PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serero heeft de pech dat hij er niet veel van kanquote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero heeft de pech dat De Jong en Eriksen altijd spelen en Poulsen of Schone altijd op CDM staat.
Wel van de Ajacieden met hersenen ja. Niet de kale harries die je naakt ziet springen inderdaad. Het was trouwens een compliment naar de normale AZ-supporters hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gelukkig krijgen alle oud-ajax spelers een warm onthaal als ze weer terugkomen in de arena
Hij wordt ook niet beter als hij niet speelt hequote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero heeft de pech dat hij er niet veel van kan
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero heeft de pech dat hij er niet veel van kan
Jij snapt er echt niets van.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Jong speelt de laatste tijd niet eens goed (behalve vandaag en vorige week omdat hij scoorde)
Denk je dat er geen reden is dat hij amper speelt?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet beter als hij niet speelt he
Ja, de reden is dat De Jong + Eriksen altijd spelen en Poulsen/Schone ook nog voor hem komen maar hij wordt om 1 slechte wedstrijd afgemaakt terwijl sommige spelers weken slecht mogen spelen. En ik heb echt goed op Serero gelet in de wedstrijd tegen Steaua en toen deed hij bijna niks verkeerd. Hij wordt wel op die kans die hij miste afgerekend.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat er geen reden is dat hij amper speelt?
Ik heb je al 30 keer uitgelegd waarom Serero er niets van kan dus ik ga het niet nog een keer doen als je het niet erg vind.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de reden is dat De Jong + Eriksen altijd spelen en Poulsen/Schone ook nog voor hem komen maar hij wordt om 1 slechte wedstrijd afgemaakt terwijl sommige spelers weken slecht mogen spelen.
Siem is met de jaren sterker geworden, is inmiddels terecht international en ik hoop dat hij zijn hele carrière bij Ajax blijft en Eriksen is een van de grootste talenten in Europa, dus ik snap wel dat een of andere frivole Afrikaan van 1.20m niet speelt. Sorry, maar waarheid.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de reden is dat De Jong + Eriksen altijd spelen en Poulsen/Schone ook nog voor hem komen maar hij wordt om 1 slechte wedstrijd afgemaakt terwijl sommige spelers weken slecht mogen spelen.
Beetje overdreven nietwaarquote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Siem is met de jaren sterker geworden en ik hoop dat hij zijn hele carrière bij Ajax blijft en Eriksen is een van de grootste talenten in Europa, dus ik snap wel dat een of andere frivole Afrikaan van 1.20m niet speelt. Sorry, maar waarheid.
Kan je die tijd mooi gebruiken om te googlen op werkwoordspelling.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb je al 30 keer uitgelegd waarom Serero er niets van kan dus ik ga het niet nog een keer doen als je het niet erg vind.
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je die tijd mooi gebruiken om te googlen op werkwoordspelling.
Dan kun je van meer spelers zeggen dat ze er niks van kunnen want er zijn meer spelers die vaak de bal inleverenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb je al 30 keer uitgelegd waarom Serero er niets van kan dus ik ga het niet nog een keer doen als je het niet erg vind.
Eriksen was 1 van de grootste talenten in Europa. In mijn ogen is hij dat nu niet meer.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Siem is met de jaren sterker geworden, is inmiddels terecht international en ik hoop dat hij zijn hele carrière bij Ajax blijft en Eriksen is een van de grootste talenten in Europa, dus ik snap wel dat een of andere frivole Afrikaan van 1.20m niet speelt. Sorry, maar waarheid.
Dat doet ie niet, die gaat naar de BPL deze zomer denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Siem is met de jaren sterker geworden, is inmiddels terecht international en ik hoop dat hij zijn hele carrière bij Ajax blijft
Nee, hij staat echt op al die lijstjes. Hier in NL zijn we kritischer op hem dan in het buitenland.quote:
Iedereen doet altijd alsof dat zo is, maar hij maakt dat nooit waar imo.quote:
Sorryquote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je die tijd mooi gebruiken om te googlen op werkwoordspelling.
Die kleine neger had bijna geen 1 foute pass en hij had nog een pass op iemand die voorgaf op Schone die over de bal heen maaide.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij deed niets fout tegen Boekarest?Je weet toch wel dat Serero die kleine neger is he?
Die kleine neger liep non stop de drukte in en heeft totaal geen overzicht.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kleine neger had bijna geen 1 foute pass en hij had nog een pass op iemand die voorgaf op Schone die over de bal heen maaide.
Ja, en hij schopte iemand in de middencirkel het graf in.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kleine neger had bijna geen 1 foute pass en hij had nog een pass op iemand die voorgaf op Schone die over de bal heen maaide.
Hij dus hij moet spelen om de pass te geven op het mannetje die de pass geeft op het mannetje die dan de pass geeft op een mannetje die dan misschien kan voorzetten op een mannetje die kan schieten en dat mannetje scoort dan misschien.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OMG een pass die tot een pass leidde die bijna tot een assist leidde??!!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deniz Ayicek, begint 57 en wordt 94quote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef quer het volgende:
Heeft iemand nog wat career hidden gems?. ik speel met ajax in de BPL
Dit.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij staat echt op al die lijstjes. Hier in NL zijn we kritischer op hem dan in het buitenland.
Want hij is natuurlijk al 21.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eriksen was 1 van de grootste talenten in Europa. In mijn ogen is hij dat nu niet meer.
Hij is geen CM maar een CAMquote:Op zondag 17 maart 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kleine neger liep non stop de drukte in en heeft totaal geen overzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |