Henrikequote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nu Grunn - Twente te kiekn, zometeen eten
Goes goes, goes goes, justin gaat weer revalideren, goes goes, goes goes, ze hoeven niet te opereren, goes goes, goes goes.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nu Grunn - Twente te kiekn, zometeen eten en over 1,5u weer met de taxi naar Goes.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:44 schreef Redbaron het volgende:
zere strot zeg!
wel mooi sfeertje daar in Grunn
Was echt een top sfeer. Verschil met dat Groningen publiekquote:Op zondag 17 maart 2013 18:44 schreef Redbaron het volgende:
zere strot zeg!
wel mooi sfeertje daar in Grunn
Dat valt opzich wel meequote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar in werkelijkheid sta je al ff droog?
Inderdaad zegquote:Op zondag 17 maart 2013 23:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was echt een top sfeer. Verschil met dat Groningen publiek.
Nice.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug
Vannacht wel drie dromen gehad waarin ik elke keer seks had. Das best veel
In 1 droom nam een vriend mij anaal terwijl ik dit niet wouquote:Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Nice.Ik herinner me zelden mijn dromen.
Was het lekker?
Ja ik was vroeg wakker. Formule 1 gekeken, tv en pc afgekoppeld. Dat soort dingen.quote:
Ik was het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Cue_ het volgende:
In 1 droom nam een vriend mij anaal terwijl ik dit niet wou![]()
Dan was ik het niet, want ik neem vrouwtjes nooit tegen hun zin anaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en vervolgens had ie ook nog eens m'n hele woonkamer omgebouwd in zo'n inrichting van een oud omaatje met allerlei tierelatijntjes![]()
Dat dacht ik toch.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:42 schreef Kreator het volgende:
Morge.
[..]
Ja ik was vroeg wakker. Formule 1 gekeken, tv en pc afgekoppeld. Dat soort dingen.
Alles ok hier. Ging soepeltjes gisteren....heb daarna nog ff Twente gekeken bij Peter.
Maar ik ben verhuisd!
Kontneukn!quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Details?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Joa, redelijk.Opstarten op den maandag is altijd moeilijk.
En jij?
Zaterdag uitgeslapen (coma), opgeruimd, Miss Tuk opgehaald uit Deventer (trein tussen Deventer en Almelo reed niet), boodschappen gedaan, gekookt...quote:
Ik heb mentaal geholpenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef Kreator het volgende:
In het zonnetje is het nu wel lekker. hopelijk is de winter idd voorbij. Kunnen we straks mooi een keer 'bedankt voor het helpen' - bbq'en bij mij achter het huis.
Wordt nu idd wel tijdquote:Op maandag 18 maart 2013 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik een lente/zomer-weekend wil.
BBQ, bier, boobs, enz.
Nice. Wanneer? Want ik moet daar ook nog wat kopen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:04 schreef Kreator het volgende:
Vd week eerst maar es naar de Ikea. 600 lampen, gordijnen en meubels kopen.
Eind van de maand gaan we weer over de 10 graden.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2013 10:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Eind van de maand gaan we weer over de 10 graden.
EIND MAART AL MENSEN!!! GLOBAL WARMING!!! WE DIDN'T LISTEN!!!
Kan ik mooi weer epic cevapcici's maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:05 schreef Kreator het volgende:
In het zonnetje is het nu wel lekker. hopelijk is de winter idd voorbij. Kunnen we straks mooi een keer 'bedankt voor het helpen' - bbq'en bij mij achter het huis.
quote:
Wanneer kun je? Gaan we samen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Wanneer? Want ik moet daar ook nog wat kopen.
Woensdag en donderdag zou kunnen.quote:
Hier stralend blauwe lucht en zonquote:Op maandag 18 maart 2013 10:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, het zonnetje is weer weg en de regen is terug
Ok. Moet ff kijken hoe het met de keuken gaat. Ik dacht aan vanavond of morgenavond. Maar dan kan jij weer niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag zou kunnen.Moet woensdag wel eerst eten en op tijd terug zijn, want voetbal.
Vanavond in ieder geval niet. Morgen misschien. Gaan we dan meteen om 17:00? Dan kan ik wel wat regelen...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ok. Moet ff kijken hoe het met de keuken gaat. Ik dacht aan vanavond of morgenavond. Maar dan kan jij weer niet..
Smooth...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer ook. Kijk maar...
Ja, ik denk dat dat wel kan. Ben morgen vrij en de keuken komt 's morgens. Dus ik ben dan al thuis.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond in ieder geval niet. Morgen misschien. Gaan we dan meteen om 17:00? Dan kan ik wel wat regelen...
Dat ga ik morgen idd ff doen.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef Kreator het volgende:
Denk niet dat dat allemaal in 1x in de Alfa past.
Neem evt wat foto's van je huis. Krijg je een wat beter beeld als je eenmaal in de winkel staat, dan wanneer je het op herinnering moet doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Kreator het volgende:
Dat ga ik morgen idd ff doen.
Moet sowieso nog nadenken over de stijl. En kleur.
Je moet je presentatie 'geven'? Nice.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Ben nog met m'n presentatie die ik over 2 uur moet geven
MOIN.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef Kreator het volgende:
Hey Ratel. je krijgt Haakon trekjes. 'goedemorgen' en 'goedenavond'..
Hoe is het?
jaquote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Je moet je presentatie 'geven'? Nice.
je vergeet:quote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
MOIN.
BIER!
ZOEPEN!
ONMEUNIG ZOEPEN!
Genoeg voor een feestje?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Het geld van m'n oma is erEn het is meer dan 2tientjes
We wachten op de uitnodiging. Gaan we al het geld in één avond verbrassen aan drank, drugs en vret'n.quote:
Dat het er is, betekent niet dat het er komt hequote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
We wachten op de uitnodiging. Gaan we al het geld in één avond verbrassen aan drank, drugs en vret'n.
Trut.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het er is, betekent niet dat het er komt he
Ja, maar bus van de SV Tubbergen, te laat om via P wat te regelenquote:Op maandag 18 maart 2013 08:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Inderdaad zeg![]()
Was je ook met de bus? Wij zaten in 3/4
quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het er is, betekent niet dat het er komt he
Sorry Cue_.quote:
quote:
Als een bezetene lekker hard en diep pompen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wil ie je vanavond wel even tegen je zin in anaal vernederen...
"per ongeluk"quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als een bezetene lekker hard en diep pompen.Af en toe per ongeluk mis prikken...
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien wil ie je vanavond wel even tegen je zin in anaal vernederen...
Ik vraag me af hoeveel meiden dan zeggen van "oeeh ja lekker, ga door"quote:Op maandag 18 maart 2013 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Als een bezetene lekker hard en diep pompen.Af en toe per ongeluk mis prikken...
Degene die daarvan genieten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel meiden dan zeggen van "oeeh ja lekker, ga door"
Als er op volle vaart misgeprikt wordt?quote:
Als ik de films mag geloven: heul veul!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel meiden dan zeggen van "oeeh ja lekker, ga door"
Het went wel. Als Little Dragan het kan hebben, dan jij ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er op volle vaart misgeprikt wordt?
Ik heb niets tegen anaal, maar dat lijkt me dan weer niet lekker
Little Dragan? Dat klinkt alsof je je kind anaal neemtquote:Op maandag 18 maart 2013 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het went wel. Als Little Dragan het kan hebben, dan jij ook!
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Little Dragan? Dat klinkt alsof je je kind anaal neemt
De beste manier om dingen geregeld te krijgenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:42 schreef Kreator het volgende:
Hallo meisje, ruikt dit doekje toevallig naar chloroform?
Hoe gaat dat bij jou dan? "Hallo neuken ok ga maar mee" ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |