quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Die reeks van hun moet toch een keer eindigen. En ze hebben geen wereldploeg ofzo. 2 goede spelers; Finnbogason en Djuricic.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
Maar ik zie ons ook niet winnen in Frieslsnd.
En dan keihard wegrennen na laatste fluitsignaal. Lekker een gezinnetje een boete aangenaaid tijdens deze economische tijden. En dan vanavond lekker met warm bord op schoot voetbal kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:44 schreef Maastoren het volgende:
Zijn trouwens bizar veel bonnen uitgedeeld vandaag. Een groot deel van de weg bij het ziekenhuis was afgesloten omdat ze daar bezig waren (stadionweg is dat geloof ik?) In ieder geval, stuk of 40 auto's stonden in het gras geparkeerd omdat er simpelweg geen plek meer was: en ja hoor, allemaal een bekeuringDan ben je wel een echte held als je al die auto's gaat lopen bekeuren terwijl iedereen in het stadion zit
![]()
![]()
![]()
Zal wel een rare gedachte zijn, maar je mag daar toch gewoon niet parkeren?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:44 schreef Maastoren het volgende:
Zijn trouwens bizar veel bonnen uitgedeeld vandaag. Een groot deel van de weg bij het ziekenhuis was afgesloten omdat ze daar bezig waren (stadionweg is dat geloof ik?) In ieder geval, stuk of 40 auto's stonden in het gras geparkeerd omdat er simpelweg geen plek meer was: en ja hoor, allemaal een bekeuringDan ben je wel een echte held als je al die auto's gaat lopen bekeuren terwijl iedereen in het stadion zit
![]()
![]()
![]()
Zeg maar gerust heel erg slecht van Clasie.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:54 schreef Maastoren het volgende:
Clasie vond ik zeer matig spelen.
En dat kappen van De Vrij moest een keer fout gaan natuurlijk....
Staat nergens dat het niet mag. Je mag in de middenberm ook gewoon parkeren. Als ze een groot deel van de weg afsluiten waar men normaal parkeert kan je wel wat coulanter zijn lijkt mij?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal wel een rare gedachte zijn, maar je mag daar toch gewoon niet parkeren?
Ja daar moet hij mee kappen.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:54 schreef Maastoren het volgende:
Clasie vond ik zeer matig spelen.
En dat kappen van De Vrij moest een keer fout gaan natuurlijk....
Hij werd me een partij boos op de grens op een gegeven moment.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:58 schreef elCholo het volgende:
Die Lamprou is echt een kk baas!
Hoe die man als 2e doelman meeleeft is echt geweldig. Zulke gasten heb je echt nodig in je selectie!
Dat was om een inworp ofzo, ging echt helemaal nergens overquote:Op zondag 17 maart 2013 19:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij werd me een partij boos op de grens op een gegeven moment.
Terecht geel gewoon. Bij Tonny heb je ook nog mazzel, veel scheidsrechters in Nederland geven daar gewoon rood.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
Vond het meer ongelukkig van Pelle maar je kan hem geven.
Ik vraag me af of die maker nou aan het hopen was dat Utrecht verloorquote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
Liever verliezen van 010, dan 020 kampioen zien.
Waren de supporters van Utrecht ook aan het juichen bij de doelpunten van Feyenoord?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
Liever verliezen van 010, dan 020 kampioen zien.
Denk het wel, anders heb je dat ding ook voor niets gemaaktquote:Op zondag 17 maart 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die maker nou aan het hopen was dat Utrecht verloor
Ja. Stadion was uitverkocht, dus veel Feyenoorders in het uitvak.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waren de supporters van Utrecht ook aan het juichen bij de doelpunten van Feyenoord?
Vond Utrecht sowieso erg matig. Had met rust 3-0 moeten staan.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:27 schreef Haringkop het volgende:
Wat is die bulthuis trouwens een drama zeg
Wouters zei dat de spelers onder de indruk waren van de Kuipquote:Op zondag 17 maart 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond Utrecht sowieso erg matig. Had met rust 3-0 moeten staan.
Eerste helft was ook echt weer goed van onze zijde. Wordt tijd dat we dan ook meteen zo'n pot definitief beslissen voor de rust.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond Utrecht sowieso erg matig. Had met rust 3-0 moeten staan.
Mag je eigenlijk gratis met je SCC naar Oranje?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Dekatria het volgende:
Volgende week wordt gewoon een hele belangrijke, m.n. voor het team. Als het ook kan zónder Pelle, tjaaa...
Volgende keer dan, wijsneusquote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk gratis met je SCC naar Oranje?
Die Bruggink zei het ook al hoorde ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
"Feijenoord wordt kampioen"
[ afbeelding ]
En Hansie Hansie niet te vergeten.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die Bruggink zei het ook al hoorde ik.
Misschien is het beter dat hij nu geschorst is dan in de alles beslissende eindfase.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:33 schreef Dekatria het volgende:
Volgende week wordt gewoon een hele belangrijke, m.n. voor het team. Als het ook kan zónder Pelle, tjaaa...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |