Ok. Moet ff kijken hoe het met de keuken gaat. Ik dacht aan vanavond of morgenavond. Maar dan kan jij weer niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag zou kunnen.Moet woensdag wel eerst eten en op tijd terug zijn, want voetbal.
Vanavond in ieder geval niet. Morgen misschien. Gaan we dan meteen om 17:00? Dan kan ik wel wat regelen...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ok. Moet ff kijken hoe het met de keuken gaat. Ik dacht aan vanavond of morgenavond. Maar dan kan jij weer niet..
Smooth...quote:Op maandag 18 maart 2013 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer ook. Kijk maar...
Ja, ik denk dat dat wel kan. Ben morgen vrij en de keuken komt 's morgens. Dus ik ben dan al thuis.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond in ieder geval niet. Morgen misschien. Gaan we dan meteen om 17:00? Dan kan ik wel wat regelen...
Dat ga ik morgen idd ff doen.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef Kreator het volgende:
Denk niet dat dat allemaal in 1x in de Alfa past.
Neem evt wat foto's van je huis. Krijg je een wat beter beeld als je eenmaal in de winkel staat, dan wanneer je het op herinnering moet doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Kreator het volgende:
Dat ga ik morgen idd ff doen.
Moet sowieso nog nadenken over de stijl. En kleur.
Je moet je presentatie 'geven'? Nice.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Ben nog met m'n presentatie die ik over 2 uur moet geven
MOIN.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:14 schreef Kreator het volgende:
Hey Ratel. je krijgt Haakon trekjes. 'goedemorgen' en 'goedenavond'..
Hoe is het?
jaquote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Je moet je presentatie 'geven'? Nice.
je vergeet:quote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
MOIN.
BIER!
ZOEPEN!
ONMEUNIG ZOEPEN!
Genoeg voor een feestje?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:
Het geld van m'n oma is erEn het is meer dan 2tientjes
We wachten op de uitnodiging. Gaan we al het geld in één avond verbrassen aan drank, drugs en vret'n.quote:
Dat het er is, betekent niet dat het er komt hequote:Op maandag 18 maart 2013 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
We wachten op de uitnodiging. Gaan we al het geld in één avond verbrassen aan drank, drugs en vret'n.
Trut.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het er is, betekent niet dat het er komt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |