SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
samen met ajax grquote:Op zondag 17 maart 2013 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
Twente heeft ook gewoon nog steeds de minste tegengoals van alle clubs![]()
Ajax heeft er twee meer tegenquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
jij bent echt te triest voor woordenje werkt op mn lachspieren
Kiddy.
![]()
Okquote:Op zondag 17 maart 2013 18:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
jij bent echt te triest voor woordenje werkt op mn lachspieren
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zaterdag 30 maart
18:45 uur: FC Twente-NAC Breda, Eredivisie Live 1, commentaar Michiel Teeling
19:45 uur: FC Utrecht-VVV Venlo, Eredivisie Live 2, commentaar Leo Driessen
19:45 uur: Willem II-FC Groningen, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
20:45 uur sc Heerenveen-Feyenoord, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
Zondag 31 maart
12:30 uur: Roda JC Kerkrade-PSV, Eredivisie Live 1, commentaar Theo Reitsma
14:30 uur: Vitesse-PEC Zwolle, Eredivisie Live 1, commentaar Ron de Rijk
14:30 uur: Heracles Almelo-AZ, Eredivisie Live 2, commentaar Mark van Rijswijk
14:30 uur: RKC Waalwijk-ADO Den Haag, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
16:30 uur: Ajax-NEC, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Theo Reitsma. Dat meen je niet zegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:48 schreef mrstylo het volgende:
Zaterdag 30 maart
18:45 uur: FC Twente-NAC Breda, Eredivisie Live 1, commentaar Michiel Teeling
19:45 uur: FC Utrecht-VVV Venlo, Eredivisie Live 2, commentaar Leo Driessen
19:45 uur: Willem II-FC Groningen, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
20:45 uur sc Heerenveen-Feyenoord, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
Zondag 31 maart
12:30 uur: Roda JC Kerkrade-PSV, Eredivisie Live 1, commentaar Theo Reitsma
14:30 uur: Vitesse-PEC Zwolle, Eredivisie Live 1, commentaar Ron de Rijk
14:30 uur: Heracles Almelo-AZ, Eredivisie Live 2, commentaar Mark van Rijswijk
14:30 uur: RKC Waalwijk-ADO Den Haag, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
16:30 uur: Ajax-NEC, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen![]()
![]()
Enige goeie beslissing is, dat ze Leo op een kut pot hebben gezet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
EL weet wel iedere week kutcommentatoren op leuke potjes te plaatsen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ha-ha-haquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enige goeie beslissing is, dat ze Leo op een kut pot hebben gezet.![]()
![]()
Wees blij dat je Evert niet hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Theo Reitsma. Dat meen je niet zeg![]()
Wat een leuke grap zeg, tsjonge.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enige goeie beslissing is, dat ze Leo op een kut pot hebben gezet.![]()
Haten op Evertquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wees blij dat je Evert niet hebt.![]()
![]()
Bedankt.quote:
En het is Tsonga. Best een goede tennisser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aardige kans.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik schakel net in, nog wat gemist?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Een vogel die door het beeld vloog, dat was fantastisch!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schakel net in, nog wat gemist?![]()
Neu niet echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schakel net in, nog wat gemist?
Nac op de counter. Spelen echt lelijk voetbal, thuis ook. Typisch kick & rush...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Meh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neu niet echt.
Nac op de counter. Spelen echt lelijk voetbal, thuis ook. Typisch kick & rush...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Lichtpuntje van Chadli.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Jouw stream begint toch pas net, dus je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik schakel net in, nog wat gemist?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat klopt, PSV heeft een sfeeractie opgezet voor de 19e minuut. Eens kijken wat dat wordtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw stream begint toch pas net, dus je hebt niets gemist.
Goede comeback?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat klopt, PSV heeft een sfeeractie opgezet voor de 19e minuut. Eens kijken wat dat wordt"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
... Veel te weinig beweging van de spelers zonder bal. Alles is nog steeds zo statisch...It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Hoop ik toch.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Geef dan gvd geel voor zo'n kutschwalbe!It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
d;hlkgkahfgklahkfghak rage. Te langzaam, te traag. Afjagen die boel, zodra ze even druk zetten tikken ze de bal al over de lijn. Zo hoop je ook gewoon op een 0-1, dan komen ze ineens wel in actie.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Even ter informatie, zijn PSV'ers nu ook ineens tegen Feyenoord, of is dat alleen zo omdat Feyenoord ook een titelkandidaat is momenteel?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Je weet niet dat Feyenoord even veel punten heeft als PSV?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef Shreyas het volgende:
Even ter informatie, zijn PSV'ers nu ook ineens tegen Feyenoord, of is dat alleen zo omdat Feyenoord ook een titelkandidaat is momenteel?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef Shreyas het volgende:
Even ter informatie, zijn PSV'ers nu ook ineens tegen Feyenoord, of is dat alleen zo omdat Feyenoord ook een titelkandidaat is momenteel?![]()
![]()
Ja, dat zeg ik dus...ik bedoel heb je een hekel aan Feyenoord in het algemeen, of alleen nu ze even veel punten hebben als jullie?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet niet dat Feyenoord even veel punten heeft als PSV?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
beidequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus...ik bedoel heb je een hekel aan Feyenoord in het algemeen, of alleen nu ze even veel punten hebben als jullie?![]()
Mwha heb weinig tegen Feyenoord. Wel tegen het gedrag van feyenoorders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus...ik bedoel heb je een hekel aan Feyenoord in het algemeen, of alleen nu ze even veel punten hebben als jullie?![]()
Raar, vroeger was het altijd Feyenoord + PSV vs. Ajax. nu lijkt het veel meer op PSV vs Ajax+Feyenoordquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een grotere hekel aan Feyenoord dan aan Ajax denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Raar, vroeger was het altijd Feyenoord + PSV vs. Ajax. nu lijkt het veel meer op PSV vs Ajax+Feyenoord![]()
![]()
PSV heeft veel sympathie verloren de laatste jaren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Raar, vroeger was het altijd Feyenoord + PSV vs. Ajax. nu lijkt het veel meer op PSV vs Ajax+Feyenoord![]()
nooit wat met psv gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Raar, vroeger was het altijd Feyenoord + PSV vs. Ajax. nu lijkt het veel meer op PSV vs Ajax+FeyenoordAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Here we go again.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV heeft veel sympathie verloren de laatste jaren.![]()
ajax tenminste nog club beetje respect voor
psv is gewoon niks kan ik zelfs geen hekel aan hebbenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
En nu in ABN.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
psv is gewoon niks kan ik zelfs geen hekel aan hebben"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Ja, dat dus. Alleen dat gezoek naar erkenning is soms zo lachwekkend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
psv is gewoon niks kan ik zelfs geen hekel aan hebben![]()
Ajax is tenminste nog een club, heb ik een beetje respect voor.quote:
PSV is gewoon niets, kan ik zelfs geen hekel aan hebben.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ach dat hebben Feyenoord en PSV allebei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat dus. Alleen dat gezoek naar erkenning is soms zo lachwekkend.Oh.![]()
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax is tenminste nog een club, heb ik een beetje respect voor.
PSV is gewoon niets, kan ik zelfs geen hekel aan hebben."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kijk, dit is dus het gevraag naar erkenning waar ik het over had.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.![]()
![]()
Is gewoon een feit. Kun je moeilijk omheen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus het gevraag naar erkenning waar ik het over had.![]()
Ligt aan de uitstraling. Bedrijfsclub enzo. Altijd calimero. Geen eigen identiteit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.Oh.![]()
Begrijp ik ook weinig van, maar lekker laten gaan joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.Pakken wij de prijzen wel, hebben hun een "echte" club. Prima toch
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik zeg er verder ook niks over.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een feit. Kun je moeilijk omheen.![]()
Hoe bedoel je? Ik moet toch met argumenten komen, waarom ik er mee oneens ben. Maar best grappige reactie van jou hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus het gevraag naar erkenning waar ik het over had."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen van allen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal ik zo kijken?
TWE-NAC
UTR-VVV
WIL-GRO
Keuzes.![]()
Ja zogenaamde warmte die nu ook ver te zoeken isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de uitstraling. Bedrijfsclub enzo. Altijd calimero. Geen eigen identiteit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Oh zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer deze discussie. 100x gezien al.
Heel VBL is een herhaling van zichzelf.![]()
Twe-NAC. De rest lijkt me helemaal kutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal ik zo kijken?
TWE-NAC
UTR-VVV
WIL-GRO
Keuzes.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Niets mis mee. Elke club heeft zijn eigen history en persoonlijk vind ik niets mis mee dat PSV ontstaan is dankzij Philips. Heeft voor mij wel iets moois.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de uitstraling. Bedrijfsclub enzo. Altijd calimero. Geen eigen identiteit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
trek je er nog effe bij afquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is gewoon een feit. Kun je moeilijk omheen.![]()
![]()
Mwah, wedstrijden van Twente zijn kut.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Twe-NAC. De rest lijkt me helemaal kut
Denk dat ik Utrecht ga kijken, afentoe zappen naar Willem II, hoop dat die maaskantje een tik uitdelen![]()
Vind het gewoon een club zonder karakter. Carnavalspubliek. Stadion van niets. PSV heeft buiten de successen gewoon de allure van een Willem II of RKC.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo is PSV niets? Hebben meer prijzen gewonnen dan jouw clubje.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Spelen tenminste nog spelers die af en toe iets leuks laten zien (Tadic, Fer). De rest is zo droevig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, wedstrijden van Twente zijn kut.
Denk dat ik Utrecht ga kijken, afentoe zappen naar Willem II, hoop dat die maaskantje een tik uitdelenXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Hou je dat wel volquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, wedstrijden van Twente zijn kut.
Denk dat ik Utrecht ga kijken, afentoe zappen naar Willem II, hoop dat die maaskantje een tik uitdelen
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het gewoon een club zonder karakter. Carnavalspubliek. Stadion van niets.![]()
![]()
Ik vind er echt niks aan dat ze alleen maar prijzen kunnen kopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niets mis mee. Elke club heeft zijn eigen history en persoonlijk vind ik niets mis mee dat PSV ontstaan is dankzij Philips. Heeft voor mij wel iets moois.Oh.![]()
Nee joh, ik weet heel goed wat van Davy is en wat van mij. Daar heb ik geen enkele moeite mee.quote:![]()
Aardige comeback. 7 op de schaal van 10quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet heel goed wat van Davy is en wat van mij. Daar heb ik geen enkele moeite mee.![]()
![]()
Meer een 6,5quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aardige comeback. 7 op de schaal van 10
Forum Opties Forumhop: Hop naar: