SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lienekien op 17-03-2013 22:43:48 ]The love you take is equal to the love you make.
Daar heb ik niks van gezien hoor Bluezzquote:Op zondag 17 maart 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Even heel wat anders : het verval treedt nu toch echt in.. naast de grijze haren en de rimpels, krijg ik nu ook zo'n kalkoenennekrimpelstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb ik niks van gezien hoor Bluezzik vond je een mooie vrouw, mag ik dat zeggen
zonder vreemd over te komen?
Goed bezig FANN en helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat !quote:Op zondag 17 maart 2013 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Met kalkoenlel is Bluezz nog steeds Bluezz.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
Bij scrabble mag je toch gewoon de bocht om??
Ik snap de vraag niet helemaal, maar ik heb al in jaren niet gescrabbledquote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
Bij scrabble mag je toch gewoon de bocht om??
quote:
Is waar!quote:Op zondag 17 maart 2013 16:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Dan doen wij het al jaaaaaaaren verkeerd!!
En Bluezz is gewoon een lekker wijf, met lel en al!! Ik vind juist dat ze een heel jonge huid heeft hoor. Kijk maar op vakantiefoto's!
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:58 schreef ElizabethR het volgende:
En Bluezz is gewoon een lekker wijf, met lel en al!! Ik vind juist dat ze een heel jonge huid heeft hoor. Kijk maar op vakantiefoto's!
Jonge Oma Gquote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.
Ze is nog écht Oma ookquote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor een ouwe oma van bijna 54 ziet ze er nog redelijk goed geconserveerd uit, inderdaad.
Ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat ik geen Oma ben en ik zal het ook nooit wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
Misschien ben ik ook al opa maar dat weet ik dan nog niet
Now were talking turkeyquote:Op zondag 17 maart 2013 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Met kalkoenlel is Bluezz nog steeds Bluezz.
Als je nu nog geen moeder bent, gaat dat em idd niet meer worden ....quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet heeeeeeeeeeeeel zeker dat ik geen Oma ben en ik zal het ook nooit worden
Dat bedoel ikquote:Op zondag 17 maart 2013 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu nog geen moeder bent, gaat dat em idd niet meer worden ....
Dat roept g ook wel eens, maar dan qua biopapa zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef chufi het volgende:
Misschien ben ik ook al opa maar dat weet ik dan nog niet
Als anonieme zaaddonor?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat roept g ook wel eens, maar dan qua biopapa zijn
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies!! De generatie van mijn moeder, die toch al echt 7 kleinkinderen heeft, vind ik nog niet eens voldoen aan het 'oma uiterlijk' zoals ik vind dat een oma er uit moet zien. En mijn moeder is 72. Ze is gewoon heel fit, en kleed zich niet oud in jurken enzo. Mijn oma, die was oud. En zelfs die werd op het eind van haar 103 jarig leven beslist geen 103 geschat. Ze zag er eerder als begin 80 uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze is nog écht Oma ookda's helemaal mooi toch?
Als ik aan mijn Oma denk die kan ook niet heel veel ouder zijn geweest maar dat waren toen al
echt oude vrouwen, tegenwoordig kan je het niet meer schatten, na die ene keer dat ik een
moeder voor Oma uitmaakte, écht per ongeluk ga ik dat ook niet meer doen![]()
Tjonge toen voelde ik me wel lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |