Dat snap ik ook niet. Wat kun je hier tegen doen?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Statement waar tegen? Tegen de regengoden?
Sowieso Vlaamsquote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Vlaams en een slechte verbinding komt de verstaanbaarheid niet ten goede.
Niet echt idd.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen de mannen met speklappen denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef debeterebob het volgende:
Dus nu alleen nog de mannen over die op cortisonen koersen?
Dat Vlaams is het probleem niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja weet het ook nietquote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Statement waar tegen? Tegen de regengoden?
Te laat voor mij ben ik bang.quote:
Vlaams.quote:
Ullrich zou mee moeten doenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Alleen de mannen met speklappen denk ik.
De koers afgelasten? Zodat er niemand wint en Boonen niet jaloers kan zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Wat kun je hier tegen doen?
Dan lult LFquote:Op zondag 17 maart 2013 15:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die kon juist heel slecht tegen regen (denk maar aan tour 1998).
Yup, dat is wel een grote grap.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:11 schreef baggerbaas het volgende:
Als ik het goed begrijp was er dus al een grote groep gelost die nu weer in het peloton mag starten?
De robuuste Duitse Australiër.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef Steven184 het volgende:
Haussler blijft zonder handschoenen rijden uiteraard.
Dacht dat ie met pensioen wasquote:
Maar dan krijg je geen excuses hequote:Op zondag 17 maart 2013 15:22 schreef Falco het volgende:
Ook met zonnig weer vergist Mart zich dikwijls
Ducrotquote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef Falco het volgende:
Ha, dacht dat de NOS zakelijker, minder romantiach het wielrennen ging verslaan, maar Ducrot trekt zich daar niets van aan.
Had je dat nou echt van Ducrot verwacht? Dat is echt een liefhebber.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:23 schreef Falco het volgende:
Ha, dacht dat de NOS zakelijker, minder romantiach het wielrennen ging verslaan, maar Ducrot trekt zich daar niets van aan.
En een straal water van je voorganger tussen je ogenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Straal water in je bilnaad... Ducrot
Beter 'prepareren' ze zich op Spitsbergen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:27 schreef Marcoss het volgende:
Sky zal ook blij zijn dat de renners in prachtig weer hebben getraind in Spanje
Da's wel een idee eigenlijk. Daar komen vast geen controleursquote:Op zondag 17 maart 2013 15:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter 'prepareren' ze zich op Spitsbergen.
Dat was het idee inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel een idee eigenlijk. Daar komen vast geen controleurs
Wordt toch sowieso gedaan? Renners naar de meest vreemde plekken te sturen om zo controles te ontwijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel een idee eigenlijk. Daar komen vast geen controleurs
Daar zitten er een paar achterstevoren op de fiets.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
Dat verschil loopt iedere seconde op met twee seconden.
Dat was de hele Spitsbergengrapquote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt toch sowieso gedaan? Renners naar de meest vreemde plekken te sturen om zo controles te ontwijken.
Roepen ze ook om hun moeder?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar zitten er een paar achterstevoren op de fiets.
Daarom gaan ze ook naar Tenerife en Mallorca. Een mannetje bij de luchthaven zetten en je kunt naar hartenlust "bijtanken".quote:Op zondag 17 maart 2013 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt toch sowieso gedaan? Renners naar de meest vreemde plekken te sturen om zo controles te ontwijken.
En Maarten wil gaan douchen, hij gaat effe uit het raam hangen.quote:
Lijkt me ookquote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef heywoodu het volgende:
De Griek zit gewoon door die punten bij Euskaltel lijkt me?
TVM doet dat ook altijdquote:Op zondag 17 maart 2013 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom gaan ze ook naar Tenerife en Mallorca. Een mannetje bij de vluchthaven zetten en je kunt naar hartenlust "bijtanken".
Ja, die hebben een random ploeg bijeengesprokkeld en hun principes een beetje laten varen dat ze zich op baskische renners richten.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:35 schreef heywoodu het volgende:
De Griek zit gewoon door die punten bij Euskaltel lijkt me?
Wel enorm zondequote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, die hebben een random ploeg bijeengesprokkeld en hun principes een beetje laten varen dat ze zich op baskische renners richten.
Heheh. Op 1, 2 en 3 stonden Sagan, Sagan en Moser alquote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Mart
"Goss, de man die bij de bookmakers als nummer 1 stond"![]()
![]()
Dat is inderdaad een lelijke misser van Mart. Goss was één van de favorieten, maar niet DE topfavoriet.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Mart
"Goss, de man die bij de bookmakers als nummer 1 stond"![]()
![]()
Sagan heel dik op 1, daarachter was het vrij open met oa Cavendish, Goss, Cancellara, Greipel en Pozzatoquote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heheh. Op 1, 2 en 3 stonden Sagan, Sagan en Moser al
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef Wombcat het volgende:
Fiets van Hendersn gestolen vlak voor de start
Moser stond daar toch ook weer kort achter? En Gilbert nog ergens.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sagan heel dik op 1, daarachter was het vrij open met oa Cavendish, Goss, Cancellara, Greipel en Pozzato
bron?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef Wombcat het volgende:
Fiets van Hendersn gestolen vlak voor de start
Moser moet gaan knechten voor Sagan.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moser stond daar toch ook weer kort achter? En Gilbert nog ergens.
Idd.quote:
Gewoon een slot op zetten.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Was ook altijd een nachtmerrie bij mij. Sta je bij de inschrijving, kom je terug, is je fiets weg. Gelukkig me nooit overkomen.
Gilbert wel ja, Moser niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moser stond daar toch ook weer kort achter? En Gilbert nog ergens.
twitter:adamtranter twitterde op zondag 17-03-2013 om 13:56:10Shocking scenes as one rider misses the bus and is left behind at Milan-San Remo #MSR: http://t.co/dEnIitXKCM
reageer retweet
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef TheArt het volgende:
twitter:adamtranter twitterde op zondag 17-03-2013 om 13:56:10Shocking scenes as one rider misses the bus and is left behind at Milan-San Remo #MSR: http://t.co/dEnIitXKCM[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:42 schreef TheArt het volgende:
twitter:adamtranter twitterde op zondag 17-03-2013 om 13:56:10Shocking scenes as one rider misses the bus and is left behind at Milan-San Remo #MSR: http://t.co/dEnIitXKCM[ afbeelding ] reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |