Moet er reden zijn om 15 euro per map pack te besparen?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En wat is daar de reden dan voor?
TS deed al zijn geld naar Griekenland: KLB / Al ons geld gaat naar Griekenland!quote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En wat is daar de reden dan voor?
Ga jij betalen aan iets wat ook gratis kan?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
TS deed al zijn geld naar Griekenland: KLB / Al ons geld gaat naar Griekenland!
Ja, heb wel eens betaald voor iets wat gratis kan.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:39 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ga jij betalen aan iets wat ook gratis kan?
Dan ben je wel heel dom!
Nee, ik heb geld en een deel van mijn geld geef ik aan die zwervers in Griekenland omdat zij niet willen werken.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ja, heb wel eens betaald voor iets wat gratis kan.
Mag ik nu aannemen dat jij winkeldiefstal als een zeer intelligente daad ziet?
Waarom stort jij je geld dan naar Griekenland toe?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:43 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geld en een deel van mijn geld geef ik aan die zwervers in Griekenland omdat zij niet willen werken.
Nee, mijn belasting gaat daar zeker niet naar toe.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:44 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Waarom stort jij je geld dan naar Griekenland toe?
Niemand verplicht je om dat te doen.
Vragen ze je op een VMBO opleiding dan al om belasting te betalen?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:45 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Nee, mijn belasting gaat daar zeker niet naar toe.
En in vind het leuk om zwervers te voeren.
Overal B.V:quote:Op zondag 17 maart 2013 20:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vragen ze je op een VMBO opleiding dan al om belasting te betalen?
Wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat je dus liever hier komt bedelen om een splinternieuw luxeproduct dan dat je er zelf even voor gaat werken met je krantenwijkje? Dan ben je toch wel echt teringtriest hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 20:39 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
Ga jij betalen aan iets wat ook gratis kan?
Dan ben je wel heel dom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |