik keek meer voor het geheel zeg maar.
Maar ik had een beetje een hekel aan het Amanda, Brian, Nadia en Dennis groepje.
Ow dat weet ik niet,als ik hem tegen komt zal ik hem hier posten oke?quote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waar is het vervolg van dit filmpje haha
Na Amerikaans recept, dat was toch dat prog. dat ze zingen en ondertussen onder stroom staanquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:00 schreef spapaars het volgende:
Jaap do 23-05 in het programma Killer Karaoke (RTL 5)
Iets met gooi en smijt werk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:38 schreef Marrije het volgende:
Oh ja.
En dat Jaap zich hiervoor leent, die is aardig blijven hangen zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 14-06-2013 12:09:26 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |