Hij heeft het vast vaker gedaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:19 schreef Kreator het volgende:
. Vanavond heb ik een keuken zegt de monteur. Nice. Wel knap, is mie een klus...
Bedreiging! BAN!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee dat niet eens, maar als er een speler van ons geblesseerd het veld moet verlaten krijgt de dader een zware wedstrijd
Ik las dat de monteur nice is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:19 schreef Kreator het volgende:
. Vanavond heb ik een keuken zegt de monteur. Nice. Wel knap, is mie een klus...
quote:
Misschien ooit. Ik mik eerst op de strongmanrun, en volgend jaar (mits alles van een leien dakje gaat) een HM in Eanske.quote:Aan het oefenen voor een marathon?
Welke in Hengelo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lang niet gezien. Was gisteten nog met Rukker bij de mc in hengelo maar je was er niet.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke in Hengelo?![]()
En klopt, ik werk alleen in de weekenden
Oh, kut Mc is datquote:
Werkte een heel leuk meisje. Met zo'n knopje aan het oor..aan het binnenlelletje zeg maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, kut Mc is datDaar werk ik ook bijna niet.
Klein blond?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werkte een heel leuk meisje. Met zo'n knopje aan het oor..aan het binnenlelletje zeg maar..
Onmogelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Werkte een heel leuk meisje. Met zo'n knopje aan het oor..aan het binnenlelletje zeg maar..
En wat doe je dan zoalquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhBest lekker, zo'n dag vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |