PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FYPquote:
quote:
Idd, paar keer gevraagd en niks mee gedaan. Maar altijd is wel tikkeltje overdrevenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker boeiend duurt nu toch al een maand. Verder wil Paultje altijd weten wat Kevin en ik doen dusja.
Alsof Kevin er wel wat meedoet (behalve hier posten danquote:Op zondag 17 maart 2013 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd, paar keer gevraagd en niks mee gedaan. Maar altijd is wel tikkeltje overdreven
Verschil is wel dat Paul dat hier niet neerzet...quote:Op zondag 17 maart 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker boeiend duurt nu toch al een maand. Verder wil Paultje altijd weten wat Kevin en ik doen dusja.
Ja ik kan moeilijk eerst alle posts van Kevin lezen alvorens hij ze post.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Paul dat hier niet neerzet...
zo belangrijk is het toch niet. Niet alsof ik jullie gaan undercutten ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd, paar keer gevraagd en niks mee gedaan. Maar altijd is wel tikkeltje overdreven
Achter de muziek aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben lang weg geweest maar de reeks is er niet veel beter van geworden en er wordt nog steeds flink gespamt.
Maar waar is GJE?
Als dat dus blijkbaar nodig zou zijn is het dus geen geschikt persoon om het te vertellenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk eerst alle posts van Kevin lezen alvorens hij ze post.
GJE geeft relatie- en modeadvies tegenwoordig.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben lang weg geweest maar de reeks is er niet veel beter van geworden en er wordt nog steeds flink gespamt.
Maar waar is GJE?
Weg, sinds er foto's van hem zijn uitgelektquote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Maar waar is GJE?
?quote:
okquote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat dus blijkbaar nodig zou zijn is het dus geen geschikt persoon om het te vertellen
Hoe zag hij er uit, ben benieuwd hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weg, sinds er foto's van hem zijn uitgelekt
Millimeter, Biertender, Badmintonracket.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe zag hij er uit, ben benieuwd haha
Hij is fijn bij H2H, 91 kracht dacht ikquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Millimeter, Biertender, Badmintonracket.
Klein, dikkig, kaal en hij doet aan badminton. Zo iets. Komt niet echt overeen met zn praatjes hierquote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe zag hij er uit, ben benieuwd haha
Oude foto, tegenwoordig is hij groot, sixpack, afro en doet hij tennis.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Klein, dikkig, kaal en hij doet aan badminton. Zo iets. Komt niet echt overeen met zn praatjes hier
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oude foto, tegenwoordig is hij groot, sixpack, afro en doet hij tennis.
vliegt rond op een grote bizon toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oude foto, tegenwoordig is hij groot, sixpack, afro en doet hij tennis.
Onder de 1.89quote:Op zondag 17 maart 2013 19:37 schreef marcie216 het volgende:
Whahahahahahahaha,internetheld
Wat is klein trouwens?
En ajacied7, welke weddenschappen heb je gedaan?
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:37 schreef marcie216 het volgende:
Whahahahahahahaha,internetheld
Wat is klein trouwens?
En ajacied7, welke weddenschappen heb je gedaan?
Ik doe het omdat ik anders ziek weinig krijgquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
vliegt rond op een grote bizon toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
vliegt rond op een grote bizon toch?
[ afbeelding ]
Stel ik begin nu met maximaal bijlenen, geldt dan voor mij dat 0,6% percentage voor de komende 5 jaar van mijn lening? Of wordt dat aan het einde van dit jaar bijgesteld?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe het omdat ik anders ziek weinig krijg
Van niets lenen ga je ineens maximaal bij lenen. Ga je TOTY Ronaldo kopen?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stel ik begin nu met maximaal bijlenen, geldt dan voor mij dat 0,6% percentage voor de komende 5 jaar van mijn lening? Of wordt dat aan het einde van dit jaar bijgesteld?
Weet ik veel.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stel ik begin nu met maximaal bijlenen, geldt dan voor mij dat 0,6% percentage voor de komende 5 jaar van mijn lening? Of wordt dat aan het einde van dit jaar bijgesteld?
Staat er niets iets over dat het een vast percentage is of variabel?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik en me ouders willen het weten omdat we alles op een spaarrekening gooien en vastzetten voor een hoger rente percentage.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van niets lenen ga je ineens maximaal bij lenen. Ga je TOTY Ronaldo kopen?
Dat kan tegenwoordig niet uit. Ik heb daar ook naar gekeken.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik en me ouders willen het weten omdat we alles op een spaarrekening gooien en vastzetten voor een hoger rente percentage.
Kan het niet vinden. Staat een vage uitleg (of ik ben dom) bij de DUO.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat er niets iets over dat het een vast percentage is of variabel?
Ja kom, allemaal goedkoop lenen en het tegen een hoger percentage wegzetten en straks zeiken als het niet meer mogelijk isquote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik en me ouders willen het weten omdat we alles op een spaarrekening gooien en vastzetten voor een hoger rente percentage.
Waarom niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig niet uit. Ik heb daar ook naar gekeken.
Omdat de rente over het lenen hoger is dan over het sparen.quote:
Wat zei hij>quote:
Niks, maar hij scoorde en ging toen tegen de boarding aantrappen een aantal keerquote:
Ohquote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niks, maar hij scoorde en ging toen tegen de boarding aantrappen een aantal keer
Rentepercentages bij sparen zijn tegenwoordig te laag man, heb je aan het eind van de rit een paar tientjes winst.quote:
De rente over het lenen is 0,6% ... die je krijgt bij een bank kan 2% of meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat de rente over het lenen hoger is dan over het sparen.
CRISIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of wist je niet dat het crisis was in NL
Hahahahahaquote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De rente over het lenen is 0,6% ... die je krijgt bij een bank kan 2% of meer.
Ik heb 2,1% (en nog bij een fatsoenlijke bank ook) dus dat kan makkelijk. Echter vind ik het bullshit om maximaal bij te lenen en dat dan weg te zetten, maar dat zei ik net ook al.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahahahaha2 procent? Dat dacht je
En het is veel te veel gedoe voor een beetje winst.
Je krijgt geen 2% van de bank nu hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De rente over het lenen is 0,6% ... die je krijgt bij een bank kan 2% of meer.
Je kunt echt wel sparen tegen 2% rente nog hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahahahaha2 procent? Dat dacht je
En het is veel te veel gedoe voor een beetje winst.
Je krijgt makkelijk 2% bij een betrouwbare bank.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je krijgt geen 2% van de bank nu hoor
WGR / Maximaal bijlenen DUO en vastzetten op rekening.
Ja dat heb je vroeger aangevraagd en vastgelegd. Een lening nu is echt iets meer dan 1 procent.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 2,1% (en nog bij een fatsoenlijke bank ook) dus dat kan makkelijk. Echter vind ik het bullshit om maximaal bij te lenen en dat dan weg te zetten, maar dat zei ik net ook al.
http://www.westlandutrechtbank.nl/quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat heb je vroeger aangevraagd en vastgelegd. Een lening nu is echt iets meer dan 1 procent.
Precies, ik krijg ook lang geen 2%quote:Op zondag 17 maart 2013 19:48 schreef Fuszy het volgende:
Dan zit ik bij de verkeerde bank of ik heb een verkeerde spaarrekening. Krijg maar 1,7%. staat toch niks op, maar goed
Hmm dat is waar ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat heb je vroeger aangevraagd en vastgelegd. Een lening nu is echt iets meer dan 1 procent.
Daar zullen echt haken en ogen aanzitten. Die kan je alleen niet zien je moet eerst Naam enzo gevenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.westlandutrechtbank.nl/
Daar krijg je nu gewoon 2,15% over je spaarrekening. Valt ook onder het garantiestelsel.
Dat wou ik wetenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Precies, ik krijg ook lang geen 2%
Tevens verandert het rentepercentage van DUO per jaar, ongeacht wanneer je de lening afsluit.
Ja, dat probeerde ik maar werkt op een of andere manier niet goed. Ga ik nog voor zorgen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Andere versie van de spelers in kwestie weghalen een optie?
Dat is geen goede reden, want als de rente bij DUO omhoog gaat is dat bij de bank ook.quote:
Om kort te antwoorden, nee is het niet waard. Je krijgt de neiging om aan het geld te zitten en dat gaat je dus geld kosten. De marge is ook maar heel erg klein.quote:
Mwauh, vind het gewoon geen fijn idee dat ik nu voor 0,6% leen en dan straks voor 2%.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is geen goede reden, want als de rente bij DUO omhoog gaat is dat bij de bank ook.
Raar man. ING en Rabobank bieden dat soort rentes echt bij lange na niet.quote:
http://www.actuelerentest(...)westland-utrecht.aspquote:Op zondag 17 maart 2013 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar zullen echt haken en ogen aanzitten. Die kan je alleen niet zien je moet eerst Naam enzo geven
Daar krijg je ook geen rente op je betaalrekening, bij ASN krijg je nog 1%.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Raar man. ING en Rabobank bieden dat soort rentes echt bij lange na niet.
Daquote:Op zondag 17 maart 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Raar man. ING en Rabobank bieden dat soort rentes echt bij lange na niet.
Naja ik vind het vooral veel werk voor weinig winst, zeker aangezien die 100 euro (en dat is het echt max) Later echt neit zoveel waard is.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, vind het gewoon geen fijn idee dat ik nu voor 0,6% leen en dan straks voor 2%.
Donequote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Andere versie van de spelers in kwestie weghalen een optie?
Ik had het ook over spaarrekening dan. Maar als dat zo is, waarom gaat dan niet iedereen als de wiedeweerga naar de ASN dan? Want dat is dan wel heel veel voordeliger.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar krijg je ook geen rente op je betaalrekening, bij ASN krijg je nog 1%.
Die rekening die ik postte heeft verder geen haken en ogen.
Nou ja, als de rente percentages gelijk blijven zoals nu kan je er wel 1000 euro aan verdienen hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik vind het vooral veel werk voor weinig winst, zeker aangezien die 100 euro (en dat is het echt max) Later echt neit zoveel waard is.
Maar als ik op kamers ga moet ik ook wel gaan bijlenen, maar dan zie ik dat gewoon als alvast benutten van het loon wat ik later ga verdienen.
Krijg je ook geen gezeik als je een Hypotheek wil aanvragen ofzo? Als dan blijkt dat je een hele grote studieschuld hebt? Of wil je die meteen na je studie afbetalen? Dan kan je er echt bij lange na geen 1000 euro aan verdienen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, als de rente percentages gelijk blijven zoals nu kan je er wel 1000 euro aan verdienen hoor
Weet ik niet. Ik heb in ieder geval mijn spaar- en betaalrekening bij de ASN (2.1 en 1 procent rente dus). En als het goed is geen shit in kernwapens en dat soort zaken.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had het ook over spaarrekening dan. Maar als dat zo is, waarom gaat dan niet iedereen als de wiedeweerga naar de ASN dan? Want dat is dan wel heel veel voordeliger.
ASN heeft natuurlijk ook minder kosten omdat ze niet die grote kantoren etc hebben. En veel mensen blijven toch bij de 'vertrouwde' grote banken.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had het ook over spaarrekening dan. Maar als dat zo is, waarom gaat dan niet iedereen als de wiedeweerga naar de ASN dan? Want dat is dan wel heel veel voordeliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |