PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FYPquote:
quote:
Idd, paar keer gevraagd en niks mee gedaan. Maar altijd is wel tikkeltje overdrevenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker boeiend duurt nu toch al een maand. Verder wil Paultje altijd weten wat Kevin en ik doen dusja.
Alsof Kevin er wel wat meedoet (behalve hier posten danquote:Op zondag 17 maart 2013 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd, paar keer gevraagd en niks mee gedaan. Maar altijd is wel tikkeltje overdreven
Verschil is wel dat Paul dat hier niet neerzet...quote:Op zondag 17 maart 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker boeiend duurt nu toch al een maand. Verder wil Paultje altijd weten wat Kevin en ik doen dusja.
Ja ik kan moeilijk eerst alle posts van Kevin lezen alvorens hij ze post.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Paul dat hier niet neerzet...
zo belangrijk is het toch niet. Niet alsof ik jullie gaan undercutten ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd, paar keer gevraagd en niks mee gedaan. Maar altijd is wel tikkeltje overdreven
Achter de muziek aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben lang weg geweest maar de reeks is er niet veel beter van geworden en er wordt nog steeds flink gespamt.
Maar waar is GJE?
Als dat dus blijkbaar nodig zou zijn is het dus geen geschikt persoon om het te vertellenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk eerst alle posts van Kevin lezen alvorens hij ze post.
GJE geeft relatie- en modeadvies tegenwoordig.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben lang weg geweest maar de reeks is er niet veel beter van geworden en er wordt nog steeds flink gespamt.
Maar waar is GJE?
Weg, sinds er foto's van hem zijn uitgelektquote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef marcie216 het volgende:
Maar waar is GJE?
?quote:
okquote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat dus blijkbaar nodig zou zijn is het dus geen geschikt persoon om het te vertellen
Hoe zag hij er uit, ben benieuwd hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weg, sinds er foto's van hem zijn uitgelekt
Millimeter, Biertender, Badmintonracket.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe zag hij er uit, ben benieuwd haha
Hij is fijn bij H2H, 91 kracht dacht ikquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Millimeter, Biertender, Badmintonracket.
Klein, dikkig, kaal en hij doet aan badminton. Zo iets. Komt niet echt overeen met zn praatjes hierquote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe zag hij er uit, ben benieuwd haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |