PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serero heeft de pech dat hij er niet veel van kanquote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero heeft de pech dat De Jong en Eriksen altijd spelen en Poulsen of Schone altijd op CDM staat.
Wel van de Ajacieden met hersenen ja. Niet de kale harries die je naakt ziet springen inderdaad. Het was trouwens een compliment naar de normale AZ-supporters hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gelukkig krijgen alle oud-ajax spelers een warm onthaal als ze weer terugkomen in de arena
Hij wordt ook niet beter als hij niet speelt hequote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero heeft de pech dat hij er niet veel van kan
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero heeft de pech dat hij er niet veel van kan
Jij snapt er echt niets van.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Jong speelt de laatste tijd niet eens goed (behalve vandaag en vorige week omdat hij scoorde)
Denk je dat er geen reden is dat hij amper speelt?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet beter als hij niet speelt he
Ja, de reden is dat De Jong + Eriksen altijd spelen en Poulsen/Schone ook nog voor hem komen maar hij wordt om 1 slechte wedstrijd afgemaakt terwijl sommige spelers weken slecht mogen spelen. En ik heb echt goed op Serero gelet in de wedstrijd tegen Steaua en toen deed hij bijna niks verkeerd. Hij wordt wel op die kans die hij miste afgerekend.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat er geen reden is dat hij amper speelt?
Ik heb je al 30 keer uitgelegd waarom Serero er niets van kan dus ik ga het niet nog een keer doen als je het niet erg vind.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de reden is dat De Jong + Eriksen altijd spelen en Poulsen/Schone ook nog voor hem komen maar hij wordt om 1 slechte wedstrijd afgemaakt terwijl sommige spelers weken slecht mogen spelen.
Siem is met de jaren sterker geworden, is inmiddels terecht international en ik hoop dat hij zijn hele carrière bij Ajax blijft en Eriksen is een van de grootste talenten in Europa, dus ik snap wel dat een of andere frivole Afrikaan van 1.20m niet speelt. Sorry, maar waarheid.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de reden is dat De Jong + Eriksen altijd spelen en Poulsen/Schone ook nog voor hem komen maar hij wordt om 1 slechte wedstrijd afgemaakt terwijl sommige spelers weken slecht mogen spelen.
Beetje overdreven nietwaarquote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Siem is met de jaren sterker geworden en ik hoop dat hij zijn hele carrière bij Ajax blijft en Eriksen is een van de grootste talenten in Europa, dus ik snap wel dat een of andere frivole Afrikaan van 1.20m niet speelt. Sorry, maar waarheid.
Kan je die tijd mooi gebruiken om te googlen op werkwoordspelling.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb je al 30 keer uitgelegd waarom Serero er niets van kan dus ik ga het niet nog een keer doen als je het niet erg vind.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je die tijd mooi gebruiken om te googlen op werkwoordspelling.
Dan kun je van meer spelers zeggen dat ze er niks van kunnen want er zijn meer spelers die vaak de bal inleverenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb je al 30 keer uitgelegd waarom Serero er niets van kan dus ik ga het niet nog een keer doen als je het niet erg vind.
Eriksen was 1 van de grootste talenten in Europa. In mijn ogen is hij dat nu niet meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Siem is met de jaren sterker geworden, is inmiddels terecht international en ik hoop dat hij zijn hele carrière bij Ajax blijft en Eriksen is een van de grootste talenten in Europa, dus ik snap wel dat een of andere frivole Afrikaan van 1.20m niet speelt. Sorry, maar waarheid.
Dat doet ie niet, die gaat naar de BPL deze zomer denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Siem is met de jaren sterker geworden, is inmiddels terecht international en ik hoop dat hij zijn hele carrière bij Ajax blijft
Nee, hij staat echt op al die lijstjes. Hier in NL zijn we kritischer op hem dan in het buitenland.quote:
Iedereen doet altijd alsof dat zo is, maar hij maakt dat nooit waar imo.quote:
Sorryquote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je die tijd mooi gebruiken om te googlen op werkwoordspelling.
Die kleine neger had bijna geen 1 foute pass en hij had nog een pass op iemand die voorgaf op Schone die over de bal heen maaide.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij deed niets fout tegen Boekarest?Je weet toch wel dat Serero die kleine neger is he?
Die kleine neger liep non stop de drukte in en heeft totaal geen overzicht.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kleine neger had bijna geen 1 foute pass en hij had nog een pass op iemand die voorgaf op Schone die over de bal heen maaide.
Ja, en hij schopte iemand in de middencirkel het graf in.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kleine neger had bijna geen 1 foute pass en hij had nog een pass op iemand die voorgaf op Schone die over de bal heen maaide.
Hij dus hij moet spelen om de pass te geven op het mannetje die de pass geeft op het mannetje die dan de pass geeft op een mannetje die dan misschien kan voorzetten op een mannetje die kan schieten en dat mannetje scoort dan misschien.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OMG een pass die tot een pass leidde die bijna tot een assist leidde??!!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deniz Ayicek, begint 57 en wordt 94quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef quer het volgende:
Heeft iemand nog wat career hidden gems?. ik speel met ajax in de BPL
Dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij staat echt op al die lijstjes. Hier in NL zijn we kritischer op hem dan in het buitenland.
Want hij is natuurlijk al 21.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eriksen was 1 van de grootste talenten in Europa. In mijn ogen is hij dat nu niet meer.
Hij is geen CM maar een CAMquote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kleine neger liep non stop de drukte in en heeft totaal geen overzicht.
Want hij lijkt zich niet te ontwikkelen. Ik vind hem nu echt niet beter dan 1 jaar geleden.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Want hij is natuurlijk al 21.
The Ox werd hier gisteren ook al afgeschreven met zijn 19 jaarquote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Nee ik vind dat hij de laatste paar jaar niet zo vooruit is gegaan als verwacht werd.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
[..]
hij is echt kokoslecht man, wordt niks meer schiet veel te vaak op de latquote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
The Ox werd hier gisteren ook al afgeschreven met zijn 19 jaar
Nee, ik ben met anderen in discussiequote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 post niet gereageerd, mag het nu wel weer?
maar hij geeft wel de pass op het mannetje dat de pass geeft naar het mannetje dat passt naar giroud die dan misschietquote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is echt kokoslecht man, wordt niks meer schiet veel te vaak op de lat
Top. Ik vind van wel. Als je op je 21ste de kwaliteiten hebt om medespelers 4x in een wedstrijd vrij voor de keeper te zetten, dan denk ik dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik vind dat hij de laatste paar jaar niet zo vooruit is gegaan als verwacht werd.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
The Ox werd hier gisteren ook al afgeschreven met zijn 19 jaar
Oke.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben met anderen in discussie
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 post niet gereageerd, mag het nu wel weer?
Ja anders word ik weer beschuldigd van 'kut troll' en is dat meteen het smoesjes om een inhoudelijke reactie te ontlopen.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
en is dat meteen het smoesjes om een inhoudelijke reactie te ontlopen.
hij zou dus altijd moeten spelen en hij is veel beter dan cazorlaquote:Op zondag 17 maart 2013 15:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
maar hij geeft wel de pass op het mannetje dat de pass geeft naar het mannetje dat passt naar giroud die dan misschiet
quote:
Je post hier anders bijna nooit een inhoudelijke reactie en je bemoeit je bijna overal mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja anders word ik weer beschuldigd van 'kut troll' en is dat meteen het smoesjes om een inhoudelijke reactie te ontlopen.
AA9Skillz, mattie van KSI dus veel mensen die dat zienquote:Op zondag 17 maart 2013 15:59 schreef Toefjes het volgende:
Van wie was dat Altidore filmpje? Krijg best wel veel SIF Altidore filmpjes op youtube
Mag je van je broer wel zo onaardig doen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je post hier anders bijna nooit een inhoudelijke reactie en je bemoeit je bijna overal mee.
Oke sheriff.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je post hier anders bijna nooit een inhoudelijke reactie en je bemoeit je bijna overal mee.
Jij zag duidelijk die actie van een paar seconden terug niet.quote:
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij zag duidelijk die actie van een paar seconden terug niet.
Haha jij speelt toch ook LOL?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
stomme clowns op facebook die farmville met mij willen spelen
Vind jij niet dat 8 goals en 9 assists dit seizoen wat aan de magere kant is voor een van de grootste talenten van Europa in een competitie waar zelfs Pelle 21 goals maakt?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij zag duidelijk die actie van een paar seconden terug niet.
ook 29 miljoen views totaal bij al zijn vids als het goed is.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
AA9Skillz, mattie van KSI dus veel mensen die dat zien
Dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind jij niet dat 8 goals en 9 assists dit seizoen wat aan de magere kant is voor een van de grootste talenten in de eredivisie in een competitie waar zelfs Pelle 21 goals maakt?
Ik ben toch geen boer.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat valt toch in de categorie Farmville?
De middelste cm wisselen maar ik heb geen verstand van de porto leaguequote:
Heb je al veel geleerd?quote:
weet ik nog nietquote:Op zondag 17 maart 2013 16:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt goed bezig vandaag![]()
![]()
Wat eet je vanavond?
Jij woont sws op een boerderijquote:
noodweerquote:
Daar woont hij hoelang? 3 weken pasquote:
quote:
Oke natuurlijk, had de link nog niet gelegdquote:Op zondag 17 maart 2013 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sneeuw wellicht? Milaan-San Remo ook geneutraliseerd dacht ik
quote:
quote:
Hij reageert alsof je al heel je leven in Tilburg centrum woont en dus de verwijzing naar een boerderij volstrekt BS is.quote:
En in Eindhoven staan natuurlijk allemaal boerderijenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij reageert alsof je al heel je leven in Tilburg centrum woont en dus de verwijzing naar een boerderij volstrekt BS is.
Stadsboerderijen worden dat wel genoemd ja. Heb je in Roffa ook veel.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En in Eindhoven staan natuurlijk allemaal boerderijen
Ik dacht dat hij uit zon kutdorp als Thad kwamquote:Op zondag 17 maart 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En in Eindhoven staan natuurlijk allemaal boerderijen
Maar geen MC, dus te moeilijk voor de midtermquote:Op zondag 17 maart 2013 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik van die heerlijke opgaven![]()
Zo eenvoudig.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij uit zon kutdorp als Thad kwam
Nog steeds niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Of jij met je uitsprakenquote:Op zondag 17 maart 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
DS2 heeft de blik met mongolen geopend met zijn Serero
Eerder een blik met hatersquote:Op zondag 17 maart 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
De blik?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
IF De Vrijquote:Op zondag 17 maart 2013 16:16 schreef Thorb het volgende:
Gaat VDM voor IF Janmaat, IF Pelle of toch weer allebei?
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Mooi gevecht van AZ, helaas verloren. Gefeliciteerd Ajacieden
Willem Janssentje.quote:
Die tweede verdediger wil ook op een knullige manier voor een buitenspelval gaanquote:
had je verwacht dat iedereen zou verliezen danquote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef StijnDa het volgende:
Teleurstellend. Als eerste je wedstrijd winnen, hopen een beetje in/uit te lopen op de concurrenten, winnen Ajax, FC Bony en FC Pelle ook.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:21 schreef StijnDa het volgende:
Teleurstellend. Als eerste je wedstrijd winnen, hopen een beetje in/uit te lopen op de concurrenten, winnen Ajax, FC Bony en FC Pelle ook.
Ik hoop toch dat die kwal lekker naar PSV gaat hoef hem echt niet bij ons te zien.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:22 schreef Ajacied7 het volgende:
'Ajax is een mooie club'
'Ik weet wel waar mijn voorkeur ligt'
Dit ja. Ik vrees eerlijk gezegd het ergste...quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Tis heel makkelijk, wij moeten gewoon alles winnen. En dat kan, als je normaal doet. Uitwedstrijd bij 3 degradatiekandidaten en laatste wedstrijd bij de slechtstpresterende ploeg van 2013, en thuis tegen Ajax NEC en Grunn.
Maar ze zullen beter moeten dan dat het was afgelopen wedstrijden.
doe zelf normaalquote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Tis heel makkelijk, wij moeten gewoon alles winnen. En dat kan, als je normaal doet. Uitwedstrijd bij 3 degradatiekandidaten en laatste wedstrijd bij de slechtstpresterende ploeg van 2013, en thuis tegen Ajax NEC en Grunn.
Maar ze zullen beter moeten dan dat het was afgelopen wedstrijden.
Goed doordachte reactie, chapeau.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had je verwacht dat iedereen zou verliezen dan
Ja want PSV heeft nog niet genoeg aanvallend ingestelde spelers.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat die kwal lekker naar PSV gaat hoef hem echt niet bij ons te zien.
PSV koopt toch alleen maar middenvelders en aanvallersquote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja want PSV heeft nog niet genoeg aanvallend ingestelde spelers.
En dan koopt Ajax hem, scoort hij 5x in de eerste 5 wedstrijden en ben je fan ervan. Opportunisme van de voetballerij.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat die kwal lekker naar PSV gaat hoef hem echt niet bij ons te zien.
Alle verdedigers die we hebben, hebben we ook gekocht hoor op Bouma na.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
PSV koopt toch alleen maar middenvelders en aanvallers
Daarom hebben ze ook Zanka,Marcelo,Manolev en Hutchinson gekochtquote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
PSV koopt toch alleen maar middenvelders en aanvallers
JIj had meer mensen verdrietig willen zien?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef pascal08 het volgende:
We hadden net zo goed deze ronde kunnen overslaan. Nu is alleen Toefjes verdrietig.
Nee hoor wij hebben hem gewoon niet nodig. Prioriteit ligt bij een fatsoenlijke links en rechts buiten dan kan Fischer ook op het middenveld speler waar hij thuis hoortquote:Op zondag 17 maart 2013 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan koopt Ajax hem, scoort hij 5x in de eerste 5 wedstrijden en ben je fan ervan. Opportunisme van de voetballerij.
http://www.wijzijnvoetbal(...)r-4.html#post3638519quote:
Ja, ik hou van intens verdriet, heerlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JIj had meer mensen verdrietig willen zien?
O, het gaat over PSV en dan reageer je wel inhoudelijk. Maar het was duidelijk een troll omdat ik die emoticon voor mijn post had.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook Zanka,Marcelo,Manolev en Hutchinson gekocht
Sorry ik moest even op deze feitelijke onjuistheid ingaan.
Ik vind mijn troost in het feit dat Altidore geen TIF krijgt.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:26 schreef pascal08 het volgende:
We hadden net zo goed deze ronde kunnen overslaan. Nu is alleen Toefjes verdrietig.
Moet ik gelijk denken aan dit:quote:Op zondag 17 maart 2013 16:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik hou van intens verdriet, heerlijk.
quote:
En dat wefut.nl online is gegaan dit weekend, toch toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind mijn troost in het feit dat Altidore geen TIF krijgt.
Wrm verander je de titel.quote:
kweenie wrmquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik heb vandaag genoeg getrolld maar nu iets echt grappigs:
Ikeme
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Breukers, Braafheid, Janssen, Fer, Pelupessy, Bulykin en Hölscher.
Daar moet er toch nog wel eentje bijquote:
Wat moet je op de site van het Reformatorisch Dagblad?quote:
Www.babypark.nlquote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat moet je op de site van het Reformatorisch Dagblad?
Oh die is anders http://www.refdag.nl/zondag
Is dat een pedosite ofzo?quote:
Nee, ze zijn extra gemotiveerd vanwege St.-Patricks Day.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het toevallig dat er vandaag en gisteren zoveel Ieren zijn die scoren?
Is de standaard spraakrecorder niet goed dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Gebruikt er iemand hier weleens een voice recorder en zo ja, wat is de beste/handigste app daarvoor? Heb morgen een interview met iemand.
Bizarquote:Op zondag 17 maart 2013 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als FC Twente vandaag niet wint zitten ze 3 maanden zonder overwinning![]()
![]()
![]()
NUP Martinuccio was goed, Velazquez koppend zwak maar wel lekker snel. RCB gewoon goedquote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Done![]()
Iemand al eens met spelers uit dit team gespeeld? Heb er nog geen enkele gehad
Dat klopt wel ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat me nu pas opvalt, en ik weet niet of dat altijd zo is, maar deze ronde is een exacte spiegeling van de eerste speelronde dit seizoen (Wat sowieso raar is in de 27ste speelronde maar toch)
RKC-PSV
Ajax-AZ
Utrecht-Feyenoord
Twente-Groningen
Waren allemaal eerste speelronde
Di Santo was vorig jaar echt een baas.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Done![]()
Iemand al eens met spelers uit dit team gespeeld? Heb er nog geen enkele gehad
Scherpe boy.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat me nu pas opvalt, en ik weet niet of dat altijd zo is, maar deze ronde is een exacte spiegeling van de eerste speelronde dit seizoen (Wat sowieso raar is in de 27ste speelronde maar toch)
RKC-PSV
Ajax-AZ
Utrecht-Feyenoord
Twente-Groningen
Waren allemaal eerste speelronde
Is toch bijzonder?quote:
zometeen undercut iemand jequote:Op zondag 17 maart 2013 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga van de ene goudmijn naar de andere
Nee hoor. Als ik doorheb dat ze verkopen voor 350, dan ga ik gewoon kijken of ze ook voor 200 verkopen.quote:
wat nou als je ligt te slapen?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik doorheb dat ze verkopen voor 350, dan ga ik gewoon kijken of ze ook voor 200 verkopen.
Dit zat er al aan te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik doorheb dat ze verkopen voor 350, dan ga ik gewoon kijken of ze ook voor 200 verkopen.
jammer dat Björn Kuipers en zijn assistenten af en toe wel stonden te slapenquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
NUP Martinuccio was goed, Velazquez koppend zwak maar wel lekker snel. RCB gewoon goed
Hoop nu weerquote:
hahaquote:Op zondag 17 maart 2013 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jammer dat Björn Kuipers en zijn assistenten af en toe wel stonden te slapen![]()
Gescoord?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
Eva zit gewoon nog bij Chelsea, met haar paarse handschoentjes
Lampard nr 200
eva carneiro?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
Eva zit gewoon nog bij Chelsea, met haar paarse handschoentjes
Lampard nr 200
quote:
Fix'd.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:12 schreef Gramulanion het volgende:
http://wefut.nl/player/11665
Balotelli heeft heul geen Man City IF.
Nee die andere Eva in het voetbalquote:
Staat wel op 4 geel jaquote:
wil het zeker weten zeikerdquote:Op zondag 17 maart 2013 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee die andere Eva in het voetbal
Goed zo Pazzl.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Fix'd.
Zie je Thorb, dat ik ook dingen fix.
Tegen Feyenoord jaquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goed zo Pazzl.
Blijf die namen toch wat apart vinden, zoals bij VDV en Santana
http://wefut.nl/squad/173
Iets kost veel of iets is duur.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
Hoe duur kost een hele nieuwe iPhone behuizing ?
en gratis pakjequote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef detennismaster het volgende:
Even die offline cup binnenhalen, zonde om die 15K te laten liggen.
[ afbeelding ]
ja welke iphone? 4,4s,5?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
Hoe duur kost een hele nieuwe iPhone behuizing ?
Daar heb je op zich geen golds voor nodig, je speelt tegen 1.5 sterren teams op prof ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
10k+ gratis pakjequote:
Die had ik daar in meegerekend ervan uitgaande dat er geen fuck in dat pakje zit.quote:
Je had gewoon random bronze ieren moeten pakken en Long in de spitsquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
ik had verbazingwekkend genoeg best een aardig pakje, 4231 kaart en 2000 coinsquote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die had ik daar in meegerekend ervan uitgaande dat er geen fuck in dat pakje zit.
Ik had Victor Valdes in het pakje dat ik daarmee wonquote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die had ik daar in meegerekend ervan uitgaande dat er geen fuck in dat pakje zit.
Ik pikte Long voor 900c op. Het gaat nog wat makkelijker dan. En die andere golds voor 400c each. Kan ze voor die prijs ook weer makkelijk verkopen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar heb je op zich geen golds voor nodig, je speelt tegen 1.5 sterren teams op prof ofzo
Okquote:Op zondag 17 maart 2013 17:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik pikte Long voor 900c op. Het gaat nog wat makkelijker dan. En die andere golds voor 400c each. Kan ze voor die prijs ook weer makkelijk verkopen.
Gewoon even 3x pacen met Long en dan de controller wegleggen en tv gaan kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok
Ik heb hem 1x offline gedaan met een 60 chem brons Noord-Iers team, geen probleem.
Moet ik een fatsoenlijk team maken, en daar heb ik geen tijd en zin voorquote:Op zondag 17 maart 2013 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom niet online winnen dan?
25k en 7,5k is toch mooi
Omdat ik dan moeite moet gaan doen, ik heb nog nooit de gold cup gewonnen dus waarom zou dit mij wel lukken.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
25k en 7,5k is toch mooi
Dan moet ik meer dan een uur FIFA spelen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
25k en 7,5k is toch mooi
kben slegtquote:Op zondag 17 maart 2013 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
25k en 7,5k is toch mooi
In 240p lijkt alles tapequote:Op zondag 17 maart 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel Tape op zijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |