Hij heeft het vast vaker gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:19 schreef Kreator het volgende:
. Vanavond heb ik een keuken zegt de monteur. Nice. Wel knap, is mie een klus...
Bedreiging! BAN!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee dat niet eens, maar als er een speler van ons geblesseerd het veld moet verlaten krijgt de dader een zware wedstrijd
Ik las dat de monteur nice is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:19 schreef Kreator het volgende:
. Vanavond heb ik een keuken zegt de monteur. Nice. Wel knap, is mie een klus...
quote:
Misschien ooit. Ik mik eerst op de strongmanrun, en volgend jaar (mits alles van een leien dakje gaat) een HM in Eanske.quote:Aan het oefenen voor een marathon?
Welke in Hengelo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lang niet gezien. Was gisteten nog met Rukker bij de mc in hengelo maar je was er niet.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke in Hengelo?![]()
En klopt, ik werk alleen in de weekenden
Oh, kut Mc is datquote:
Werkte een heel leuk meisje. Met zo'n knopje aan het oor..aan het binnenlelletje zeg maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, kut Mc is datDaar werk ik ook bijna niet.
Klein blond?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werkte een heel leuk meisje. Met zo'n knopje aan het oor..aan het binnenlelletje zeg maar..
Onmogelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werkte een heel leuk meisje. Met zo'n knopje aan het oor..aan het binnenlelletje zeg maar..
En wat doe je dan zoalquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhBest lekker, zo'n dag vrij
En Mass Effect 3quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kontneuk'n en Football Manager.
Eén die je zelf hebt gemaakt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef ACT-F het volgende:
Jay, weer een virus/trojan aangemeld. De wereld is weer een stukje veiliger geworden
Jquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhBest lekker, zo'n dag vrij
Had ze toevallig ook gewoon een naambadge op? Daar letten ze daar namelijk enorm streng op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Ze was net iets leuker dan Dionne.
Nquote:
Het is iig beter dan een beetje thuis zitten niksenquote:
Fijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is iig beter dan een beetje thuis zitten niksenHier word ik wel beziggehouden met sport, fysio en praten en heb ik dus genoeg volk om me heen om af en toe een praatje te maken
Dionne wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ze toevallig ook gewoon een naambadge op? Daar letten ze daar namelijk enorm streng op.
Dionne ken ik niet. Die 'babe van Krea' is mogelijk een collega van mij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dionne wel.Die babe van Krea heb ik niet op gelet.
Dat kan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn lichaam blijft trouwens walgen van Mac-voer, Nath.Ik ben er niet voor gemaakt.
Klein, blond, brilletje, een eckte dat ass...quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dionne ken ik niet. Die 'babe van Krea' is mogelijk een collega van mij.
Juist.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klein, blond, brilletje, een eckte dat ass...
Die schoonmaak-Turk doet z'n werk trouwens wel goed. Nooit iemand zo secuur een stuk RVS zien poetsen.
Ter verduidelijking: Krea's babe is niet Leny.
De volgende keer let ik beter op de naamplaatjes.quote:
Oke.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De volgende keer let ik beter op de naamplaatjes.
Ik had trouwens:
- een Chicken honing/mosterd geval
- een Quarter Pounder
- een kleine cola
De Chicken honing/mosterd was redelijk okay, behalve dat er véél te veel sla op zat. Niks mis met sla, maar alles flikkert tijdens het eten op het dienblad en dat moet je dan, bij gebrek aan bestek, met je klauwen opeten. Niet echt het meest charmante gezicht.
De Quarter Pounder vond ik wat lafjes.
De cola blijft aangelengde, waterige prut.
Overigens;quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De volgende keer let ik beter op de naamplaatjes.
Ik had trouwens:
- een Chicken honing/mosterd geval
- een Quarter Pounder
- een kleine cola
De Chicken honing/mosterd was redelijk okay, behalve dat er véél te veel sla op zat. Niks mis met sla, maar alles flikkert tijdens het eten op het dienblad en dat moet je dan, bij gebrek aan bestek, met je klauwen opeten. Niet echt het meest charmante gezicht.
De Quarter Pounder vond ik wat lafjes.
De cola blijft aangelengde, waterige prut.
Dat was wel te doen. Ik heb niet zoiets van "goh, laat ik vanavond weer zo'n ding scoren", maar zo één keer per decennium is het goed te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:24 schreef Cue_ het volgende:
Vroeg me idd af of die honing/mosterd beetje lekker is
Dat heb ik enkel met de mcFlurrysquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
"goh, laat ik vanavond weer zo'n ding scoren"
Nope, interne revalidatie in Goesquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
FijnZit je al in Borne dan?
Oja, daar zat je nu!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, interne revalidatie in Goes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |