SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
niet tegen TS... maar tegen Salnasser of zoiets...quote:Op zondag 17 maart 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah kleintje dan. MK tegen de ts
.
Nouja, niet echt mijn definitie van een rel.
Aan wat?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn belastingcentjes al uitgegeven![]()
Dan doe je iets niet goed als je die niet krijgtquote:
Of juist wel. Dan heb je niet te veel betaald.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed als je die niet krijgt
Jij hebt toch zelf een spel?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een spelletje spelen maar ik mag niet meespelen.
Dat kan ook nog jaquote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of juist wel. Dan heb je niet te veel betaald.
Naar de desbetreffende bank gaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ga ik mijn belastingaangifte invullen. Zie ik zo welke rekingen op mijn naam staan. Ik wist niet dat ik die rekeningen had.Had er vroeger eentje van mijn vader, maar daarvan ben ik de pas kwijt. En geen contact meer met vader. Misschien is dat er eentje. Ik wil het geld daaraf hebben.
Neem contact met je bank opquote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ga ik mijn belastingaangifte invullen. Zie ik zo welke rekingen op mijn naam staan. Ik wist niet dat ik die rekeningen had.Had er vroeger eentje van mijn vader, maar daarvan ben ik de pas kwijt. En geen contact meer met vader. Misschien is dat er eentje. Ik wil het geld daaraf hebben.
Want?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi lolaGaat het al wat beter met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |