Daarom laat je met wegrijden op een grintweggetje waar je moet klimmen ook niet de koppeling, maar de bandjes slippen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:57 schreef Fer het volgende:
En met een sleurhut erachter krijgt zo;n ding ook jaarlijks op zijn flikker in de bergen en op de camping.
Neh, effe ernaast blijven, naar binnen kijken, zwaaien, en dan stampenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef Prullenbak6 het volgende:
Stoplichtsprintjes![]()
Als petjes gaan uitdagen voor het stoplicht rijd ik altijd rustig weg, laat ze maar ''stoer'' doen met hun pauper bak.
Soms doe ik het nog wel, alleen als het om een stratenmakers ferarri gaat.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, effe ernaast blijven, naar binnen kijken, zwaaien, en dan stampen
Ligt aan mijn bui, ik rijd bijna altijd motor, dus die anderhalve keer dat ik met de Niksan rijd ben ik meestal wel in voor een geintjequote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Soms doe ik het nog wel, alleen als het om een stratenmakers ferarri gaat.
Alsof je koppeling dan niet te lijden heeft. Iets minder misschien, maar nog steeds is het zwaar. En opspattend grind is dan weer neit goed voor je lak.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Daarom laat je met wegrijden op een grintweggetje waar je moet klimmen ook niet de koppeling, maar de bandjes slippen.
die naai ik er tussen uit in mijn gratis nissan ouwe lullen bak automaatquote:Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef Prullenbak6 het volgende:
Stoplichtsprintjes![]()
Als petjes gaan uitdagen voor het stoplicht rijd ik altijd rustig weg, laat ze maar ''stoer'' doen met hun pauper bak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens op campings moeten klimmen? Menigmaal een koppeling opgestookt zien worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:12 schreef Fer het volgende:
[..]
Alsof je koppeling dan niet te lijden heeft. Iets minder misschien, maar nog steeds is het zwaar. En opspattend grind is dan weer neit goed voor je lak.
Vind ik nogal een lange aanloop voordat het gas erop mag en volgens mij is dat een achterhaalde stelregel uit de jaren '80 (van de vorige eeuw dan he). Ik rij dagelijks ritjes van 20km dus dat zou betekenen dat ik nooit zou kunnen planken, nou het tegendeel is waar en het blok draait nog steeds soepel.quote:
Zou dat toch niet te hardt zeggen bij sommige auto s kun je hier echt wel problemen mee krijgenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vind ik nogal een lange aanloop voordat het gas erop mag en volgens mij is dat een achterhaalde stelregel uit de jaren '80 (van de vorige eeuw dan he). Ik rij dagelijks ritjes van 20km dus dat zou betekenen dat ik nooit zou kunnen planken, nou het tegendeel is waar en het blok draait nog steeds soepel.
Dat hij nu misschien 300.000km zal halen ipv 350.000 boeit me weinig.
Oh dat zou kunnen, maar ik ben alleen degelijke Duitse wagens gewend.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:43 schreef hunkpunker19 het volgende:
[..]
Zou dat toch niet te hardt zeggen bij sommige auto s kun je hier echt wel problemen mee krijgen
ja ik kom mijn petjesvrienden ook wel regelmatig tegen, zo midden in de nacht op een verlaten wegquote:Regelmatig tref ik onder het autorijden vaak vrienden aan bij het stoplicht. Wij dagen elkaar altijd uit om te kijken wie er bij het eerste stoplicht aankomt, ik wil wel graag even melden dat ik niet deel uitmaak van de welbekende VW-petjes cultuur en dat ik dit soort praktijken enkel s'nachts uitvoer wanneer er geen hond te bekennen is op straat.
Jij bent met recht de meest gestoorde PTA user van afgelopen weekend.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, maar ik ben alleen degelijke Duitse wagens gewend.
wij begrijpen elkaar hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 21:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jij bent met recht de meest gestoorde PTA user van afgelopen weekend.
Puur atmosferisch, hoewel niet alle turbo's ruk zijn in DE, maar je doelt vast op de VAG rommel (1.4TSi etc).quote:Op zondag 17 maart 2013 21:45 schreef hunkpunker19 het volgende:
Hoop ik voor je dat je geen Duitse wagen met turbo rijdt.
Nee, hij doelt erop dat je op die manier je motor om zeep aan het helpen bent. Koppakking eruit blazen, etc. Een turbo moet opwarmen én afkoelen. Afkoelen doe je door het laatste stuk rustig te rijden in een laag toerental, opwarmen doe je door rustig te beginnen.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Puur atmosferisch, hoewel niet alle turbo's ruk zijn in DE, maar je doelt vast op de VAG rommel (1.4TSi etc).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |