Henrikequote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nu Grunn - Twente te kiekn, zometeen eten
Goes goes, goes goes, justin gaat weer revalideren, goes goes, goes goes, ze hoeven niet te opereren, goes goes, goes goes.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nu Grunn - Twente te kiekn, zometeen eten en over 1,5u weer met de taxi naar Goes.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:44 schreef Redbaron het volgende:
zere strot zeg!
wel mooi sfeertje daar in Grunn
Was echt een top sfeer. Verschil met dat Groningen publiekquote:Op zondag 17 maart 2013 18:44 schreef Redbaron het volgende:
zere strot zeg!
wel mooi sfeertje daar in Grunn
Dat valt opzich wel meequote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar in werkelijkheid sta je al ff droog?
Inderdaad zegquote:Op zondag 17 maart 2013 23:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was echt een top sfeer. Verschil met dat Groningen publiek.
Nice.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug
Vannacht wel drie dromen gehad waarin ik elke keer seks had. Das best veel
In 1 droom nam een vriend mij anaal terwijl ik dit niet wouquote:Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Nice.Ik herinner me zelden mijn dromen.
Was het lekker?
Ja ik was vroeg wakker. Formule 1 gekeken, tv en pc afgekoppeld. Dat soort dingen.quote:
Ik was het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Cue_ het volgende:
In 1 droom nam een vriend mij anaal terwijl ik dit niet wou![]()
Dan was ik het niet, want ik neem vrouwtjes nooit tegen hun zin anaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en vervolgens had ie ook nog eens m'n hele woonkamer omgebouwd in zo'n inrichting van een oud omaatje met allerlei tierelatijntjes![]()
Dat dacht ik toch.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:42 schreef Kreator het volgende:
Morge.
[..]
Ja ik was vroeg wakker. Formule 1 gekeken, tv en pc afgekoppeld. Dat soort dingen.
Alles ok hier. Ging soepeltjes gisteren....heb daarna nog ff Twente gekeken bij Peter.
Maar ik ben verhuisd!
Kontneukn!quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Details?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Joa, redelijk.Opstarten op den maandag is altijd moeilijk.
En jij?
Zaterdag uitgeslapen (coma), opgeruimd, Miss Tuk opgehaald uit Deventer (trein tussen Deventer en Almelo reed niet), boodschappen gedaan, gekookt...quote:
Ik heb mentaal geholpenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef Kreator het volgende:
In het zonnetje is het nu wel lekker. hopelijk is de winter idd voorbij. Kunnen we straks mooi een keer 'bedankt voor het helpen' - bbq'en bij mij achter het huis.
Wordt nu idd wel tijdquote:Op maandag 18 maart 2013 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik een lente/zomer-weekend wil.
BBQ, bier, boobs, enz.
Nice. Wanneer? Want ik moet daar ook nog wat kopen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:04 schreef Kreator het volgende:
Vd week eerst maar es naar de Ikea. 600 lampen, gordijnen en meubels kopen.
Eind van de maand gaan we weer over de 10 graden.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2013 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Eind van de maand gaan we weer over de 10 graden.
EIND MAART AL MENSEN!!! GLOBAL WARMING!!! WE DIDN'T LISTEN!!!
Kan ik mooi weer epic cevapcici's maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef Kreator het volgende:
In het zonnetje is het nu wel lekker. hopelijk is de winter idd voorbij. Kunnen we straks mooi een keer 'bedankt voor het helpen' - bbq'en bij mij achter het huis.
quote:
Wanneer kun je? Gaan we samen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Wanneer? Want ik moet daar ook nog wat kopen.
Woensdag en donderdag zou kunnen.quote:
Hier stralend blauwe lucht en zonquote:Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, het zonnetje is weer weg en de regen is terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |