Ja, maar bus van de SV Tubbergen, te laat om via P wat te regelenquote:Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Inderdaad zeg![]()
Was je ook met de bus? Wij zaten in 3/4
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het er is, betekent niet dat het er komt he
Sorry Cue_.quote:
quote:
Als een bezetene lekker hard en diep pompen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wil ie je vanavond wel even tegen je zin in anaal vernederen...
"per ongeluk"quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als een bezetene lekker hard en diep pompen.Af en toe per ongeluk mis prikken...
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wil ie je vanavond wel even tegen je zin in anaal vernederen...
Ik vraag me af hoeveel meiden dan zeggen van "oeeh ja lekker, ga door"quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Als een bezetene lekker hard en diep pompen.Af en toe per ongeluk mis prikken...
Degene die daarvan genieten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel meiden dan zeggen van "oeeh ja lekker, ga door"
Als er op volle vaart misgeprikt wordt?quote:
Als ik de films mag geloven: heul veul!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel meiden dan zeggen van "oeeh ja lekker, ga door"
Het went wel. Als Little Dragan het kan hebben, dan jij ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er op volle vaart misgeprikt wordt?
Ik heb niets tegen anaal, maar dat lijkt me dan weer niet lekker
Little Dragan? Dat klinkt alsof je je kind anaal neemtquote:Op maandag 18 maart 2013 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het went wel. Als Little Dragan het kan hebben, dan jij ook!
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Little Dragan? Dat klinkt alsof je je kind anaal neemt
De beste manier om dingen geregeld te krijgenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef Kreator het volgende:
Hallo meisje, ruikt dit doekje toevallig naar chloroform?
Hoe gaat dat bij jou dan? "Hallo neuken ok ga maar mee" ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |