SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
samen met ajax grquote:Op zondag 17 maart 2013 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Twente heeft ook gewoon nog steeds de minste tegengoals van alle clubs![]()
Ajax heeft er twee meer tegenquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
jij bent echt te triest voor woordenje werkt op mn lachspieren
Kiddy.
![]()
Okquote:Op zondag 17 maart 2013 18:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
jij bent echt te triest voor woordenje werkt op mn lachspieren
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zaterdag 30 maart
18:45 uur: FC Twente-NAC Breda, Eredivisie Live 1, commentaar Michiel Teeling
19:45 uur: FC Utrecht-VVV Venlo, Eredivisie Live 2, commentaar Leo Driessen
19:45 uur: Willem II-FC Groningen, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
20:45 uur sc Heerenveen-Feyenoord, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
Zondag 31 maart
12:30 uur: Roda JC Kerkrade-PSV, Eredivisie Live 1, commentaar Theo Reitsma
14:30 uur: Vitesse-PEC Zwolle, Eredivisie Live 1, commentaar Ron de Rijk
14:30 uur: Heracles Almelo-AZ, Eredivisie Live 2, commentaar Mark van Rijswijk
14:30 uur: RKC Waalwijk-ADO Den Haag, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
16:30 uur: Ajax-NEC, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Theo Reitsma. Dat meen je niet zegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:48 schreef mrstylo het volgende:
Zaterdag 30 maart
18:45 uur: FC Twente-NAC Breda, Eredivisie Live 1, commentaar Michiel Teeling
19:45 uur: FC Utrecht-VVV Venlo, Eredivisie Live 2, commentaar Leo Driessen
19:45 uur: Willem II-FC Groningen, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
20:45 uur sc Heerenveen-Feyenoord, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
Zondag 31 maart
12:30 uur: Roda JC Kerkrade-PSV, Eredivisie Live 1, commentaar Theo Reitsma
14:30 uur: Vitesse-PEC Zwolle, Eredivisie Live 1, commentaar Ron de Rijk
14:30 uur: Heracles Almelo-AZ, Eredivisie Live 2, commentaar Mark van Rijswijk
14:30 uur: RKC Waalwijk-ADO Den Haag, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
16:30 uur: Ajax-NEC, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen![]()
![]()
Enige goeie beslissing is, dat ze Leo op een kut pot hebben gezet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
EL weet wel iedere week kutcommentatoren op leuke potjes te plaatsen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ha-ha-haquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enige goeie beslissing is, dat ze Leo op een kut pot hebben gezet.![]()
![]()
Wees blij dat je Evert niet hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Theo Reitsma. Dat meen je niet zeg![]()
Wat een leuke grap zeg, tsjonge.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enige goeie beslissing is, dat ze Leo op een kut pot hebben gezet.![]()
Haten op Evertquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wees blij dat je Evert niet hebt.![]()
![]()
Bedankt.quote:
En het is Tsonga. Best een goede tennisser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aardige kans.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik schakel net in, nog wat gemist?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Een vogel die door het beeld vloog, dat was fantastisch!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schakel net in, nog wat gemist?![]()
Neu niet echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schakel net in, nog wat gemist?
Nac op de counter. Spelen echt lelijk voetbal, thuis ook. Typisch kick & rush...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Meh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neu niet echt.
Nac op de counter. Spelen echt lelijk voetbal, thuis ook. Typisch kick & rush...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Lichtpuntje van Chadli.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Jouw stream begint toch pas net, dus je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schakel net in, nog wat gemist?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat klopt, PSV heeft een sfeeractie opgezet voor de 19e minuut. Eens kijken wat dat wordtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw stream begint toch pas net, dus je hebt niets gemist.
Goede comeback?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat klopt, PSV heeft een sfeeractie opgezet voor de 19e minuut. Eens kijken wat dat wordt"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
... Veel te weinig beweging van de spelers zonder bal. Alles is nog steeds zo statisch...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Hoop ik toch.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Geef dan gvd geel voor zo'n kutschwalbe!It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
d;hlkgkahfgklahkfghak rage. Te langzaam, te traag. Afjagen die boel, zodra ze even druk zetten tikken ze de bal al over de lijn. Zo hoop je ook gewoon op een 0-1, dan komen ze ineens wel in actie.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Even ter informatie, zijn PSV'ers nu ook ineens tegen Feyenoord, of is dat alleen zo omdat Feyenoord ook een titelkandidaat is momenteel?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Je weet niet dat Feyenoord even veel punten heeft als PSV?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef Shreyas het volgende:
Even ter informatie, zijn PSV'ers nu ook ineens tegen Feyenoord, of is dat alleen zo omdat Feyenoord ook een titelkandidaat is momenteel?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef Shreyas het volgende:
Even ter informatie, zijn PSV'ers nu ook ineens tegen Feyenoord, of is dat alleen zo omdat Feyenoord ook een titelkandidaat is momenteel?![]()
![]()
Ja, dat zeg ik dus...ik bedoel heb je een hekel aan Feyenoord in het algemeen, of alleen nu ze even veel punten hebben als jullie?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet niet dat Feyenoord even veel punten heeft als PSV?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
beidequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus...ik bedoel heb je een hekel aan Feyenoord in het algemeen, of alleen nu ze even veel punten hebben als jullie?![]()
Mwha heb weinig tegen Feyenoord. Wel tegen het gedrag van feyenoorders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus...ik bedoel heb je een hekel aan Feyenoord in het algemeen, of alleen nu ze even veel punten hebben als jullie?![]()
Raar, vroeger was het altijd Feyenoord + PSV vs. Ajax. nu lijkt het veel meer op PSV vs Ajax+Feyenoordquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een grotere hekel aan Feyenoord dan aan Ajax denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Raar, vroeger was het altijd Feyenoord + PSV vs. Ajax. nu lijkt het veel meer op PSV vs Ajax+Feyenoord![]()
![]()
PSV heeft veel sympathie verloren de laatste jaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Raar, vroeger was het altijd Feyenoord + PSV vs. Ajax. nu lijkt het veel meer op PSV vs Ajax+Feyenoord![]()
nooit wat met psv gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Raar, vroeger was het altijd Feyenoord + PSV vs. Ajax. nu lijkt het veel meer op PSV vs Ajax+FeyenoordAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Here we go again.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft veel sympathie verloren de laatste jaren.![]()
ajax tenminste nog club beetje respect voor
psv is gewoon niks kan ik zelfs geen hekel aan hebbenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
En nu in ABN.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
psv is gewoon niks kan ik zelfs geen hekel aan hebben"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Ja, dat dus. Alleen dat gezoek naar erkenning is soms zo lachwekkend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
psv is gewoon niks kan ik zelfs geen hekel aan hebben![]()
Ajax is tenminste nog een club, heb ik een beetje respect voor.quote:
PSV is gewoon niets, kan ik zelfs geen hekel aan hebben.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ach dat hebben Feyenoord en PSV allebei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat dus. Alleen dat gezoek naar erkenning is soms zo lachwekkend.Oh.![]()
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax is tenminste nog een club, heb ik een beetje respect voor.
PSV is gewoon niets, kan ik zelfs geen hekel aan hebben."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kijk, dit is dus het gevraag naar erkenning waar ik het over had.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.![]()
![]()
Is gewoon een feit. Kun je moeilijk omheen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus het gevraag naar erkenning waar ik het over had.![]()
Ligt aan de uitstraling. Bedrijfsclub enzo. Altijd calimero. Geen eigen identiteit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.Oh.![]()
Begrijp ik ook weinig van, maar lekker laten gaan joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.Pakken wij de prijzen wel, hebben hun een "echte" club. Prima toch
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik zeg er verder ook niks over.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een feit. Kun je moeilijk omheen.![]()
Hoe bedoel je? Ik moet toch met argumenten komen, waarom ik er mee oneens ben. Maar best grappige reactie van jou hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus het gevraag naar erkenning waar ik het over had."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen van allen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal ik zo kijken?
TWE-NAC
UTR-VVV
WIL-GRO
Keuzes.![]()
Ja zogenaamde warmte die nu ook ver te zoeken isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de uitstraling. Bedrijfsclub enzo. Altijd calimero. Geen eigen identiteit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oh zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer deze discussie. 100x gezien al.
Heel VBL is een herhaling van zichzelf.![]()
Twe-NAC. De rest lijkt me helemaal kutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal ik zo kijken?
TWE-NAC
UTR-VVV
WIL-GRO
Keuzes.
Niets mis mee. Elke club heeft zijn eigen history en persoonlijk vind ik niets mis mee dat PSV ontstaan is dankzij Philips. Heeft voor mij wel iets moois.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de uitstraling. Bedrijfsclub enzo. Altijd calimero. Geen eigen identiteit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
trek je er nog effe bij afquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een feit. Kun je moeilijk omheen.![]()
![]()
Mwah, wedstrijden van Twente zijn kut.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Twe-NAC. De rest lijkt me helemaal kut
Denk dat ik Utrecht ga kijken, afentoe zappen naar Willem II, hoop dat die maaskantje een tik uitdelen![]()
Vind het gewoon een club zonder karakter. Carnavalspubliek. Stadion van niets. PSV heeft buiten de successen gewoon de allure van een Willem II of RKC.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Spelen tenminste nog spelers die af en toe iets leuks laten zien (Tadic, Fer). De rest is zo droevig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, wedstrijden van Twente zijn kut.
Denk dat ik Utrecht ga kijken, afentoe zappen naar Willem II, hoop dat die maaskantje een tik uitdelenXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Hou je dat wel volquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, wedstrijden van Twente zijn kut.
Denk dat ik Utrecht ga kijken, afentoe zappen naar Willem II, hoop dat die maaskantje een tik uitdelen
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het gewoon een club zonder karakter. Carnavalspubliek. Stadion van niets.![]()
![]()
Ik vind er echt niks aan dat ze alleen maar prijzen kunnen kopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niets mis mee. Elke club heeft zijn eigen history en persoonlijk vind ik niets mis mee dat PSV ontstaan is dankzij Philips. Heeft voor mij wel iets moois.Oh.![]()
Nee joh, ik weet heel goed wat van Davy is en wat van mij. Daar heb ik geen enkele moeite mee.quote:![]()
Aardige comeback. 7 op de schaal van 10quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet heel goed wat van Davy is en wat van mij. Daar heb ik geen enkele moeite mee.![]()
![]()
Meer een 6,5quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aardige comeback. 7 op de schaal van 10![]()
Bij potjes van Twente gebeurt zelden iets, bij Utrecht - VVV & Willem II - Groningen zijn er belangrijke punten te halen zo vlak voor het eindequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Spelen tenminste nog spelers die af en toe iets leuks laten zien (Tadic, Fer). De rest is zo droevig.![]()
Ben je er ooit geweest?quote:Tering zeg
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat is persoonlijk. Uiteindelijk leiden er meer wegen naar Rome. Het lijkt erop alsof de Feyenoorders en Ajacieden dit de laatste 3 jaar oid compleet uit het oog verloren zijn omdat Feyenoord niet anders kon en Ajax talentjes wegkoopt. Zo ver ik weet ben jij een Ajax supporter toch? Die kopen het net zo goed hoor, alleen voor wat minder geld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind er echt niks aan dat ze alleen maar prijzen kunnen kopen.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Heeft wel een karakter, maar is anders dan van Ajax of een Feyenoord. Is niets mis mee, want als ze hetzelfde karakter hadden, dan was het pas identiteitsloos.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het gewoon een club zonder karakter.Laat mensen plezier hebben.quote:Carnavalspubliek.Tenminste van ons zelf.quote:Stadion van niets.Feyenoord zonder successen in jaren '70, dan was het ook soort Excelsior. Dit is echt jouw zwakste argument.quote:PSV heeft buiten de successen gewoon de allure van een Willem II of RKC.
Jongens jongens, het is maar een spelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax heeft als basis jeugd aangevuld met aankopen. PSV heeft aankopen aangevuld met nog meer aankopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk. Uiteindelijk leiden er meer wegen naar Rome. Het lijkt erop alsof de Feyenoorders en Ajacieden dit de laatste 3 jaar oid compleet uit het oog verloren zijn omdat Feyenoord niet anders kon en Ajax talentjes wegkoopt. Zo ver ik weet ben jij een Ajax supporter toch? Die kopen het net zo goed hoor, alleen voor wat minder geld.En 1x in de 5 jaar een jeugdspeler. En dan meestal ook nog met countervoetbal enzo, zonder een eigen speelstijl. Een shirt wat duizenden clubs ter wereld hebben. Een saai publiek. Het is echt niks.
Oh.![]()
Ja man, PSV - CSKA in 2007 meen ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest?Tering zeg
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens jongens, het is maar een spelletje3E STER WEG!! PANNEKOEK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef mrstylo het volgende:
Feyenoord zonder successen in jaren '70, dan was het ook soort Excelsior. Dit is echt jouw zwakste argument.
Voor de jaren 70 kwamen er ook al mensen naar Feyenoord hoor.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Check reactie nummer 106.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft als basis jeugd aangevuld met aankopen. PSV heeft aankopen aangevuld met nog meer aankopenEn 1x in de 5 jaar een jeugdspeler. En dan meestal ook nog met countervoetbal enzo, zonder een eigen speelstijl. Een shirt wat duizenden clubs ter wereld hebben. Een saai publiek. Het is echt niks.
Denk je echt dat Feyenoord zonder successen, nog steeds volle Kuip konden krijgen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onzin?
Voor de jaren 70 kwamen er ook al mensen naar Feyenoord hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft als basis jeugd aangevuld met aankopen. PSV heeft aankopen aangevuld met nog meer aankopenEn 1x in de 5 jaar een jeugdspeler. En dan meestal ook nog met countervoetbal enzo, zonder een eigen speelstijl. Een shirt wat duizenden clubs ter wereld hebben. Een saai publiek. Het is echt niks.
Ah, een echte dus.. Je kan veel zeggen over PSV, soms kan ik me er nog in vinden ook, maar helemaal niks over t stadionquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, PSV - CSKA in 2007 meen ik.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
http://nos.nl/video/490372-joep-bij-heerenveenfeyenoord.html
Hoeveel AIDS je in paar minuten kan hebben."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja. 10 jaar bar weinig successen en nog landelijk gezien meer supporters als PSV. Komt puur door de allure van de club.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Denk je echt dat Feyenoord zonder successen, nog steeds volle Kuip konden krijgen?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Godverdomme...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Het stadion vind ik ook niet verkeerd. Jammer van het publiek dat daar zit. En de stewards. Wat een Rot Stewards.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ah, een echte dus.. Je kan veel zeggen over PSV, soms kan ik me er nog in vinden ook, maar helemaal niks over t stadionOh.![]()
Geloof me. Dat komt dat mensen Feyenoord zielig zijn gaan vinden. Wanneer ze nog zo'n 10 jaar hebben, dan wordt het steeds minder.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. 10 jaar bar weinig successen en nog landelijk gezien meer supporters als PSV. Komt puur door de allure van de club."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja, die passen hun mening wekelijks aan. Debielen daar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
'FC Twente speelt het beste voetbal.'
Dat ze dat ooit hebben geroepen bij VI en SV.![]()
Ja want ooit was dat ook zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat ze dat ooit hebben geroepen bij VI en SV.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste wedstrijd speelden ze ook nog goed, maar daarna.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat ze dat ooit hebben geroepen bij VI en SV.
Alleen maar kut."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Toen ze kampioen werden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hadden het over dit seizoen en nee ik heb dat niet gezien. Leunde volledig op Tadic, Chadli en toen nog een Fer in goeie doen.quote:![]()
Diekman tijd. Mooie tijdquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Bayern gaat een PSV'tje doen.
Als je over het shirt begint, ik denk dat het PSV shirt net zo uniek is als het Ajax shirt bijvoorbeeld. Wat betreft de jeugd: Dat bedoel ik met meer wegen naar Rome, daar is niet ergs aan. Zat topclubs in de wereld die hetzelfde doen, en dat zijn ook gewoon "echte" clubs volgens 99% van de voetbalvolgers. Saai publiek, tja, ik heb liever 33.000 "normale" toeschouwers dan 17.000 extra snuivende kaalkoppen in een stadion.quote:Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geloof me. Dat komt dat mensen Feyenoord zielig zijn gaan vinden. Wanneer ze nog zo'n 10 jaar hebben, dan wordt het steeds minder.
En de eerste zeven wedstrijden van dit seizoen speelde Twente ook goedOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja want er zitten alleen snuivende kaalkoppen in de kuip zeker.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Saai publiek, tja, ik heb liever 33.000 "normale" toeschouwers dan 17.000 extra snuivende kaalkoppen in een stadion.
Daarom gaan er ook elke thuis wedstrijd duizenden ouders met kleine kinderen naar toe.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Twente, ik zie het net pas![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Waaaat? Tegen VVV kwamen ze goed weg in de 92e minuut, laf voetbal in de arena,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef Shreyas het volgende:
En de eerste zeven wedstrijden van dit seizoen speelde Twente ook goed![]()
WTf.. waarom geel? Hij deed niks...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Als je dat publiek ziet op TV, ik zou er niet voor men lol tussen gaan staan inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want er zitten alleen snuivende kaalkoppen in de kuip zeker.
Daarom gaan er ook elke thuis wedstrijd duizenden ouders met kleine kinderen naar toe.
Dus ouders snuiven niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gaan er ook elke thuis wedstrijd duizenden ouders met kleine kinderen naar toe.
En heb je jeugd van tegenwoordig gezien? Die beginnen best vroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach 3 maand terug waren ze nog de gedoodverfde titelkandidaat volgens bijna iedere kenner en al helemaal voor Derksen en Gijp. 3 weken terug beweerde Gijp en Derksen allebei ineens dat ze vanaf het begin van het seizoen al vonden dat Twente geen goed team had...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waaaat? Tegen VVV kwamen ze goed weg in de 92e minuut, laf voetbal in de arena,It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Daar zit de snats in de pap.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gaan er ook elke thuis wedstrijd duizenden ouders met kleine kinderen naar toe.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik vind Chelsea ook geen echte club. En ze doen wel meer aan jeugd. En zeker als je in Nederland gaat kopen, is dat slecht. Omdat je hier veel minder geld hebt voor aankopen als in het buitenland. Dus moet je het op de jeugd gaan gooien. Zeker als je het financieel moeilijk hebt,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je over het shirt begint, ik denk dat het PSV shirt net zo uniek is als het Ajax shirt bijvoorbeeld. Wat betreft de jeugd: Dat bedoel ik met meer wegen naar Rome, daar is niet ergs aan. Zat topclubs in de wereld die hetzelfde doen, en dat zijn ook gewoon "echte" clubs volgens 99% van de voetbalvolgers. Saai publiek, tja, ik heb liever 33.000 "normale" toeschouwers dan 17.000 extra snuivende kaalkoppen in een stadion.Oh.![]()
Urgh...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ha-ha.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ouders snuiven niet?
En heb je jeugd van tegenwoordig gezien? Die beginnen best vroeg.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf
Oh.![]()
Die waren helemaal nuchter wil je zeggen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je dat publiek ziet op TV, ik zou er niet voor men lol tussen gaan staan inderdaad
Wat is er met jou vandaag?quote:
Brabantse gemoedelijkheid lulquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die waren helemaal nuchter wil je zeggen?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Oh, dat had ik even verkeerd geïnterpreteerd dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Brabantse gemoedelijkheid lulAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik had eerst Barcelona gekeken, ik wist helemaal niet dat ze achter stonden.quote:
Als ik had geweten dat het met Evert was dan was ik wel overgeschakeld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ooh Twente staat achterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had eerst Barcelona gekeken, ik wist helemaal niet dat ze achter stonden.
Als ik had geweten dat het met Evert was dan was ik wel overgeschakeld.. Ik ga Bayern kijken
Oh.![]()
Ahja, bijna hetzelfde als het bestormen van het Maasgebouw, die pure haat in de ogen van die gasten die aan het veld zitten of onze grote vriend "Als je uit Oss komt ben je voor TOP". Nog legio voorbeelden, maar die weet je zelf wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die waren helemaal nuchter wil je zeggen?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Tuurlijk, grotere club dus meer voorbeelden. Maar zeggen dat er in de kuip 48000 snuivende kaalkoppen zitten is even belachelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ahja, bijna hetzelfde als het bestormen van het Maasgebouw, die pure haat in de ogen van die gasten die aan het veld zitten of onze grote vriend "Als je uit Oss komt ben je voor TOP". Nog legio voorbeelden, maar die weet je zelf wel.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wel de meeste op de 1e ring. Wat een haat zie je daar altijd zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, grotere club dus meer voorbeelden. Maar zeggen dat er in de kuip 48000 snuivende kaalkoppen zitten is even belachelijk.Oh.![]()
Dat zeg ik ook niet. Ik heb liever de 33.000 normale dan een extra 17.000 die een snuivende kaalkop zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, grotere club dus meer voorbeelden. Maar zeggen dat er in de kuip 48000 snuivende kaalkoppen zitten is even belachelijk.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Goed dat je verteld dat hij van Twente isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 FC Utrecht
Blunder van Röseler (Twentehuurling)
Oh.![]()
Ja, is W en Z daar zitten de meeste wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel de meeste op de 1e ring. Wat een haat zie je daar altijd zeg.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Tijd voor een paar doelpuntjes van Willem IIOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat is echt niet goed bij die Klassiekertjes meestal. Kan me voorstellen dat je daar als scheids verkeerde beslissingen door gaat nemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, is W en Z daar zitten de meeste wel.
Oh.![]()
Chadli...
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
De haat zit écht diep he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 FC Utrecht
Blunder van Röseler (Twentehuurling)
daarom zo heerlijk om dicht op het veld te zittenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed bij die Klassiekertjes meestal. Kan me voorstellen dat je daar als scheids verkeerde beslissingen door gaat nemen
best gezellig verder daar hoor verder, ik stond best vaak op W.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Casta bijna de 1-1, maar het was Casta, dus had 'ie sowieso niet gezeten
Wat een topaankoop is dat ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Casta bijna de 1-1, maar het was Casta, dus had 'ie sowieso niet gezeten
Oh.![]()
Ook niet eens op goal..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Casta bijna de 1-1, maar het was Casta, dus had 'ie sowieso niet gezeten![]()
En hier heb ik dan 2 weken naar uit zitten kijken.
-
En Fer net over
Lkdhlkfdhgklsjlfja JEUZUS FER! Hoe de fuck mis je die!?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze gaan winnen van PSV volgende weekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
17 VVV 22
18 Willem II 20
Wordt nog spannend
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan winnen van PSV volgende week![]()
![]()
VVV mag direct oprotten ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
17 VVV 22
18 Willem II 20
Wordt nog spannend[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan winnen van PSV volgende week![]()
![]()
Bedankt dat je ons tilly's support.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Had al een gevoel dat Willem II zou winnen van Groningen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik had een gevoel dat Bayern dit seizoen kampioen wordtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Had al een gevoel dat Willem II zou winnen van Groningen.
Oh.![]()
Wie, jij?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lekker met samengeknepen billen naar Willem II-PSV kijken.![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Lekker met samengeknepen billen naar Willem II-PSV kijken.![]()
Dus omdat Ajax tegen Heracles gelijkspeelde, ga jij ook met samengeknepen billen binnenkort die wedstrijd bekijken?quote:![]()
Ik bekijk elke wedstrijd met samengeknepen billenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus omdat Ajax tegen Heracles gelijkspeelde, ga jij ook met samengeknepen billen binnenkort die wedstrijd bekijken?
Oh.![]()
Ah, oke. Fijn om te weten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bekijk elke wedstrijd met samengeknepen billen![]()
Teken ik voor.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Graag.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Zo ongeveer?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
BRAAAAMAAAA!!!!!!
HELD!!!It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Doe niet alsof je het niet grappig vond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen. Het begint een beetje zielig te worden.![]()
Woutgod neemt de ploeg bij de hand!
-
Wat een lelijk doelpuntOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kinderachtig idd. En dat alleen maar omdat hij hoopt dat ik me er wat van aantrek en nog veel meer grappen ga maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe niet alsof je het niet grappig vond.![]()
BRAMAAAAAAAAA
Dat is zeker, Brama scoort = Twente wint.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
Het gaat ook nog 2-1 worden jongens. Ik voel het.![]()
Dat werkt alleen als Davy het zegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
Het gaat ook nog 2-1 worden jongens. Ik voel het.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Werkt alleen als ik het zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
Dat kan Davy alleen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef tompsv18 het volgende:
Maar hij scoort toch nooitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, Twente wint sowieso. Brama scoort = winst voor Twente.![]()
![]()
Thanks, dan ga ik nu even koffie zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoi fans, ik ben er ook weerus, hoeveel staat het bij de Utreg godenzonen jegens VVVWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
9-2quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, ik ben er ook weerus, hoeveel staat het bij de Utreg godenzonen jegens VVVIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
neequote:
2-1Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
2-1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, ik ben er ook weerus, hoeveel staat het bij de Utreg godenzonen jegens VVV
1-0 Duplan
2-0 de Kogel
2-1 Linssen
Had zomaar 2-2 kunnen zijn![]()
i couldn't give a flying fuckquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Paultjequote:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-1
1-0 Duplan
2-0 de Kogel
2-1 Linssen
Had zomaar 2-2 kunnen zijn![]()
GGMM je had moeten zeggen, tegen Paul mag je alles zeggen. Wij haten hem!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik haat jou niet. Ik ben een groot fan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Paul het volgende:
GGMM je had moeten zeggen, tegen Paul mag je alles zeggen. Wij haten hem!![]()
Ja, je zal het nu moeten doen in je eentje utreg kijken. Ik ga nu HEE-FEY kijken. Houd je me op de hoogte paulquote:![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat jou niet. Ik ben een groot fan.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ga ook ff Fey kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, je zal het nu moeten doen in je eentje utreg kijken. Ik ga nu HEE-FEY kijken. Houd je me op de hoogte paulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou Heerenveen, doe maar eens winnen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Ligt er zuurkool onder zijn neus?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fransje Adelaar kijkt met een bedorven blikOh.![]()
KoffietijdOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
In principe wel, maar Feyenoord wint dit gewoon, ook zonder Pelle.quote:
Heerenveen is toch iets te wisselvallig nog en Feyenoord heeft gewoon meer kwaliteit, vooral in verdedigend opzicht, dus ze zullen zich niet zo makkelijk laten over lopen als PSV.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, omdat Feyenoord nog wel erg dichtbij staat en omdat Van Basten coach is. Zonder dat had het me niks uitgemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Frysk bloed tsjoch op! Wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!![]()
We bundelen de krachten, vanavond zal ik aardig tegen je doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond staan wij hand in hand, hopen op een mooie avond.![]()
Ssst, de kinderen zijn nog niet naar bed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond staan wij hand in hand, hopen op een mooie avond.![]()
Hahahahahah XD Ik heb geen idee wie dat is XD XDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef Sloggi het volgende:
Hoor ik nou Ennio Morricone op de achtergrond?![]()
xdxdxquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahahahahah XD Ik heb geen idee wie dat is XD XD![]()
Het erge is dat dat ook echt zo is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hahahahahah XD Ik heb geen idee wie dat is XD XD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: